Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noe jeg har lært så kan alt som tyder på graviditet skje om man får tr også, så tørr ikke håpe på noe. Kommer nok uansett til å ryke på en test i helgen Klarer aldri å holde meg til 10 dpo Vi skal egentlig på fest i morgen, men er usikker på hva jeg bør gjøre mtp alkohol..
Er det noe jeg har lært så kan alt som tyder på graviditet skje om man får tr også, så tørr ikke håpe på noe. Kommer nok uansett til å ryke på en test i helgen Klarer aldri å holde meg til 10 dpo Vi skal egentlig på fest i morgen, men er usikker på hva jeg bør gjøre mtp alkohol..
Selv etter ett år med dedikert prøving har jeg ikke lært
Måtte bare ta en test i dag (6 dpo, i know), og tenkte kanskje hvis det var festeblødning i går har kroppen hatt 24 timer til å produsere hcg, så man vet jo ikke heeelt sikkert Ja, jeg er en evig optimist og klarer å lure meg selv til å tro at positiv test så tidlig kan være mulig
Nok en gang skygge på cb early, men alle her er vel glad i å se på tester? Eller?
Vis vedlegget 230550 Vis vedlegget 230551
Selv etter ett år med dedikert prøving har jeg ikke lært
Måtte bare ta en test i dag (6 dpo, i know), og tenkte kanskje hvis det var festeblødning i går har kroppen hatt 24 timer til å produsere hcg, så man vet jo ikke heeelt sikkert Ja, jeg er en evig optimist og klarer å lure meg selv til å tro at positiv test så tidlig kan være mulig
Nok en gang skygge på cb early, men alle her er vel glad i å se på tester? Eller?
Hvor mange dager ligger du på høy da? Er vel ikke så lenge til du er i dpo-land?Jeg fremelsker å se på tester! Seere på den testen
Selv er jeg ikke ferdig med fertilitetstestene til monitoren, blir noen lange uker når jeg er sist i ikm-gruppa
Gud bedre autocorrect beit meg i det innlegget der heldigvis skjønte du hva jeg mente!Hvor mange dager ligger du på høy da? Er vel ikke så lenge til du er i dpo-land?
Gud bedre autocorrect beit meg i det innlegget der heldigvis skjønte du hva jeg mente!
Er vel 1dpo i dag, egget slapp 19:30 igår, holdt på å svime av på jobb fordi det gjorde så vondt, gleder meg til 1.sept, om det ikke blir ultralyd istedenfor operasjon
Det var ikke helt lettGud bedre autocorrect beit meg i det innlegget der heldigvis skjønte du hva jeg mente!
Er vel 1dpo i dag, egget slapp 19:30 igår, holdt på å svime av på jobb fordi det gjorde så vondt, gleder meg til 1.sept, om det ikke blir ultralyd istedenfor operasjon
TakkKrysser fingrene for deg!
Folk kan ikke engang komme i nærheten av meg når det er på sitt verste, de risikerer å få seg en knips på nesaDet var ikke helt lett
Skjønner ikke hva som er meninga med el-smerter, for har jo ikke akkurat lyst til å ha sex når de står på som verst Jeg gikk å så ut som om jeg hadde gjort i buksa hele lørdagen Men hurra for dpo-land
Ser jo uten tvil noe, så får håpe den utvikler seg de neste dageneSelv etter ett år med dedikert prøving har jeg ikke lært