Takk for at dere heier på meg jenter, jeg er litt optimistisk i kveld hvert fall. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, jeg ser så dårlig at jeg måtte bare endre farger på bildet ditt. Håper det går bra? Ser hvertfall godt at det er en strek der da
Sånne var mine tester de første dagene jeg testet før de ble sterkere også.
Sent from my iPhone using BV Forum
Er det helt sikkert at det er kjemisk pga at tempen synker? Ville tatt en test i ettermiddag for sikkerhetens skyld.
Det er ikke noe koselig å se streker, for så at de skal forsvinne..en blir jo skuffa da. Jeg håper håper streken bare blir sterkere for dere.
Åh, det var ikke noe særlig.. Håper virkelig ikke det er lenge til dere får en spire som klorer seg fast.
Krysser fingrene for deg!Vel. Hver gang tempen synker hos meg (ved 12 dpo vanligvis) så kommer tr dagen etter eller samme dag. Det er fordi hormonet som gjør at tempen holder seg høy, progesteron, er det samme hormonet som forhindrer at tr kommer. Er man gravid skal man fortsette å produsere progesteron og dermed fortsette å ha høy temp. Så tempfall er et utrolig dårlig tegn.
Fordelen med å tempe er at jeg ser akkurat når EL har vært, og noen får også en tydelig gravid-graf. Ulempen med å tempe er at det blir som at tanta ringer på forhånd og sier ifra at hun er på vei når tempen faller.
*Taster på app på mobilen*
Syns ikke du skal gi opp håpet helt ennå. TR har jo ikke kommet ennå
.
Den testen der var det ille mye merker i, så ble vanskelig å se når en tar opp kontrasten. Selv fikk jeg forresten alltid sterkest test etter jobb og de svakeste på morgenen og formiddagen..
Kan skimte en strek, men litt vanskelig å få frem pga merkene..
En skal aldri si aldri. Har sett flere som har hatt svake streker i førsten
, Ja, ta en ny i ettermiddag/kveld
.
Jeg kan også skimte strekenJa, det har jeg også sett, men pleier å øke nokså raskt synes jeg. Skal oppdatere i kveld.
*Taster på app på mobilen*
Jeg har trua og håper det betyr en ting; klar positiv test!!Da går jeg og legger meg, klamrer meg til en drøm om sterkere strek i morgen og høyere temp igjen.Ingen tr enda, men magen er rar så nå kjenner jeg meg usikker på hvorfor den er rar i dag. Det kjennes ikke helt ut som vanlige menssmerter, men jeg er redd de plutselig kommer. Magen har jo vært rar i mange dager. Og jeg har ikke sure oppstøt mer nå, var mye mindre tidlig på dagen enn det har vært de andre dagene. Og i kveld har det ikke vært noen ting. Mulig jeg ser hvor dette går nå. Kan uansett se ut som jeg kommer meg 1 dag over IKM da, men hvis det er alt så fikk jeg litt for dårlig effekt av WY altså.
Vi venter og ser i morgen. Natta
Sent from my iPad using BV Forum