♡◇♡IKM uke 34♡◇♡

spireblomsten - PP1 etter BO/MA- Totalt pp5 - B2 - EL ca 10.08 - IKM ca 24.08 :)

Da våger jeg meg på en ny ikm gruppe
Måtte alle ha hellet med seg I denne siste offisielle sommer måneden [emoji261][emoji262][emoji258] Gi oss noen sensommerspirer [emoji179]

Mandag 21.08
Alvea - PP10 - B2 - EL 7.8
Mamma 10/12 - B3
snippsnappsnuppa-B2(3)-pp2-EL 07.08

Tirsdag 22.08
Somre - Pp12 - B1

Onsdag 23.08
1991solsikke, B1, pp2
Bukett - pp11 - b1

Torsdag 24.08
batMam-pp uviss(SA mars og juni)-B2-ustabil syklus

Fredag 25.08
Hope90, pp XX, ivf, B2
Venessiela - pp 1 - B2
Pr0ver91-PP3 -B1

Lørdag 26.08
Tigerbaby, pp, B1

Søndag 27.08
Sitrus. - pp8 (pp2 etter MA), B1 - el ca 12.08
Frk1993 - pp2 - B2
missy1984, PP 1 - EL 13/8 - B3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det er kjempe flott om dere quoter et av mine innlegg for forandringer på listen [emoji4] Da er det lettere å holde oversikten [emoji6]

Kooki - PP1 (syklus2 etter pilleslutt) - B2 - EL06.08 - IKM 21.08

Ny her, men var på SG når vi prøvde på første :)

1 Dpo i dag og nettopp spist ananaskjerne. Håper så inderlig at spiren sitter nå..!! Tenk at i disse dager unnfanges det mange spirer i denne ikm gruppa!!:-) håper å se mange positive tester her!!!!

1 Dpo i dag og nettopp spist ananaskjerne. Håper så inderlig at spiren sitter nå..!! Tenk at i disse dager unnfanges det mange spirer i denne ikm gruppa!!:-) håper å se mange positive tester her!!!!

[emoji1303] Blir spennende tider fremover. Ut fra foregående ikm-uke-grupper er det jo et betydelig antall som kan vandre lykkelig videre til termingruppe om bare to uker! Tvitvi til alle sammen!!

1 dpo i dag, disse ukene er spennende altså :-) Ettersom jeg bare fyller med på kroppens signaler når EL er, er jeg nå enda mer sikker på at EL var mandag/tirsdag da jeg hadde fryktelige støtsmerter ved samleie i går kveld. Andre som merker dette rundt EL? Holdt ut da, kvinnet meg opp med eyes on the prize ;-)

3 dpo idag, og hører vel egentlig til i uke 33, men vil være her hos dere likevel ;)

1 Dpo i dag og nettopp spist ananaskjerne. Håper så inderlig at spiren sitter nå..!! Tenk at i disse dager unnfanges det mange spirer i denne ikm gruppa!!:) håper å se mange positive tester her!!!!
Samme her ;) ananas i matboksen hver dag, og lakriste i stedet for den sedvanlige kaffekoppen til lunsj her.

Trudde nå el kom her om dagen men nå.er jeg jaggu litt usikker [emoji28]

Er ikke alltid så lett med den der el'en [emoji849] denne gangen er jeg ganske sikker, med kjempepositiv test, og en del smerter samme kveld [emoji106] Bare håper det stemmer, hadde sykluser på opp til 45 dager da vi prøvde på forrige. Nå ser det ut som jeg kan sikte meg inn på 30-32 dager, da går tiden litt fortere [emoji1]

87f5c97e25c4f7f854477189f571a370.jpg

Kan noen hjelpe meg [emoji85]

Er denne EL testen positiv eller negativ? :)

Positiv el.test nå, el i morgen og tr på akkurat samme dag som forventet [emoji16]

5 dpo og har vært så streng med meg selv hittil å ikke kjenne etter på symptomer eller å synse, så våkner jeg til spotting i dag, noe som aldri har skjedd før, og umiddelbart tenker jeg festeblødning. Kan det være andre grunner? Må bare legge til at det ikke var heeelt lyst rødt, litt mørkere, men langt i fra brunt.

5 dpo og har vært så streng med meg selv hittil å ikke kjenne etter på symptomer eller å synse, så våkner jeg til spotting i dag, noe som aldri har skjedd før, og umiddelbart tenker jeg festeblødning. Kan det være andre grunner? Må bare legge til at det ikke var heeelt lyst rødt, litt mørkere, men langt i fra brunt.

5 DPO her også [emoji119] satser på å vente med testing til rundt 10 [emoji87] Det er vel fullt mulig med festeblødning [emoji5]

5 DPO her også [emoji119] satser på å vente med testing til rundt 10 [emoji87] Det er vel fullt mulig med festeblødning [emoji5]
Er det noe jeg har lært så kan alt som tyder på graviditet skje om man får tr også, så tørr ikke håpe på noe. Kommer nok uansett til å ryke på en test i helgen:p Klarer aldri å holde meg til 10 dpo:oops: Vi skal egentlig på fest i morgen, men er usikker på hva jeg bør gjøre mtp alkohol..

Back
Topp