♡◇♡IKM uke 34♡◇♡

Beklager!
Og jeg er sikkert verdens største festbrems her nå:meh:
Men så lenge man prøver/har sex uten prevensjonsmiddel, og det er sjangse for at man er gravid. Så skal man holde seg unna alkohol!
Vent til du vet du ikke er gravid!o_O

Jeg tenker at når det er så tidlig så ville jeg bare dratt på fest, man deler ikke næring med klumpen før om lenge, og er det feil på den så er det mest sannsynlig ikke alkoholen [emoji14] jeg holder meg IKKE unna alkohol mens vi prøver, for dette her tar så steike lang tid uansett, holdt på med prøving av og på i tre år så jeg gir f[emoji23]
Før positiv test er ihvertfall ikke jeg gravid [emoji4]

Er det noe jeg har lært så kan alt som tyder på graviditet skje om man får tr også, så tørr ikke håpe på noe. Kommer nok uansett til å ryke på en test i helgen:p Klarer aldri å holde meg til 10 dpo:oops: Vi skal egentlig på fest i morgen, men er usikker på hva jeg bør gjøre mtp alkohol..

Du er ikke gravid før du får to streker. Jeg hadde dratt på fest!

Er det noe jeg har lært så kan alt som tyder på graviditet skje om man får tr også, så tørr ikke håpe på noe. Kommer nok uansett til å ryke på en test i helgen:p Klarer aldri å holde meg til 10 dpo:oops: Vi skal egentlig på fest i morgen, men er usikker på hva jeg bør gjøre mtp alkohol..

Ja, alle symptomer kan jo være begge deler omtrent [emoji849] men lov å håpe! Hehe, jeg håper å ha detvtravelt nok til at jeg ikke rekker det, men det er planleggingsdag i bhg mandag og tirsdag så det blir muligens en da [emoji85] Da jeg ble gravid med første så var jeg en uke i syden før jeg fant det ut, både røykte og drakk. Men jeg har stor tro på å gjøre det en føler seg komfortabel med [emoji4] om du ikke føler for å drikke, så gjør du ikke det [emoji106]

Jeg og tenker man ikke er gravid før det motsatte er bevist :) Drar på fest i dpoland med god samvittighet, for som nevnt over her tar det noen uker før morkaken tar over for plommesekken :)

Takk for svar:happy: Jeg tenker også at når man har prøvd så lenge sliter det bare mer psykisk om man skal leve som gravid to uker hver mnd for å bli dobbelt så skuffet. På den andre siden drikker jeg nok mindre enn ellers dersom jeg er ute i dpo-dagene med baby-ønsket i tankene.

Jeg kan tas av lista.

Selv etter ett år med dedikert prøving har jeg ikke lært:facepalm:
Måtte bare ta en test i dag (6 dpo, i know), og tenkte kanskje hvis det var festeblødning i går har kroppen hatt 24 timer til å produsere hcg, så man vet jo ikke heeelt sikkert:p Ja, jeg er en evig optimist og klarer å lure meg selv til å tro at positiv test så tidlig kan være mulig:wacky:
Nok en gang skygge på cb early, men alle her er vel glad i å se på tester? Eller?:hilarious:

IMG_0767.JPG
IMG_0758.JPG

Måtte bare ta en test i dag (6 dpo, i know), og tenkte kanskje hvis det var festeblødning i går har kroppen hatt 24 timer til å produsere hcg, så man vet jo ikke heeelt sikkert:p Ja, jeg er en evig optimist og klarer å lure meg selv til å tro at positiv test så tidlig kan være mulig:wacky:
Nok en gang skygge på cb early, men alle her er vel glad i å se på tester? Eller?:hilarious:

Vis vedlegget 230550 Vis vedlegget 230551

Jeg tror det er skygge:/ Det er enda VELDIG tidlig å teste. Når egget fester seg og begynner å produsere hcg tar det noen dager før hcg har doblet seg såpass mye at det blir detektert av testen.

Jeg fremelsker å se på tester! Seere på den testen
Selv er jeg ikke ferdig med fertilitetstestene til monitoren, blir noen lange uker når jeg er sist i ikm-gruppa

Spennende å følge med fremover Somre :happy:
Noen som har erfaring med rfsu tidlig tester?? Står på de at de kan brukes opp til 6 dager før ikm, så da kan en jo teste 8dpo :)

Last edited:
Hvor mange dager ligger du på høy da? Er vel ikke så lenge til du er i dpo-land?;)
Gud bedre autocorrect beit meg i det innlegget der heldigvis skjønte du hva jeg mente!
Er vel 1dpo i dag, egget slapp 19:30 igår, holdt på å svime av på jobb fordi det gjorde så vondt, gleder meg til 1.sept, om det ikke blir ultralyd istedenfor operasjon

Gud bedre autocorrect beit meg i det innlegget der heldigvis skjønte du hva jeg mente!
Er vel 1dpo i dag, egget slapp 19:30 igår, holdt på å svime av på jobb fordi det gjorde så vondt, gleder meg til 1.sept, om det ikke blir ultralyd istedenfor operasjon

Krysser fingrene for deg! :love2

Det var ikke helt lett:p
Skjønner ikke hva som er meninga med el-smerter, for har jo ikke akkurat lyst til å ha sex når de står på som verst:stop: Jeg gikk å så ut som om jeg hadde gjort i buksa hele lørdagen:( Men hurra for dpo-land:D

Krysser fingrene for deg! :love2
Takk :hug013
Det var ikke helt lett:p
Skjønner ikke hva som er meninga med el-smerter, for har jo ikke akkurat lyst til å ha sex når de står på som verst:stop: Jeg gikk å så ut som om jeg hadde gjort i buksa hele lørdagen:( Men hurra for dpo-land:D
Folk kan ikke engang komme i nærheten av meg når det er på sitt verste, de risikerer å få seg en knips på nesa :sad010

I dag skal jeg faktisk på byen, håper det tar såppas knekken på immunforsvaret mitt sånn at egget kan feste seg :love017 nesten alle venninnene mine som har prøvd lenge har sagt at den gangen det klaffa hadde de vært på fylla under og rett etter eggløsning! Noe som forsåvidt også stemmer med min erfaring fra noen år tilbake :cat:

Ser jo uten tvil noe, så får håpe den utvikler seg de neste dagene :D

7dpo, og jeg er kjempe(!) irritabel :facepalm::hilarious: Håper det dabber av litt, orker ikke å være sur i en hel uke før tr kommer :wtf:

Back
Topp