♡◇♡IKM uke 34♡◇♡

Jeg skal også bruke solvipect, men hvor mye bruker du? Kan man bruke for mye slik at det virker mot sin hensikt tror du?

Det vet jeg ikke.. såvidt jeg husker drakk jeg 2-3 klunker om dagen i dagene før el :-)

Har nye tester til monitoren, håper det gjør susen og at jeg får maks [emoji16] også temper jeg, forhåpentligvis går det bedre denne syklusen. Tør ikke prøve noe særlig hjelpemidler siden jeg ikke vet hvor lang tid det tar å få time på sykehuset for å få sjekket slimhinnene mine.. [emoji14]

Denne pp skal det jo gå da tiger! :-) Nå er det faen meg vår tur. (Unnskyld ordbruken men det er det )

Jeg har en digital graviditetstest liggende.. kjøpte den i januar eller noe.. måtte sjekke når den gikk ut på dato i sta :hilarious: Holdbar noen mnd til :rolleyes:Nå er det på tide å få brukt den altså!!! :dummy::dummy1:

Glemte å skrive at jeg har ikm lørdag 26.aug.

Tenker forøvrig ikke å gjøre noe spesielt. Følger med på kalenderen når forventet EL er, og sjekker etter slim så vi vet sånn ca. Legger inn aksjer hver eller annenhver dag rundt den tiden uansett [emoji12]

CD 7 i dag og endelig har tanta dratt sin vei!! Håper det går fort frem til fertil periode nå!:-)

Litt usikker på når ikm blir, men tar utgangspunkt i 28 dagerssyklus :) Alvea - PP10 - B2 - EL 7.8 - IKM 21.8

Så lenge tr er borte går det fort mot de spennende dpo-dagene:D

CD 5 her, tanta drar nok for godt i dag og fertil fase starter ca CD 8, så har begynt med grapefruktjuicen:happy: Venter noen dager til før jeg starter med solvipect. Vurderer om jeg skal bruke wild yam i små doser også, men føler samtidig det blir litt "tukling" å bruke for mye greier samme pp?:oops:

Det er helt sant! Nå går det relativt fort til el ;-) Jeg tror ikke det skal ha noe å si å bruke flere ting altså :-) ikke de tingene der ihvertfall!

Så lenge tr er borte går det fort mot de spennende dpo-dagene:D

CD 5 her, tanta drar nok for godt i dag og fertil fase starter ca CD 8, så har begynt med grapefruktjuicen:happy: Venter noen dager til før jeg starter med solvipect. Vurderer om jeg skal bruke wild yam i små doser også, men føler samtidig det blir litt "tukling" å bruke for mye greier samme pp?:oops:

Glemte å quote det jeg skrev til deg over her

Håper alle har hatt en fin ukestart :-)
Jeg er på CD10 i dag, og går inn i fruktbar periode til helgen. Perfekt timing spør du meg ;-) Her drikkes det grapefruktjuice, men vurderer å spise ananas etter EL. Må man da vite når EL har vært, eller er det bare til å begynne å spise sånn ca når man tror EL har vært?

Håper alle har hatt en fin ukestart :)
Jeg er på CD10 i dag, og går inn i fruktbar periode til helgen. Perfekt timing spør du meg ;-) Her drikkes det grapefruktjuice, men vurderer å spise ananas etter EL. Må man da vite når EL har vært, eller er det bare til å begynne å spise sånn ca når man tror EL har vært?

Det var noen som skrev at det kan gjøre miljøet nedentil litt for surt for sædcellene og at de ikke trives optimalt. Har ikke en fagartikkel å vise til, så vet ikke, men kanskje lurt å vente til etter el/ når alle aksjer er lagt inn?:happy: Hva skulle ananas være godt for igjen? Syns det er mange kjerringråd å huske på:joyful:

Hei fine jenter! Joiner dere her, den j**** tanta kom plutselig i går, bare 7 dpo, så tydeligvis er syklusen fortsatt helt i tull siden MA for snart 2mnd siden. Fryktelig leit denne gangen, men får bare prøve å reorientere meg og tenke positivt om ny pp! Litt ekstra tøft at juli passerer siden det så tydelig markerer at vi nå har holdt på med "prosjekt baby" i over ett år uten resultat.. Men nå er det nok! Ser vi er fler her som har holdt på en stund, så nå mååå mai bare være måneden for oss alle!! Lykke til alle sammen :Heartred

Sitrus. - pp8 (pp2 etter MA), B1 - el ca 12.08, IKM 27.08

Da våger jeg meg på en ny ikm gruppe
Måtte alle ha hellet med seg I denne siste offisielle sommer måneden [emoji261][emoji262][emoji258] Gi oss noen sensommerspirer [emoji179]

Mandag 21.08

Tirsdag 22.08
Somre - Pp12 - B1

Onsdag 23.08
1991solsikke, B1, pp2
Bukett - pp11 - b1

Torsdag 24.08

Fredag 25.08
Hope90, pp XX, ivf, B2

Lørdag 26.08
Tigerbaby, pp, B1

Søndag 27.08

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det er kjempe flott om dere quoter et av mine innlegg for forandringer på listen [emoji4] Da er det lettere å holde oversikten [emoji6]
Ikm 25.08 om el kommer på cd 17 som den pleier å gjøre her med pergo - pp 1 - B2 [emoji4]

Det var noen som skrev at det kan gjøre miljøet nedentil litt for surt for sædcellene og at de ikke trives optimalt. Har ikke en fagartikkel å vise til, så vet ikke, men kanskje lurt å vente til etter el/ når alle aksjer er lagt inn?:happy: Hva skulle ananas være godt for igjen? Syns det er mange kjerringråd å huske på:joyful:
Ja ok :-P Hehehehe, enig det er utrolig mange kjerringråd der ute! Tror og jeg avventer ananas til jeg er sikker på at EL er overstått. (Selv om jeg ikke tester etter EL, så har jeg relativt stabil syklus og vet sånn caaaa når EL er!) Husker ikke hva som var greia med ananas, men tror det var noe med at noen stoffer inni der kan hjelpe til med å få et befruktet egg til å feste seg..husker ikke. Må Google :-D

Hei fine jenter! Joiner dere her, den j**** tanta kom plutselig i går, bare 7 dpo, så tydeligvis er syklusen fortsatt helt i tull siden MA for snart 2mnd siden. Fryktelig leit denne gangen, men får bare prøve å reorientere meg og tenke positivt om ny pp! Litt ekstra tøft at juli passerer siden det så tydelig markerer at vi nå har holdt på med "prosjekt baby" i over ett år uten resultat.. Men nå er det nok! Ser vi er fler her som har holdt på en stund, så nå mååå mai bare være måneden for oss alle!! Lykke til alle sammen :Heartred

Sitrus. - pp8 (pp2 etter MA), B1 - el ca 12.08, IKM 27.08
Hei! Så kjedelig å høre at syklusen ikke har stabilisert seg enda :-/ Må være tungt..Krysser fingrene for at DENNE PP gjelder det!! Var du langt på vei før MA ble påvist? Masse lykke til, til deg og <3

Hei! Så kjedelig å høre at syklusen ikke har stabilisert seg enda :-/ Må være tungt..Krysser fingrene for at DENNE PP gjelder det!! Var du langt på vei før MA ble påvist? Masse lykke til, til deg og <3

Takk! Ja, må si det er tungt at kroppen bruker så lang tid. Vil jo bare prøve igjen, i tillegg til at stadige blødninger og tull på en måte ikke lar meg slutte å tenke på aborten og gå videre i "hodet".. Var 9 uker på vei (men fosteret tilsvarende 5-6 uker bare) så hadde vel trodd at ting ikke skulle ta så lang tid. Men nå satser jeg på at ting begynner å gå rett vei altså! Vi får krysse alt vi har for oss alle sammen :Heartred

Takk! Ja, må si det er tungt at kroppen bruker så lang tid. Vil jo bare prøve igjen, i tillegg til at stadige blødninger og tull på en måte ikke lar meg slutte å tenke på aborten og gå videre i "hodet".. Var 9 uker på vei (men fosteret tilsvarende 5-6 uker bare) så hadde vel trodd at ting ikke skulle ta så lang tid. Men nå satser jeg på at ting begynner å gå rett vei altså! Vi får krysse alt vi har for oss alle sammen :Heartred

Leit å lese at du også har opplevd MA :( kjipt når kroppen skal drive å tulle i etterkant..håper spiren sitter snart for deg!!

Back
Topp