♡◇♡IKM uke 46♡◇♡

Jeg er ønskernr4 og kan settes på gravid [emoji177]
4e1c107d7f2b6806ae0ca2c95bace21c.heic

Gratulerer:D

Da var det nok kjemisk på meg, testa svakt positiv i dag tidlig, og nå kom tanta med et smell [emoji853][emoji853] men men, får heldigvis prøve en gang til før vi må gi opp prøvingen for en god stund.
*prøver å være positiv*

Jeg kan settes på gravid[emoji15] [emoji7] 13dpo
20171120_160503.jpg

Da var det nok kjemisk på meg, testa svakt positiv i dag tidlig, og nå kom tanta med et smell [emoji853][emoji853] men men, får heldigvis prøve en gang til før vi må gi opp prøvingen for en god stund.
*prøver å være positiv*
[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173]

*prøver å være positiv*

Æsj så kjedelig. [emoji174] Hadde vært supert med en spire som kunne vokse og gro mens dere har pause. Da håper jeg du er en av dem som blir ekstra fruktbar etter kjemisk, og at spiren sitter som den skal i neste runde! Masse lykke til [emoji173]️[emoji1303]

Æsj så kjedelig. [emoji174] Hadde vært supert med en spire som kunne vokse og gro mens dere har pause. Da håper jeg du er en av dem som blir ekstra fruktbar etter kjemisk, og at spiren sitter som den skal i neste runde! Masse lykke til [emoji173]️[emoji1303]

Tusen takk for det [emoji173]️

Gratulerer!!![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ så gøy!!

Blir det juli eller August?[emoji5]
Ble med deg i august, men det har du nok funnet ut[emoji23] [emoji7] August og håper det varer svangerskapet ut nå[emoji7] [emoji173]

Her blir det slutten av juli[emoji7] Vi får håpe spirene våre holder seg inne i 9 mnd [emoji4]
Jeg har ikke gått til termin før, så jeg blir overrasket om jeg holder til august. Mulig jeg setter en fot inn til dere i juli også[emoji6]

Back
Topp