Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har jo ikke kommet til IKM ennå, så det er da fortsatt mulig. TR har vel heller ikke kommet?
Sent from my iPhone using BV Forum
Søren og da, jeg som var så sikker på å få se en positiv test fra deg nå...
Men det ER fortsatt håp! Det er jo mange som ikke får positiv test før 12-14 dpo...
Tar du Wild yam i forbindelse med måltider forresten? Husker fra jeg brukte det selv, hvis jeg ikke spiste noe rett etter å ha tatt kapslene så fikk jeg veldig halsbrann og sure oppstøt...
Så spennende! Syns jeg kan skimte noe mørkere i midten jeg også!! Legg ut orginal bildet, eller sett ned lys styrken og ta opp kontrasten. Er ofte lettere å få frem om det er strek da
Har du iPad kan du laste ned et bilderedigeringsprogram og gjøre det der.
Legger du ut bildet så kan jeg gjøre det for deg med telefontar 10 sekunder
Har gjort det med mine, og da kom streken frem. Ser tegn til noe bedre på bildet du la ut, enn når jeg prøvde å gjøre noe med det. Så da slettet jeg det.Det blir spennende å se hvordan neste test ser ut
Æ ser en svaaaaak strekOj,oj,oj,speinnanes
![]()
Æ trur du e gravid æDet er nesten litt for spennende. Arg. Meg og skyggestrekene. Også blir jeg autmotisk engstelig for en ny kjemisk. Usj. Nei, krysser fingrene for meg selv akkurat nå.
Sent from my iPad using BV Forum
Æ trur du e gravid æKrysse fingran for neste test
![]()
Jeg skimter og en svak svak blå strek på originalbildetkrysser alt jeg har for sterkere test de neste dagene
Oi oi, det her ser lovende og veldig spennende ut!Krysser fingra for morgendagens test og temp!
![]()