♡ Drømmen vår ♡

Du har jo ikke kommet til IKM ennå, så det er da fortsatt mulig:). TR har vel heller ikke kommet?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Du har jo ikke kommet til IKM ennå, så det er da fortsatt mulig:). TR har vel heller ikke kommet?:)

Sant. :) IKM på tirsdag, da er jeg 13 dpo. Da pleier tr å komme til meg med et brak, pleier ikke å spotter på forhånd eller noe. Og jeg pleier å ha tempfall dagen før, så det blir i morgen i så fall. Hvis tempen faller gidder jeg ikke å ta en test i morgen. Da venter jeg til IKM. Så nå er det vel like før jeg vet hva som skjer hvert fall. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Søren og da, jeg som var så sikker på å få se en positiv test fra deg nå... :(

Men det ER fortsatt håp! Det er jo mange som ikke får positiv test før 12-14 dpo... ;)

Tar du Wild yam i forbindelse med måltider forresten? Husker fra jeg brukte det selv, hvis jeg ikke spiste noe rett etter å ha tatt kapslene så fikk jeg veldig halsbrann og sure oppstøt...

Søren og da, jeg som var så sikker på å få se en positiv test fra deg nå... :(

Men det ER fortsatt håp! Det er jo mange som ikke får positiv test før 12-14 dpo... ;)

Tar du Wild yam i forbindelse med måltider forresten? Husker fra jeg brukte det selv, hvis jeg ikke spiste noe rett etter å ha tatt kapslene så fikk jeg veldig halsbrann og sure oppstøt...

Jeg har pleid å ta de på morgenen rett før frokost. Så det blir jo til mat i og for seg. Bare at jeg tar pillen på badet før jeg går ned. På kvelden har det vært både og, for om jeg spiser kveldsmat rett før jeg legger meg så blir det "til måltid", men hvis jeg spiser en stund før jeg legger meg så blir det på halvtom mage. For jeg spiser dem når jeg pusser tenna og legger meg. Men jeg har ikke vært plaget med sure oppstøt på natten, og sure oppstøt startet jo 9 dpo (og er her fortsatt), mens jeg startet med WY 3 dpo. Så jeg synes det er litt rart. Men dersom WY gradvis har påvirket progesteron nivået mitt så kan det jo være progesteron som gir meg symptomer, og ikke selve WY pillene.

Men takk for tipset, da skal jeg spise dem kun til måltider heretter. Har forresten sure oppstøt nå, og den på morgenen spiste jeg jo bare 10 min før frokost.

Det er fortsatt håp, men på begge mine kjemiske så hadde jeg svake positive tester 11 dpo (enten innen eller etter tidsfristen, men det var helt klart utslag på testen, bare svakt.) Så når tempen ikke er spesielt høy synes jeg jo det var litt kjedelig med negativ test i dag og. :p

OK. Så dagens test. Jeg vrir og vender på den og kan ikke fri meg fra at jeg synes jeg skimter en svak strek. Umulig å si om den er blå eller grå. Så jeg tok bilde av den, la på filter og da synes jeg at man kunne se den på bilde også. Så, her er bilde av dagens skyggestrek. Aner ikke når den kom til syne for jeg testet da jeg tempet tidlig i natt (føltes sånn siden det var søndag) og da testen var klart negativ sov jeg videre.

Og jeg er på iPad så jeg aner ikke om den synes på PC skjerm (der ser jeg nesten aldri skyggestreker selv når jeg ser på andres bilder.)

ImageUploadedByBV Forum1384689109.447718.jpg

Last edited:
Så spennende! Syns jeg kan skimte noe mørkere i midten jeg også:)!! Legg ut orginal bildet, eller sett ned lys styrken og ta opp kontrasten. Er ofte lettere å få frem om det er strek da:)

Så spennende! Syns jeg kan skimte noe mørkere i midten jeg også:)!! Legg ut orginal bildet, eller sett ned lys styrken og ta opp kontrasten. Er ofte lettere å få frem om det er strek da:)

Går det an på iPad? Det kan ikke jeg. :-)

*Taster på app på mobilen*

Har du iPad kan du laste ned et bilderedigeringsprogram og gjøre det der:).

Legger du ut bildet så kan jeg gjøre det for deg med telefon:) tar 10 sekunder;)

Last edited:
Har du iPad kan du laste ned et bilderedigeringsprogram og gjøre det der:).

Legger du ut bildet så kan jeg gjøre det for deg med telefon:) tar 10 sekunder;)

Her:

ImageUploadedByBV Forum1384693974.240594.jpg

Men som sagt; jeg ser ingenting på dette bildet uten å legge på filter. Så jeg ser bare "noe" i virkeligheten og ved redigering. :p

Har gjort det med mine, og da kom streken frem. Ser tegn til noe bedre på bildet du la ut, enn når jeg prøvde å gjøre noe med det:). Så da slettet jeg det.Det blir spennende å se hvordan neste test ser ut:D

Har gjort det med mine, og da kom streken frem. Ser tegn til noe bedre på bildet du la ut, enn når jeg prøvde å gjøre noe med det:). Så da slettet jeg det.Det blir spennende å se hvordan neste test ser ut:D

Ja, vi får vente og se på neste test. Og tempen i morgen. Jeg ble litt mer spent igjen nå hvert fall. :)

Æ ser en svaaaaak strek :) Oj,oj,oj,speinnanes :)

Det er nesten litt for spennende. Arg. Meg og skyggestrekene. Også blir jeg autmotisk engstelig for en ny kjemisk. Usj. Nei, krysser fingrene for meg selv akkurat nå. :)

Æ trur du e gravid æ :) Krysse fingran for neste test :)

Håper det. Og i så fall håper jeg den sterke kvalmen og de sure oppstøtene betyr at spiren har klart å grave seg ordentlig fast i livmoren denne gangen her. :) <3 Det er heldigvis lov å håpe. :)

Jeg skimter og en svak svak blå strek på originalbildet :) krysser alt jeg har for sterkere test de neste dagene :)

Jeg skimter og en svak svak blå strek på originalbildet :) krysser alt jeg har for sterkere test de neste dagene :)

Oj? Du har supersyn som ser farge også. :-) Jeg håper også dette er starten på et flere måneder langt eventyr i magen min. <3

Oi oi, det her ser lovende og veldig spennende ut! :D Krysser fingra for morgendagens test og temp! ;)

Jeg er håpefull hvert fall. Og om det er et fortegn på en positiv test så håper jeg virkelig det er en spire som har klort seg fast i livmoren. :-) Full av håp! :-)

Jeg skal legge meg nå. Spent optimist akkurat nå. Ingen kraftige menssmerter enda. Det har jo murret litt i magen innimellom, men nå er det et par dager siden jeg hadde litt menssmerter, men de kraftige har jeg hvert fall ikke enda. Så det er jo et godt tegn. Kveldstempen nå er fortsatt høy, 37,5. :-)

Spent på i morgen. :-)

Back
Topp