♡ Babydrøm♡

Dag 1 i dpoland :) Har hatt veldig mye murring og utrolig følsomme nippler de siste dagene.
Blir spennende å se om eg klarer å la testene ligge til ikmdagen den 16ende :p

Krysser fingrene for deg!! :-D
 
6 dpo: Klør i fingrene etter å teste! Er skikkelig utålmodig og ønsker at dagene bare skal fly avgårde :p
Har hatt skikkelig med murringer den siste tiden, litt ømme pupper og plutselig innslag av kvalme som går over etter noen minutter. Veldig lyst til å ta en test på mandag (8 dpo) :p Kanskje testetøsa vinner? :p Skal prøve å være sterk og la være, men kjenner allerede no at det ikkje kommer til å bli lett :)
 
Fy F.... som det stikker i magen idag! :( Ligger som et slakt på sofaen og orket ikkje å gjøre noe :/ Takk Gud for Viaplay og netflix :D
 
8 dpo: Klarte å unngå fristelsen med å teste idag :D Føler meg så stolt :D Lurer på om eg klarer å la testen ligge i morgen :p
 
8 dpo: Klarte å unngå fristelsen med å teste idag :D Føler meg så stolt :D Lurer på om eg klarer å la testen ligge i morgen :p
Så bra! Egentlig helt tullete å teste 8 dpo, men jeg klarer sjelden la være...
 
Så bra! Egentlig helt tullete å teste 8 dpo, men jeg klarer sjelden la være...
Er så mange som gjør det, og noen ser man jo strek hos. Jeg har bare testet 1dag over ikm de to gangene jeg har vært gravid, og da fått positiv.
Man blir jo så utålmodig, så kjønner godt de som gjør det :) Tviler egentlig på at eg klarer å vente til etter ikm, hvis tr ikkje kommer då :p
 
Så bra! Egentlig helt tullete å teste 8 dpo, men jeg klarer sjelden la være...
Haha klarte ikkje å la være sjøl :p Måtte bare :p Det ble pinademeg meg en fin rosa strek :D
Vanskelig å se på bilde :p
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    280,9 KB · Visninger: 47
Dette blir en spennende tid fremover :p Håper at streken blir sterkere :) Her er den i negativ og :)
Testetøsa vant alikevel :p
 

Vedlegg

  • 2015-08-10 23.52.33-1.jpg
    2015-08-10 23.52.33-1.jpg
    938 KB · Visninger: 45
Haha, den testetøsa altså!
Men jaaaa, ser noe altså!! Er det bt-strimmel?

Ny test i dag?? :D
 
9 dpo: Etter positiv test igår har puppene bare blitt super ømme :) Det stikker skikkelig i magen!
Må kjøpe nye tester i morgen :) Kanskje ryker den siste testen ikveld :p

Rediger: Den ble brukt ja, og ser slik ut :)
 

Vedlegg

  • 20150811_193337-1-1.jpg
    20150811_193337-1-1.jpg
    658,4 KB · Visninger: 46
Last edited:
Oi spennende :) håper den blir sterkere :)
 
9 dpo: Etter positiv test igår har puppene bare blitt super ømme :) Det stikker skikkelig i magen!
Må kjøpe nye tester i morgen :) Kanskje ryker den siste testen ikveld :p

Rediger: Den ble brukt ja, og ser slik ut :)
Så spennende! Dette ser bra ut! :D Gleder meg til å se at strekene blir sterkere og sterkere. :)
 
Då var det bekreftet! Eg er GRAVID :D
 

Vedlegg

  • 20150812_213016-1-1-1-1.jpg
    20150812_213016-1-1-1-1.jpg
    871,3 KB · Visninger: 35
4+1: Og jeg fikk 2-3 på gtesten :D Super happy for stigning! :D
Symptomer:
*Tisser veldig ofte
* Ømme pupper
* Stikking og strekking
* Trøtt
Så no får ikkje tr dukke opp i morgen på ikm dagen!
Har også bestilt privat ul til uke 10 :)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    715,9 KB · Visninger: 23
Back
Topp