chaland
Elsker forumet
Tusen takkmasse lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkmasse lykke til
Dag 1 i dpoland Har hatt veldig mye murring og utrolig følsomme nippler de siste dagene.
Blir spennende å se om eg klarer å la testene ligge til ikmdagen den 16ende
Tusen takkKrysser fingrene for deg!! :-D
Så bra! Egentlig helt tullete å teste 8 dpo, men jeg klarer sjelden la være...8 dpo: Klarte å unngå fristelsen med å teste idag Føler meg så stolt Lurer på om eg klarer å la testen ligge i morgen
Er så mange som gjør det, og noen ser man jo strek hos. Jeg har bare testet 1dag over ikm de to gangene jeg har vært gravid, og da fått positiv.Så bra! Egentlig helt tullete å teste 8 dpo, men jeg klarer sjelden la være...
Haha klarte ikkje å la være sjøl Måtte bare Det ble pinademeg meg en fin rosa strekSå bra! Egentlig helt tullete å teste 8 dpo, men jeg klarer sjelden la være...
Ja Har bare en igjen så tenkte å vente til I morgen ell torsdagHaha, den testetøsa altså!
Men jaaaa, ser noe altså!! Er det bt-strimmel?
Ny test i dag??
Du er tøff altså! Tvi tvi!Ja Har bare en igjen så tenkte å vente til I morgen ell torsdag
Ja eg og Er litt tidligOi spennende håper den blir sterkere
Så spennende! Dette ser bra ut! Gleder meg til å se at strekene blir sterkere og sterkere.9 dpo: Etter positiv test igår har puppene bare blitt super ømme Det stikker skikkelig i magen!
Må kjøpe nye tester i morgen Kanskje ryker den siste testen ikveld
Rediger: Den ble brukt ja, og ser slik ut
Satser på den digitale Har ikkje flere strimmel tester igjenSå spennende! Dette ser bra ut! Gleder meg til å se at strekene blir sterkere og sterkere.