Jeg skal også bruke solvipect, men hvor mye bruker du? Kan man bruke for mye slik at det virker mot sin hensikt tror du?
Det vet jeg ikke.. såvidt jeg husker drakk jeg 2-3 klunker om dagen i dagene før el
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal også bruke solvipect, men hvor mye bruker du? Kan man bruke for mye slik at det virker mot sin hensikt tror du?
Har nye tester til monitoren, håper det gjør susen og at jeg får maks [emoji16] også temper jeg, forhåpentligvis går det bedre denne syklusen. Tør ikke prøve noe særlig hjelpemidler siden jeg ikke vet hvor lang tid det tar å få time på sykehuset for å få sjekket slimhinnene mine.. [emoji14]
Jeg er enig! Vår tur nå!Denne pp skal det jo gå da tiger! Nå er det faen meg vår tur. (Unnskyld ordbruken men det er det )
Så lenge tr er borte går det fort mot de spennende dpo-dagene
CD 5 her, tanta drar nok for godt i dag og fertil fase starter ca CD 8, så har begynt med grapefruktjuicen Venter noen dager til før jeg starter med solvipect. Vurderer om jeg skal bruke wild yam i små doser også, men føler samtidig det blir litt "tukling" å bruke for mye greier samme pp?
Håper alle har hatt en fin ukestart
Jeg er på CD10 i dag, og går inn i fruktbar periode til helgen. Perfekt timing spør du meg ;-) Her drikkes det grapefruktjuice, men vurderer å spise ananas etter EL. Må man da vite når EL har vært, eller er det bare til å begynne å spise sånn ca når man tror EL har vært?
Ikm 25.08 om el kommer på cd 17 som den pleier å gjøre her med pergo - pp 1 - B2 [emoji4]Da våger jeg meg på en ny ikm gruppe
Måtte alle ha hellet med seg I denne siste offisielle sommer måneden [emoji261][emoji262][emoji258] Gi oss noen sensommerspirer [emoji179]
Mandag 21.08
Tirsdag 22.08
Somre - Pp12 - B1
Onsdag 23.08
1991solsikke, B1, pp2
Bukett - pp11 - b1
Torsdag 24.08
Fredag 25.08
Hope90, pp XX, ivf, B2
Lørdag 26.08
Tigerbaby, pp, B1
Søndag 27.08
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det er kjempe flott om dere quoter et av mine innlegg for forandringer på listen [emoji4] Da er det lettere å holde oversikten [emoji6]
Ja ok Hehehehe, enig det er utrolig mange kjerringråd der ute! Tror og jeg avventer ananas til jeg er sikker på at EL er overstått. (Selv om jeg ikke tester etter EL, så har jeg relativt stabil syklus og vet sånn caaaa når EL er!) Husker ikke hva som var greia med ananas, men tror det var noe med at noen stoffer inni der kan hjelpe til med å få et befruktet egg til å feste seg..husker ikke. Må Google :-DDet var noen som skrev at det kan gjøre miljøet nedentil litt for surt for sædcellene og at de ikke trives optimalt. Har ikke en fagartikkel å vise til, så vet ikke, men kanskje lurt å vente til etter el/ når alle aksjer er lagt inn? Hva skulle ananas være godt for igjen? Syns det er mange kjerringråd å huske på
Hei! Så kjedelig å høre at syklusen ikke har stabilisert seg enda :-/ Må være tungt..Krysser fingrene for at DENNE PP gjelder det!! Var du langt på vei før MA ble påvist? Masse lykke til, til deg og <3Hei fine jenter! Joiner dere her, den j**** tanta kom plutselig i går, bare 7 dpo, så tydeligvis er syklusen fortsatt helt i tull siden MA for snart 2mnd siden. Fryktelig leit denne gangen, men får bare prøve å reorientere meg og tenke positivt om ny pp! Litt ekstra tøft at juli passerer siden det så tydelig markerer at vi nå har holdt på med "prosjekt baby" i over ett år uten resultat.. Men nå er det nok! Ser vi er fler her som har holdt på en stund, så nå mååå mai bare være måneden for oss alle!! Lykke til alle sammen
Sitrus. - pp8 (pp2 etter MA), B1 - el ca 12.08, IKM 27.08
Hei! Så kjedelig å høre at syklusen ikke har stabilisert seg enda :-/ Må være tungt..Krysser fingrene for at DENNE PP gjelder det!! Var du langt på vei før MA ble påvist? Masse lykke til, til deg og <3
Takk! Ja, må si det er tungt at kroppen bruker så lang tid. Vil jo bare prøve igjen, i tillegg til at stadige blødninger og tull på en måte ikke lar meg slutte å tenke på aborten og gå videre i "hodet".. Var 9 uker på vei (men fosteret tilsvarende 5-6 uker bare) så hadde vel trodd at ting ikke skulle ta så lang tid. Men nå satser jeg på at ting begynner å gå rett vei altså! Vi får krysse alt vi har for oss alle sammen