♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

:greet025 Ikke Oppdatert (eller på overtid) :greet025
Unicornlady - PP2 - B2
Hoppestokk - PP1 - B2 - EL ca 01.11
Krøllefløff - PP22 - EL 03.11
Smikksmakk88 - PP3 - B3 - EL 01.11
Ønskernr4 - PP4 - B4 - EL ca 04.11
Mrs.J - PP4 - B4 - EL 02.11
Ellemelle1 - PP3 - B1 - EL 02.11
Tm2017 - PP4 (Akkuratt hatt SA) - B1 - EL ca 04.11

Er det hormoner for å få el,eller kortere syklus eller kanskje noe helt annet?:rolleyes:
Dere fortsetter å prøve neste pp?

Progestronstøtte, var prøverørsforsøk i naturlig syklus! Dette var det siste egget vi hadde i fryseren, så nå blir det ny runde med sprøyter og uttak! Håper vi kan få nytt i Januar, da neste syklus kolligerer med jula[emoji20] men jeg frykter det blir februar[emoji20]

Ventespire for oss er lite sannsynlig, men kommer nok til å prøve! Om jeg orker styr med EL-tester veit jeg ikke ennå! Nå har vi hatt tre forsøk på tre måneder, så trenger litt pause!

Progestronstøtte, var prøverørsforsøk i naturlig syklus! Dette var det siste egget vi hadde i fryseren, så nå blir det ny runde med sprøyter og uttak! Håper vi kan få nytt i Januar, da neste syklus kolligerer med jula[emoji20] men jeg frykter det blir februar[emoji20]

Ventespire for oss er lite sannsynlig, men kommer nok til å prøve! Om jeg orker styr med EL-tester veit jeg ikke ennå! Nå har vi hatt tre forsøk på tre måneder, så trenger litt pause!

Det er så utrolig urettferdig at det ikke klaffet denne gangen:(
Jeg krysser fingrene for at det blir en ventespire og at det ikke trengs flere sprøyter og uttak!:Heartred

Jeg skjønner godt at du trenger litt pause etter flere forsøk etter hverandre!

Det er så utrolig urettferdig at det ikke klaffet denne gangen:(
Jeg krysser fingrene for at det blir en ventespire og at det ikke trengs flere sprøyter og uttak!:Heartred

Jeg skjønner godt at du trenger litt pause etter flere forsøk etter hverandre!

Krysser fingrene for det jeg også[emoji173]️[emoji173]️ 2017 har vært et grusomt år med 5 forsøk og en MA, så håper vi har nådd bunnen nå og at det bare kan gå oppover[emoji173]️

Søndag 19.november
Bringebær - PP3 - B4
Jollypop - PP5 (PP2 etter MA) - B2 - EL 05.11
Rainbowdash - PP14 (1kjemisk+1ma i uke 9, sept) - EL 06.11
ProsjektBaby - PP2 - B1 - EL 03.11
Nummer2 - PP1 - B2
Null strek, tipper tr kommer i dag eller morgen.

:greet025 Ikke Oppdatert (eller på overtid) :greet025
Unicornlady - PP2 - B2
Hoppestokk - PP1 - B2 - EL ca 01.11
Krøllefløff - PP22 - EL 03.11
Smikksmakk88 - PP3 - B3 - EL 01.11
Ønskernr4 - PP4 - B4 - EL ca 04.11
Mrs.J - PP4 - B4 - EL 02.11
Ellemelle1 - PP3 - B1 - EL 02.11
Tm2017 - PP4 (Akkuratt hatt SA) - B1 - EL ca 04.11

Fortsatt ingenting som skjer her, 3 dager over IKM og på cd 30. Skal teste i morgen om det ikkje har skjedd noe til da.

Krysser fingrene for det jeg også[emoji173]️[emoji173]️ 2017 har vært et grusomt år med 5 forsøk og en MA, så håper vi har nådd bunnen nå og at det bare kan gå oppover[emoji173]️

Ja, nå må det ha snudd! Og at 2018 blir mye bedre enn 2017:smug:

[emoji1303] Håper på gode nyheter! Du er imponerende tålmodig [emoji33]

Testet negativ på IKM, så har veldig lite troa egentlig (selv om det var både utvannet og holdt meg i bare to timer). [emoji28]
Men når det går så lenge og syklusen aldri har vært så lang før så må jeg nesten teste igjen [emoji16]

Ikke mist håpet helt enda da! Er noen som blør i svangerskapet og tror jeg. Eller har du hatt sterke tester fra før?

Ikke hatt sterke tester nei, streken dukket opp i går, var litt sterkere i dag, men så startet jeg å blø. Er helt merkelig mens da, bare litt og helt annerledes i fargen enn normalt, lys rosa/rød (beklager detaljer, men vet ikke hvordan jeg skal forklare) blir nok å teste noen dager til selv om jeg blør litt[emoji4] Ikke har jeg smerter heller, jeg har som regel veldige kramper og kraftig blødning de to første dagene, merkelig[emoji848] vi få se hva som skjer de neste dagene[emoji4]

Ikke hatt sterke tester nei, streken dukket opp i går, var litt sterkere i dag, men så startet jeg å blø. Er helt merkelig mens da, bare litt og helt annerledes i fargen enn normalt, lys rosa/rød (beklager detaljer, men vet ikke hvordan jeg skal forklare) blir nok å teste noen dager til selv om jeg blør litt[emoji4] Ikke har jeg smerter heller, jeg har som regel veldige kramper og kraftig blødning de to første dagene, merkelig[emoji848] vi få se hva som skjer de neste dagene[emoji4]

Ååh, ja høres ikke ut som håpet er ute enda ! Det er nok sikkert en liten spire !! [emoji1]

Fortsatt ingenting som skjer her, 3 dager over IKM og på cd 30. Skal teste i morgen om det ikkje har skjedd noe til da.

At du klarer!! Imponert[emoji1303][emoji16]

Jeg fikk litt rødt på papiret i går kveld så jeg var sikker på at nå kommer tanta for fult. Men ikke sett snurten av henne helt enda. Kjenner at det er noe på gang da, så hun er nok ikke langt unna[emoji85]

Back
Topp