♡◇♡IKM uke 34♡◇♡

Da våger jeg meg på en ny ikm gruppe
Måtte alle ha hellet med seg I denne siste offisielle sommer måneden [emoji261][emoji262][emoji258] Gi oss noen sensommerspirer [emoji179]

Mandag 21.08
Alvea - PP10 - B2 - EL 7.8
Mamma 10/12 - B3

Tirsdag 22.08
Somre - Pp12 - B1

Onsdag 23.08
1991solsikke, B1, pp2
Bukett - pp11 - b1

Torsdag 24.08

Fredag 25.08
Hope90, pp XX, ivf, B2
Venessiela - pp 1 - B2
Pr0ver91-PP3 -B1

Lørdag 26.08
Tigerbaby, pp, B1

Søndag 27.08
Sitrus. - pp8 (pp2 etter MA), B1 - el ca 12.08
Frk1993 - pp2 - B2

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det er kjempe flott om dere quoter et av mine innlegg for forandringer på listen [emoji4] Da er det lettere å holde oversikten [emoji6]
IKM søndag 27 august [emoji4]

Da våger jeg meg på en ny ikm gruppe
Måtte alle ha hellet med seg I denne siste offisielle sommer måneden [emoji261][emoji262][emoji258] Gi oss noen sensommerspirer [emoji179]

Mandag 21.08
Alvea - PP10 - B2 - EL 7.8
Mamma 10/12 - B3

Tirsdag 22.08
Somre - Pp12 - B1

Onsdag 23.08
1991solsikke, B1, pp2
Bukett - pp11 - b1

Torsdag 24.08

Fredag 25.08
Hope90, pp XX, ivf, B2
Venessiela - pp 1 - B2
Pr0ver91-PP3 -B1

Lørdag 26.08
Tigerbaby, pp, B1

Søndag 27.08
Sitrus. - pp8 (pp2 etter MA), B1 - el ca 12.08
Frk1993 - pp2 - B2

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det er kjempe flott om dere quoter et av mine innlegg for forandringer på listen [emoji4] Da er det lettere å holde oversikten [emoji6]
Surrehodet her igjen, skjønner ikke hvordan jeg sletter det andre.

Men her prøveperiode PP 1 også er eggløsning EL 13 august iflg appen min Mens IKM 27 august også blir dette barn nr B3. Riktig?? [emoji23][emoji23][emoji23]

Her er el i dag tipper jeg :-) gleder meg til å gå inn i Dpo land :-)

Kan vel si den er positiv ikveld...
cb95e7bb23b91be66c4b236de4097ec4.jpg

Kanskje el kommer litt tidligere denne gangen. CD 10 I dag of kjenner kroppen virkelig jobber nå [emoji4] hadde ikke gjort noe å være ferdig med tr når vi drar på ferie [emoji4]

Tror jeg har eggløsning i dag . Skal ha det etter syklus isåfall . Har ikke kjøpt tester og driver ikke med apper :p tror jeg hadde blitt stressa av det. Har hatt oss 5 dager forrige uke og sikkert 3 ganger uka før , og denne uka en gang hittil . Så får se da :) har oss regelmessig så da håper vi det klaffer :) har brukt solvipect da , virker som det har effekt isåfall .

Var forresten med gyn overlege i juni for å snakke pm oppfølging i eventuelt graviditet da jeg hollpå å dø når jeg fikk nr2. Og da tok vi en innvendig ultralyd , å da klaffa det sånn at jeg tilfeldigvis var i eggløsningsperioden når jeg var den. Å da da han at han såg at jeg var på vei til å få eggløsning enten den dagen eller dagen etter . Å det stemte perfekt .

Jeg kan strykes fra lista :) bare tull og styr med syklusen her så er nok plutselig tilbake på CD1 i dag. Lenge til IKM med andre ord!

Masse lykke til alle dere fine jenter, satser på at jeg ser masse fine streker her når jeg sniker innom for å se hvordan det går med dere etterhvert :dance008

Jeg kan strykes fra lista :) bare tull og styr med syklusen her så er nok plutselig tilbake på CD1 i dag. Lenge til IKM med andre ord!

Masse lykke til alle dere fine jenter, satser på at jeg ser masse fine streker her når jeg sniker innom for å se hvordan det går med dere etterhvert :dance008
Det var leit å høre! Håper kroppen skjerper seg snart! Lykke til [emoji173]

Så kjipt..håper syklusen er tilbake igjen hos deg ASAP! Masse lykke til, til deg og <3

CD18 i dag, har hatt svake mensmurringer i hele dag, og det tar jeg som et godt tegn på at eggløsningen er i dag :-) Så hopper over i DPO land i morgen, hurra! Kan forøvrig melde om at jeg har fått skikkelig sans for grapefruktjuice, og kommer nok til å fortsette å kose meg med det i ny og ne i DPO land og hehehe :-p Mannen kom ellers hjem med fersk ananasjuice i går, skikkelig stolt - funnet ut at det er bra for sæden :-p Ti poeng for engasjement i alle fall ;)

Tenker å henge litt her inne også. Syklusen min er jo i blinde akkurat nå rett etter MA, så selv om jeg ønsker meg ikm i uke 33, er sannsynligheten stor for at jeg må vente til både uke 34 og 35 før noe skjer. Tålmodighet er ikke min sterkeste side [emoji13]

Back
Topp