Miniknøttet
Gift med forumet
Jeg håper jeg får med meg flere gravide[emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk litt rødt på papiret i går kveld så jeg var sikker på at nå kommer tanta for fult. Men ikke sett snurten av henne helt enda. Kjenner at det er noe på gang da, så hun er nok ikke langt unna[emoji85]
Håper hun ikke kommer!!
Hvis hun har tenkt å komme så håper jeg isåfall at det ikke lar vente på seg alt for lenge. Så vi kan komme i gang med ny pp[emoji85][emoji85]
Men det hadde jo helt klart vært det beste om hun holdt seg unna i en 9 mnd tid[emoji1]
Får «håpe» hun kommer snart, så ikke denne PPen blir endeløs... har du hatt noen antydning til strek eller? [emoji5]
Har egentlig bare vært typisk skyggestreker. Jeg får ta en i morgen tidlig å se om det er noen endringer[emoji4]
Første bilde etter 2 min. Denne etter 5 min. Er helt kvalm kjenner jeg....
Shit jeg er i sjokk!!! Ikm kom og gikk i går uten tegn til tanta ble det test i dag morges!! Og vil jo si denne er positiv[emoji33][emoji33]
Gratulerer :-DFørste bilde etter 2 min. Denne etter 5 min. Er helt kvalm kjenner jeg....
Gratulerer!Første bilde etter 2 min. Denne etter 5 min. Er helt kvalm kjenner jeg....
Takk!! Jeg skjønner fortsatt ingen ting[emoji85]. Håper den blir boende i 9 mnd!
Første bilde etter 2 min. Denne etter 5 min. Er helt kvalm kjenner jeg....
Ikke Oppdatert (eller på overtid)
Unicornlady - PP2 - B2
Hoppestokk - PP1 - B2 - EL ca 01.11
Krøllefløff - PP22 - EL 03.11
Smikksmakk88 - PP3 - B3 - EL 01.11
Ønskernr4 - PP4 - B4 - EL ca 04.11
Mrs.J - PP4 - B4 - EL 02.11
Ellemelle1 - PP3 - B1 - EL 02.11
Tm2017 - PP4 (Akkuratt hatt SA) - B1 - EL ca 04.11
Jollypop - PP5 (PP2 etter MA) - B2 - EL 05.11
Rainbowdash - PP14 (1kjemisk+1ma i uke 9, sept) - EL 06.11
ProsjektBaby - PP2 - B1 - EL 03.11