♡◇♡IKM uke 34♡◇♡

Selv etter ett år med dedikert prøving har jeg ikke lært:facepalm:
Måtte bare ta en test i dag (6 dpo, i know), og tenkte kanskje hvis det var festeblødning i går har kroppen hatt 24 timer til å produsere hcg, så man vet jo ikke heeelt sikkert:p Ja, jeg er en evig optimist og klarer å lure meg selv til å tro at positiv test så tidlig kan være mulig:wacky:
Nok en gang skygge på cb early, men alle her er vel glad i å se på tester? Eller?:hilarious:

Vis vedlegget 230550 Vis vedlegget 230551
Den så veldig lik ut som min gjorde nå forrige PP. Jeg fikk mensen som bestillt:) så mitt råd er å glemme den testen, å ta en ny i morgen/tirsdag å gjør deg opp en mening da:) jeg har aldri opplevd å få skyggestrek før, trodde strek var strek - men så feil kan man ta gitt! Krysser fingrene for deg, satser på du får en fin og tydelig strek om et par dager :) :)

Takk :hug013

Folk kan ikke engang komme i nærheten av meg når det er på sitt verste, de risikerer å få seg en knips på nesa :sad010

I dag skal jeg faktisk på byen, håper det tar såppas knekken på immunforsvaret mitt sånn at egget kan feste seg :love017 nesten alle venninnene mine som har prøvd lenge har sagt at den gangen det klaffa hadde de vært på fylla under og rett etter eggløsning! Noe som forsåvidt også stemmer med min erfaring fra noen år tilbake :cat:
Kan melde om samme erfaring her angående fylla og bli gravid :) Krysser fingrene for deg!!

Je
Spennende å følge med fremover Somre :happy:
Noen som har erfaring med rfsu tidlig tester?? Står på de at de kan brukes opp til 6 dager før ikm, så da kan en jo teste 8dpo :)

Jeg har dårlig erfaring med RFSU, likte ikke testen i det hele tatt! Den slo ut med skyggestrek når CB viste tydelig gravid, når jeg var gravid. Skjedd to ganger :O

Je

Jeg har dårlig erfaring med RFSU, likte ikke testen i det hele tatt! Den slo ut med skyggestrek når CB viste tydelig gravid, når jeg var gravid. Skjedd to ganger :O

Ser ut som dårlig erfaring går igjen med de testene. Får vel bare smøre seg med tålmodighet [emoji28]

7dpo, så får vel prøve å vente til 10 i alle fall... Hva med deg? [emoji4]
Antar du er født i 1991 siden det er i nicket ditt? Det er jeg også [emoji5]
Jeg er litt usikker på EL, men jeg regner med at den var på tirsdag, altså 5 dpo i dag :-) Jeg og avventer testingen til neste helg tidligst!
Født i 91 ja! Yay spennende:) er dette første barn dere prøver på? :)

Jeg er litt usikker på EL, men jeg regner med at den var på tirsdag, altså 5 dpo i dag :) Jeg og avventer testingen til neste helg tidligst!
Født i 91 ja! Yay spennende:) er dette første barn dere prøver på? :)

Skjønner! Spennende:happy: Jeg også burde vente til helgen, men det spørs om jeg klarer la det være... Selvutnevnt testetøs :angelic:

Vi prøver på nr 2, mini ble 2 år nå i juni, så føler det passer fint nå:happy: Vi holder også på å bygge hus, ellers hadde nok gjerne prøvingen begynt litt tidligere. Dere da?:happy:

Skjønner! Spennende:happy: Jeg også burde vente til helgen, men det spørs om jeg klarer la det være... Selvutnevnt testetøs :angelic:

Vi prøver på nr 2, mini ble 2 år nå i juni, så føler det passer fint nå:happy: Vi holder også på å bygge hus, ellers hadde nok gjerne prøvingen begynt litt tidligere. Dere da?:happy:

Hehehe, du er heldigvis i godt selskap her inne da :-P Jeg må bare vente å se selv, plutselig blir jeg superpåvirket når "alle andre" tester her inne :-P håper jeg klarer å holde meg i skinnet!!

Det høres ut som om det passer perfekt for å prøve på søsken nå ja :) Virker som om dere har nok av ting å se til med attpåtil husbygging. Har dere fått flyttet inn?

Vi prøver på nr 1. Ble gravid "med et uhell" tidligere i år, det var et stort sjokk for oss begge, men når det endte med SA i uke 6 ble det et såpass stort og trist tap at vi bestemte oss for at vi var klare for å begynne å prøve på å bli foreldre sammen :-) Og neste gang jeg blir gravid blir det bare glede når testen er positiv og DEN følelsen gleder jeg meg til :) :)

Hehehe, du er heldigvis i godt selskap her inne da :p Jeg må bare vente å se selv, plutselig blir jeg superpåvirket når "alle andre" tester her inne :p håper jeg klarer å holde meg i skinnet!!

Det høres ut som om det passer perfekt for å prøve på søsken nå ja :) Virker som om dere har nok av ting å se til med attpåtil husbygging. Har dere fått flyttet inn?

Vi prøver på nr 1. Ble gravid "med et uhell" tidligere i år, det var et stort sjokk for oss begge, men når det endte med SA i uke 6 ble det et såpass stort og trist tap at vi bestemte oss for at vi var klare for å begynne å prøve på å bli foreldre sammen :) Og neste gang jeg blir gravid blir det bare glede når testen er positiv og DEN følelsen gleder jeg meg til :) :)

Vi får prøve å holde hverandre i ørene

Vi gjør mye selv i huset nå, så det tar litt tid. Men satser på å flytte inn ila høsten Gleder meg veldig! 65 kvadrat å boltre seg på med en 2-åring begynner å ta på altså

Huff så kjedelig med SA Håper spiren kommer fort nå da Den følelsen kommer til å bli fantastisk Jeg kjenner på litt skrekkblandet fryd, etter svangerskapsdiabetes og stappfull fødeplass. Men selve graviditeten gikk veldig fint bortsett fra de to tingene

5 dpo idag og kjenner jeg allerede er utålmodig for å teste. Heldigvis stoppet jeg meg selv i det i sted, for 5dpo på kvelden = null sjangs for positiv test [emoji1]

Også er fallhøyden så stor denne pp. For vet jo gyn sa det var liten sjangs for at vi får det til uten ivf denne gangen, men 2 av 3 ganger jeg har blitt gravid tidligere så har det vært i august. Så føler litt at det er "min" måned [emoji57] Skikkelig teit, men...

Ser ut som at ingen av smilefjesene fra mobilen kommer med innlegget mitt? Jeg er ikkke pottesur altså! :D
hvis man bruker appen så kommer smileyene fra tlf. men hvis du bruker nettleser på tlf funker ikke smileyene.. har det problemet jeg også, pluss at jeg glemmer det hver gang

hvis man bruker appen så kommer smileyene fra tlf. men hvis du bruker nettleser på tlf funker ikke smileyene.. har det problemet jeg også, pluss at jeg glemmer det hver gang

Appen fungerer bare når den føler for her hos meg i alle fall... :/

Back
Topp