Vi må jo selvfølgelig ha en skravletråd her inne![emoji2]
Fyr løs med alt og ingenting![emoji116]
Fyr løs med alt og ingenting![emoji116]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøy med skravletråd! Hva har dere gjort i dag da? Vi har vært på båttur, men jeg ble så sjøsyk så det ble en kort tur
Vi har hatt felles familiefeiring for bonusjenta på 7 år og koset oss glugg med god mat,kaker og fint vær![emoji1]Gøy med skravletråd! Hva har dere gjort i dag da? Vi har vært på båttur, men jeg ble så sjøsyk så det ble en kort tur
I går kjøpte jeg hus! Jeg prøvde å sole meg, men klarte bare 30 min i sola før jeg ikke orket mer Også har jeg jobb helg (jobber turnus).
I går kjøpte jeg hus! Jeg prøvde å sole meg, men klarte bare 30 min i sola før jeg ikke orket mer Også har jeg jobb helg (jobber turnus).
Gratulerer med nytt hus!I går kjøpte jeg hus! Jeg prøvde å sole meg, men klarte bare 30 min i sola før jeg ikke orket mer Også har jeg jobb helg (jobber turnus).
Tusen takk[emoji1] [emoji1]Gratulerer med nytt hus!
Hei! Kom nettopp over dette forumet, og er helt "noob". Må/kan man melde seg inn i gruppa/forumet på noe vis?
Ja, takk! Har 3.februar[emoji5] Fått til å skrive litt og tror jeg følger forumet nå, uten at jeg er sikker på hvordan jeg fikk det til[emoji85]