chaland
Elsker forumet
Heier på deg som bare det Håper virkelig det ikkje er lenge til du sitter med en positiv test i hånden <3Venter fortsatt på at medisin skal gi meg eggløsning, men kommer vel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heier på deg som bare det Håper virkelig det ikkje er lenge til du sitter med en positiv test i hånden <3Venter fortsatt på at medisin skal gi meg eggløsning, men kommer vel
Heier på deg som bare det Håper virkelig det ikkje er lenge til du sitter med en positiv test i hånden <3
Tusen takkGratulerer så mye med en prins i magen!
20+1: ENDELIG HALVVEIS Gu kor deilig!
Kvalmen sitter fortsatt godt i kroppen, men håper det snart går over no!
Begynte å kjenne liv for en uke siden Har morkaken foran, så håper det ikkje er lenge til samboer kan få kjenne
TakkGratulerer med halvveis
Så koselig å kjenne liv da
30+0: Da har prosjekt vaske babyklær startet! Herregud så masse klær vi hadde, så dette vil ta tid
Skal begynne å gjøre klart rommet no og. Så redebyggingen er kicket inn for fult
Ellers er jeg og bekkenet uvenner, så blir ikkje gjort så mye før jeg må sitte meg ned :/
Bøllen min har det hvertfall bra inni hulen sin Mye aktivitet som går hardt utover ribbeina mine!
Legger ved et magebilde også For den vokser som bare det Vis vedlegget 161180