Jeg er ønskernr4 og kan settes på gravid [emoji177]
Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye[emoji7]Første bilde etter 2 min. Denne etter 5 min. Er helt kvalm kjenner jeg....
[emoji173] [emoji173] [emoji173] [emoji173]Da var det nok kjemisk på meg, testa svakt positiv i dag tidlig, og nå kom tanta med et smell [emoji853][emoji853] men men, får heldigvis prøve en gang til før vi må gi opp prøvingen for en god stund.
*prøver å være positiv*
Jeg kan settes på gravid[emoji15] [emoji7] 13dpo Vis vedlegget 236859
Da var det nok kjemisk på meg, testa svakt positiv i dag tidlig, og nå kom tanta med et smell [emoji853][emoji853] men men, får heldigvis prøve en gang til før vi må gi opp prøvingen for en god stund.
*prøver å være positiv*
Da var det nok kjemisk på meg, testa svakt positiv i dag tidlig, og nå kom tanta med et smell [emoji853][emoji853] men men, får heldigvis prøve en gang til før vi må gi opp prøvingen for en god stund.
*prøver å være positiv*
Æsj så kjedelig. [emoji174] Hadde vært supert med en spire som kunne vokse og gro mens dere har pause. Da håper jeg du er en av dem som blir ekstra fruktbar etter kjemisk, og at spiren sitter som den skal i neste runde! Masse lykke til [emoji173]️[emoji1303]
Gratulerer!Jeg er ønskernr4 og kan settes på gravid [emoji177]
Gratulerer!Jeg kan settes på gravid[emoji15] [emoji7] 13dpo Vis vedlegget 236859
Ble med deg i august, men det har du nok funnet ut[emoji23] [emoji7] August og håper det varer svangerskapet ut nå[emoji7] [emoji173]Gratulerer!!![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ så gøy!!
Blir det juli eller August?[emoji5]
Gratulerer!
Hurra[emoji1][emoji173]️[emoji322]
Gratulerer [emoji173]️[emoji173]️
Gratulerer
Her blir det slutten av juli[emoji7] Vi får håpe spirene våre holder seg inne i 9 mnd [emoji4]Ble med deg i august, men det har du nok funnet ut[emoji23] [emoji7] August og håper det varer svangerskapet ut nå[emoji7] [emoji173]
Jeg har ikke gått til termin før, så jeg blir overrasket om jeg holder til august. Mulig jeg setter en fot inn til dere i juli også[emoji6]Her blir det slutten av juli[emoji7] Vi får håpe spirene våre holder seg inne i 9 mnd [emoji4]
Det har ikke jeg gjort, heller. Håper virkelig det sitter nå [emoji4]Jeg har ikke gått til termin før, så jeg blir overrasket om jeg holder til august. Mulig jeg setter en fot inn til dere i juli også[emoji6]
Shit jeg er i sjokk!!! Ikm kom og gikk i går uten tegn til tanta ble det test i dag morges!! Og vil jo si denne er positiv[emoji33][emoji33]
Gratulerer så mye til dere. [emoji16][emoji173]Jeg kan settes på gravid[emoji15] [emoji7] 13dpo Vis vedlegget 236859