♡◇♡IKM uke 34♡◇♡

Hadde noen kurer letrozol like før det ble prøverør også ja :) Liker bedre pergo, men går det ikke med de 2 doble kurene og pausemåneden mellom så blir det nytt forsøk på letrozol. Nå er siste pillene tatt så da er det bare å vente på el :)
Åja :) Vi får håpe det klaffer på pergo, det hadde vært det beste ❤️

Tusen takk :) Om det ved et mirakel skulle klaffe nå så får jeg jo termin noen dager før jenta vår fyller 1 år [emoji23] Føler det er litt galskap å prøve så tidlig, men samtidig så tok det jo 4 år å få henne og sjansene mine for å bli gravid uten prøverør er så små at jeg føler vi bare må kjøre på. Jo lengre vi venter jo flere cyster danner jo også denne dumme kroppen min siden den nekter å modne og slippe egg av seg selv - og jo vanskeligere blir det å få det til. Vi har jo veldig lyst på 2 tette, og mannen ønsker å være ferdig innen 3 år pga hans alder. Håper bare at kroppen min er blitt litt mer samarbeidsvillig nå etter 1 svangerskap. Vi kjører på med 2 doble pergokurer med pausemåned mellom og deretter blir det letrozol. Om det ikke har klaffet innen snuppa er 1 år så blir det prøverør igjen.
Krysser virkelig fingerne for at dette skal gå fortere denne gangen og at du slipper prøver rør [emoji173]

Da våger jeg meg på en ny ikm gruppe
Måtte alle ha hellet med seg I denne siste offisielle sommer måneden [emoji261][emoji262][emoji258] Gi oss noen sensommerspirer [emoji179]

Mandag 21.08
Alvea - PP10 - B2 - EL 7.8
Mamma 10/12 - B3

Tirsdag 22.08
Somre - Pp12 - B1

Onsdag 23.08
1991solsikke, B1, pp2
Bukett - pp11 - b1

Torsdag 24.08

Fredag 25.08
Hope90, pp XX, ivf, B2
Venessiela - pp 1 - B2
Pr0ver91-PP3 -B1

Lørdag 26.08
Tigerbaby, pp, B1

Søndag 27.08
Sitrus. - pp8 (pp2 etter MA), B1 - el ca 12.08
Frk1993 - pp2 - B2

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det er kjempe flott om dere quoter et av mine innlegg for forandringer på listen [emoji4] Da er det lettere å holde oversikten [emoji6]

Lenge siden jeg har fulgt med nå:/ Så det har blitt IVF forsøk på deg nå? Første? Masse lykke til[emoji5]

Lenge siden jeg har fulgt med nå:/ Så det har blitt IVF forsøk på deg nå? Første? Masse lykke til[emoji5]
Ja det blir ivf men ikke første forsøket. Har vært igjennom et fersk forsøk og 2 frys I tilegg til 2 runder med AIH [emoji4]

Nå skal vi prøve oss på siste frys og krysser fingerne før det [emoji173] hvis ikke blir drt ny runde med fersk forsøk osv.

Hvordan ligger dere an?
Her kom EL en dag tidligere enn forventet, noe som passet fint siden vi ikke får lagt inn flere aksjer nå uansett:p Nå har vi brukt conceive plus i tillegg til grapefruktjuice og solvipect:) Håper dpo-dagene går litt raskere enn de vanligvis gjør siden jeg har ferie. Får uansett ikke testet før jeg er 7 dpo siden det ikke er apotek her jeg er nå:hilarious: Vil ikke kjøpe test på butikken hvor alle vet hvem jeg er hvertfall, så da får testetøsa i meg roet seg litt:D

IMG_4970.PNG

CD 14: Drakk i går så har ikke fått Tempet og har nada el slim men nå fikk jeg smiley med clearblue :-)

Fortsatt lav på monitor, ut ifra tidligere sykluser er ihvertfall fem dager fra første høy fertilitet til positiv el.test hos meg :cat:
Det vil si at hvis jeg ikke får høy imorgen eller tirsdag ender jeg vel egentlig opp i ikm uke 35

Last edited:
Da våger jeg meg på en ny ikm gruppe
Måtte alle ha hellet med seg I denne siste offisielle sommer måneden [emoji261][emoji262][emoji258] Gi oss noen sensommerspirer [emoji179]

Mandag 21.08
Alvea - PP10 - B2 - EL 7.8
Mamma 10/12 - B3

Tirsdag 22.08
Somre - Pp12 - B1

Onsdag 23.08
1991solsikke, B1, pp2
Bukett - pp11 - b1

Torsdag 24.08

Fredag 25.08
Hope90, pp XX, ivf, B2
Venessiela - pp 1 - B2
Pr0ver91-PP3 -B1

Lørdag 26.08
Tigerbaby, pp, B1

Søndag 27.08
Sitrus. - pp8 (pp2 etter MA), B1 - el ca 12.08
Frk1993 - pp2 - B2

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Det er kjempe flott om dere quoter et av mine innlegg for forandringer på listen [emoji4] Da er det lettere å holde oversikten [emoji6]
batMam-pp uviss(SA mars og juni)-B2-ustabil syklus, ikm ca 24.08

Her ligger vi bra an, CD 17 og legger inn aksjer hver dag :-) Jeg har tre ulike syklusapper som alle mener ulikt når EL blir, men jeg tar utgangspunkt i at det skjer på tirsdag ettersom syklusen min er stabil på 32 dager og jeg forventer ikke IKM før 23 aug. Jeg lastet ellers ned appen "Flo" for første gang, og der tracker man jo mye forskjellige symptomer, utflod etc og den mente at EL var i går. Det er jeg skeptisk til, men better safe then sorry så vi kjørte på ;-) Noen som har bra erfaring med Flo her? :-)

Her ligger vi bra an, CD 17 og legger inn aksjer hver dag :) Jeg har tre ulike syklusapper som alle mener ulikt når EL blir, men jeg tar utgangspunkt i at det skjer på tirsdag ettersom syklusen min er stabil på 32 dager og jeg forventer ikke IKM før 23 aug. Jeg lastet ellers ned appen "Flo" for første gang, og der tracker man jo mye forskjellige symptomer, utflod etc og den mente at EL var i går. Det er jeg skeptisk til, men better safe then sorry så vi kjørte på ;-) Noen som har bra erfaring med Flo her? :)
Hvilke andre apper har du brukt? Har du noen favoritt? Tenker på å prøve noe nytt selv. Til nå har jeg kun brukt period tracker som jeg syns er veldig enkel og grei egentlig, men klør i fingrene etter fertilityfriend, temping og graf:p Er litt redd for at det skal bli altoppslukende å følge med på, så tenker å prøve en annen app først:D

Hvilke andre apper har du brukt? Har du noen favoritt? Tenker på å prøve noe nytt selv. Til nå har jeg kun brukt period tracker som jeg syns er veldig enkel og grei egentlig, men klør i fingrene etter fertilityfriend, temping og graf:p Er litt redd for at det skal bli altoppslukende å følge med på, så tenker å prøve en annen app først:D
Jeg synes ikke flo var så enkel [emoji23]
Fertilityfriend kan du bruke uten å tempe, hvis du f.eks tester etter el, Jeg har gjort det to sykluser [emoji4] den jeg er mest fornøyd med av de jeg har prøvd.

Jeg synes ikke flo var så enkel [emoji23]
Fertilityfriend kan du bruke uten å tempe, hvis du f.eks tester etter el, Jeg har gjort det to sykluser [emoji4] den jeg er mest fornøyd med av de jeg har prøvd.
Da skal jeg prøve den:happy: Må man betale forresten?

Da skal jeg prøve den:happy: Må man betale forresten?
Du kan bruke den gratis, men betalingsutgaven har litt fler funksjoner. Den første mnd du bruker det får du alle betalingsfunksjonene, så du kan jo se selv hva du liker best [emoji4]

Jeg har Clue, som var den første jeg lasta ned, kun for å tracke syklusen egentlig - før vi startet å prøve.
Videre har jeg en som heter Life, den liker jeg veldig godt. Litt sånn helseapp der en kan logge det meste, inkludert skrive "dagbok", en kan få påminnelser om standard ting som selvundersøkelse bryster/celleprøve etc. Ellers har den en ganske grei oversikt der en kan logge fruktbarhet, livmorshalstapp, utflod, temping etc. Men jeg temper ikke da, logger bare symptomer. Kjekt å bli kjent med kroppens syklus :-D Prøvde meg på Flo nå sist, det jeg likte med den var at den analyserte resultatene hver gang jeg la inn noen nye oppdateringer, og flyttet på EL alt ettersom hva jeg logget den dagen. Vet jo ikke om det stemmer da, men likte at den oppdaterte hver dag :-D

Back
Topp