Masse lykke til7+2: Smertene i magen har roet seg
Idag har kvalmen vært helt ok, og jeg håper den er like fin i morgen når jeg skal på jobb
Bare to dager til ul Grugleder meg!! Håper på å se et bankende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til7+2: Smertene i magen har roet seg
Idag har kvalmen vært helt ok, og jeg håper den er like fin i morgen når jeg skal på jobb
Bare to dager til ul Grugleder meg!! Håper på å se et bankende
Så gøy at alt står bra til fremdeles -selv om du ikke er i god form akkurat. Selv håper jeg gravidsymptomene skal komme for fullt for å gi meg en bekreftelse, men det kommer jeg nok snart til å angre på at jeg har tenkt ;-). Krysser fingrene for at formen blir bedre snart11+0: Bare en uke igjen til den magiske grensen <3
Formen er fortsatt ganske dårlig med konstant kvalme og mye oppkast!
Puppene er fortsatt forferdelig ømme!
Alle og alt lukter vondt, og jeg kunne nok blitt ansatt i politiet som narkohund
Så bare klaging og sutring fra min side
Hørte foresten hjertelyden på onsdag igjen Er jo ritualet det no
Har hvertfall et stort håp om at dette no går riktig vei <3
Ja håper virkelig at vi får sett noeJa det blir spennende med ul. Håper du fr vite kjønnet da! Jeg skal på OUL om en uke
Jeg er 17+4 idag hvor langt er du på vei?Ja håper virkelig at vi får sett noe
Så spennende Hvor langt er du på vei då?
Glemte jo at du hadde skrevet hvor langt du var på vei lenger oppe og på mandag på OUL er jeg vell 18+ 4Jeg er 17+4 idag hvor langt er du på vei?
17+6(18+1): Oul idag, og inne i magen skjulte det seg en sprellende guttebaby Han var veldig aktiv og snudde seg hver gang det skulle bli tatt bilde Alt var helt perfekt og akuratt sånn det skulle Fikk ny termin, og ble flyttet frem ett par dager til den 22.april
Har veldig lyst til å starte shoppingen no, men er nok lurt å vente til januar..
No kan jeg slappe godt av og nyte tiden <3
Tusen takkGratulerer så mye med en liten gutt
Tusen takk
Hvordan går det med deg?