♡◇♡IKM uke 34♡◇♡

CD 8 og andre dagen med salvie te. (Lest man skal ta fra cd1 men gadd ikke ta med te på storbyferie) satser på det holder og at el kommer tidlig denne pp og!! Er så mye venting som prøver så kortere sykluser er gull. Skulle egentlig starte tempingen i dag men sov så dårlig i natt så droppet det:p Ellers å begynte jeg å snuse i ferien (etter å ha holdt meg så og si 1 år...) og prøver nå å trappe ned..målet er å slutte helt, men er vanskelig. :p

CD 8 og andre dagen med salvie te. (Lest man skal ta fra cd1 men gadd ikke ta med te på storbyferie) satser på det holder og at el kommer tidlig denne pp og!! Er så mye venting som prøver så kortere sykluser er gull. Skulle egentlig starte tempingen i dag men sov så dårlig i natt så droppet det:p Ellers å begynte jeg å snuse i ferien (etter å ha holdt meg så og si 1 år...) og prøver nå å trappe ned..målet er å slutte helt, men er vanskelig. :p

Jeg har akkurat klart å kutte snusen ut helt etter 1 år med nedtrapping :joyful: Du klarer nok å legge den fra deg igjen, spesielt når du har vært så lenge uten. Det var ikke så vanskelig når jeg først hadde bestemt meg, men har fortsatt litt kort lunte:bored: Spiser litt mer gjør jeg også:sorry: Men er vel verdt det til slutt håper jeg:D

Sååå gøy at du er her :D Nå blir det spire på deg vettu, fort og gale som vi sier ;) Heiaheia :D

Helledussen som tiden har flydd [emoji1] Velkommen tilbake [emoji173]
Tusen takk :) Om det ved et mirakel skulle klaffe nå så får jeg jo termin noen dager før jenta vår fyller 1 år [emoji23] Føler det er litt galskap å prøve så tidlig, men samtidig så tok det jo 4 år å få henne og sjansene mine for å bli gravid uten prøverør er så små at jeg føler vi bare må kjøre på. Jo lengre vi venter jo flere cyster danner jo også denne dumme kroppen min siden den nekter å modne og slippe egg av seg selv - og jo vanskeligere blir det å få det til. Vi har jo veldig lyst på 2 tette, og mannen ønsker å være ferdig innen 3 år pga hans alder. Håper bare at kroppen min er blitt litt mer samarbeidsvillig nå etter 1 svangerskap. Vi kjører på med 2 doble pergokurer med pausemåned mellom og deretter blir det letrozol. Om det ikke har klaffet innen snuppa er 1 år så blir det prøverør igjen.

Tusen takk :) Om det ved et mirakel skulle klaffe nå så får jeg jo termin noen dager før jenta vår fyller 1 år [emoji23] Føler det er litt galskap å prøve så tidlig, men samtidig så tok det jo 4 år å få henne og sjansene mine for å bli gravid uten prøverør er så små at jeg føler vi bare må kjøre på. Jo lengre vi venter jo flere cyster danner jo også denne dumme kroppen min siden den nekter å modne og slippe egg av seg selv - og jo vanskeligere blir det å få det til. Vi har jo veldig lyst på 2 tette, og mannen ønsker å være ferdig innen 3 år pga hans alder. Håper bare at kroppen min er blitt litt mer samarbeidsvillig nå etter 1 svangerskap. Vi kjører på med 2 doble pergokurer med pausemåned mellom og deretter blir det letrozol. Om det ikke har klaffet innen snuppa er 1 år så blir det prøverør igjen.
Vi får bare håpe og krysse alt som krysses kan for et lite mirakel ❤️ Har du fått ny resept på pergo eller er det rester fra sist? Har så lyst å få prøvd det igjen, men det lar seg ikke gjøre :(

Vi får bare håpe og krysse alt som krysses kan for et lite mirakel [emoji173]️ Har du fått ny resept på pergo eller er det rester fra sist? Har så lyst å få prøvd det igjen, men det lar seg ikke gjøre :(
Har igjen pergo fra sist :) Får du el på letrozol da?

Har igjen pergo fra sist :) Får du el på letrozol da?
Åh, så greit da :) Ikke på enkel dose, men fikk påvist el med blodprøve på dobbel, til tross for null symptomer. Lå på 20 i verdiene, så det er vel bare akkurat innafor, så nå har jeg hatt pausemnd der jeg fikk en del slim men ikke ømme pupper inetterkant som er et sikkert tegn for meg. Så får vi se denne runden da, akkurat ferdig med kuren så nå venter jeg på el :) Huff, dette ble visst hele livshistorien :p

Åh, så greit da :) Ikke på enkel dose, men fikk påvist el med blodprøve på dobbel, til tross for null symptomer. Lå på 20 i verdiene, så det er vel bare akkurat innafor, så nå har jeg hatt pausemnd der jeg fikk en del slim men ikke ømme pupper inetterkant som er et sikkert tegn for meg. Så får vi se denne runden da, akkurat ferdig med kuren så nå venter jeg på el :) Huff, dette ble visst hele livshistorien :p
Jeg får mer modne egg på pergo enn på letrozol var erfaringen fra sist så glad jeg har igjen for 2 kurer der. Håper det blir el og spire på deg nå [emoji4]

Jeg får mer modne egg på pergo enn på letrozol var erfaringen fra sist så glad jeg har igjen for 2 kurer der. Håper det blir el og spire på deg nå [emoji4]
Ja du prøvde letrozol sist også? Får håpe det ja! Hvis ikke blir det å prøve clomid/clomifen som skal være det samme som pergo :)

Heisann, CD12 i dag. Drukket grapefruktjuice i en uke ca, og i dag har jeg følt meg så veldig våt nedentil, og når jeg var på do istad merket jeg noe (mye) som ser ut som fruktbart slim :-O Usikker altså, jeg er veldig i ny i dette gamet. Men i følge appen min skal jeg ikke ha EL før neste tirsdag. Noen som har opplevd at grapefruktjuice stimulerer til tidligere EL? Kanskje det også er "normalt" med fruktbart slim en uke før EL altså, men jeg reagerte litt på dette :-p

Har noen forresten noen "tips for dummies" for hvordan sjekke om det er fruktbart slim? :-)

Har noen forresten noen "tips for dummies" for hvordan sjekke om det er fruktbart slim? :-)
Slipp det i et glass vann, klumper det seg sammen og synker er det el-slim. Ta det mellom to fingre og prøv og strekk det, el.slim er veldig strekkbart. [emoji4]

Heisann, CD12 i dag. Drukket grapefruktjuice i en uke ca, og i dag har jeg følt meg så veldig våt nedentil, og når jeg var på do istad merket jeg noe (mye) som ser ut som fruktbart slim :-O Usikker altså, jeg er veldig i ny i dette gamet. Men i følge appen min skal jeg ikke ha EL før neste tirsdag. Noen som har opplevd at grapefruktjuice stimulerer til tidligere EL? Kanskje det også er "normalt" med fruktbart slim en uke før EL altså, men jeg reagerte litt på dette :p

Jeg får vanligvis el-slim minst 3-4 dager før el, de månedene jeg har drukket grapefruktjuice fikk jeg det 5-7 dager før, merkbart mer og "våtere". Men el kom til samme tid. Og tror ikke det skal være noen grunn til å gi tidligere el, men el-dagen kan jo også variere litt av seg selv fra måned til måned avhengig av hvor stabile sykluser du har :)

Slipp det i et glass vann, klumper det seg sammen og synker er det el-slim. Ta det mellom to fingre og prøv og strekk det, el.slim er veldig strekkbart. [emoji4]
Takk for tips! Et til spørsmål, må en finne denne livmor tappen for å finne utav dette slimet sikkert, eller holder det å føre fingen opp å "røre litt rundt"? hehehehehe, dette er litt løye :-p

Jeg får vanligvis el-slim minst 3-4 dager før el, de månedene jeg har drukket grapefruktjuice fikk jeg det 5-7 dager før, merkbart mer og "våtere". Men el kom til samme tid. Og tror ikke det skal være noen grunn til å gi tidligere el, men el-dagen kan jo også variere litt av seg selv fra måned til måned avhengig av hvor stabile sykluser du har :)
Okei, så da gjør det muligens nytten slimmessig med denne grapefruktjuicen :-) Takk for erfaringstips! Jeg har prøvd en gang å teste etter EL å det var bare forvirrende og ble lite sexlyst av det. Vi kjører heller bare på daglig under ca fruktbar uke +/-, så det er ikke så nøye når EL egentlig er, men kunne vært gøy hvis den juicen i tillegg forkortet syklusen! :D (ikke at jeg har lang, ligger på ca 32 dager men i disse prøvetider vil jeg jo gjerne ha mindre ventedager :-p)

Takk for tips! Et til spørsmål, må en finne denne livmor tappen for å finne utav dette slimet sikkert, eller holder det å føre fingen opp å "røre litt rundt"? hehehehehe, dette er litt løye :-p
Haha, tror det holder å bare "røre litt rundt" [emoji14]

Da våger jeg meg på en ny ikm gruppe
Måtte alle ha hellet med seg I denne siste offisielle sommer måneden [emoji261][emoji262][emoji258] Gi oss noen sensommerspirer [emoji179]

Mandag 21.08
Alvea - PP10 - B2 - EL 7.8
Mamma 10/12 - B3

Tirsdag 22.08
Somre - Pp12 - B1

Onsdag 23.08
1991solsikke, B1, pp2
Bukett - pp11 - b1

Torsdag 24.08

Fredag 25.08
Hope90, pp XX, ivf, B2
Venessiela - pp 1 - B2

Lørdag 26.08
Tigerbaby, pp, B1

Søndag 27.08
Sitrus. - pp8 (pp2 etter MA), B1 - el ca 12.08
Frk1993 - pp2 - B2

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det er kjempe flott om dere quoter et av mine innlegg for forandringer på listen [emoji4] Da er det lettere å holde oversikten [emoji6]

Fredag 25.8
Pr0ver91-PP3 -B1

Ja du prøvde letrozol sist også? Får håpe det ja! Hvis ikke blir det å prøve clomid/clomifen som skal være det samme som pergo :)
Hadde noen kurer letrozol like før det ble prøverør også ja :) Liker bedre pergo, men går det ikke med de 2 doble kurene og pausemåneden mellom så blir det nytt forsøk på letrozol. Nå er siste pillene tatt så da er det bare å vente på el :)

Back
Topp