☆ Uke 19 ☆

God ettermiddag!
Jeg er innstallert i Valdres hos min andre arbeidsgiver og skal ha et par nattevakter her før jeg skal hjem igjen på søndag =)
Foreløpig er det tomt i huset og jeg har ingenting spesielt å gjøre før kl 22 i kveld!
Det blir kjekt å få jobbet litt, og fint å komme hjem igjen til gutta om et par dager :D
 
Ja, de er fryktelig morsomme :)

Håper du blir bra ila helgen :)

Vi har det fint. Er ute med ungene. Sol ♡
Så skal vi til søsteren min etterpå. Blir 14 år i dag :-D

Takk :D satser på det, men tar litt tid med denne nesa når jeg er forkjøla hehe..

Så kos :) 14 år å greier :D føler seg sikkert stor :p haha.. søstra mi er en veldig veldig følsom person! Og nå midt i fjortistida så er hun enda verre :p vennene kaller hun for hormonungen hahaha :D
 
Jooo, for den blir håpløs å skjære i og spise når sjokoladetoppen blir for tykk - fant jeg ut :p

Har du prøvd å varme opp en skarp kniv i varmt vann før du skjærer? :D da blir kakestykkene ofte finere å ;)
 
God ettermiddag!
Jeg er innstallert i Valdres hos min andre arbeidsgiver og skal ha et par nattevakter her før jeg skal hjem igjen på søndag =)
Foreløpig er det tomt i huset og jeg har ingenting spesielt å gjøre før kl 22 i kveld!
Det blir kjekt å få jobbet litt, og fint å komme hjem igjen til gutta om et par dager :D

Høres jo fint ut da :) litt "ferie" og jobb :)
 
Har du prøvd å varme opp en skarp kniv i varmt vann før du skjærer? :D da blir kakestykkene ofte finere å ;)
Nei :p
Den vil være like hard når man skal ta en bit løs med skjea da :D
 
Nei :p
Den vil være like hard når man skal ta en bit løs med skjea da :D

Ja det er sant..hehe men da er jo dessert gaffel en fin ting :D eller om man blander inn litt fløte i sjokoladen, så blir den kansje ikke så hard?
 
Ja det er sant..hehe men da er jo dessert gaffel en fin ting :D eller om man blander inn litt fløte i sjokoladen, så blir den kansje ikke så hard?
Mamma pleier å lage den kaka til jul og da alltid med fløte i sjokoladen så toppingen er mer som en trøffelkrem :D
 
Hallo :)

Vi skulle sykle til byen idag (jeg på el-sykkelen min :p ) men det regna så fælt så vi tok bilen :) Ble tur på biblioteket og kafé, bare kos!

Skulle egentlig ha et vennepar på middag i kveld, men hun var blitt syk så de måtte avlyse. Og her hadde jeg handla inn ferske reker, gravalaks, sushi, ailoi og focaccia :eek: Heldigvis ville broren min og samboeren komme å spise sammen med oss, så da blir ikke all maten ødelagt! :)

Hva skal dere i kveld?
 
Hei.
Vært i Fredrikstad i gamlebyen med søster og broren til K.
Vi har alle kost oss masse.
Nå har vi spist deilig middag og ungene har dusja. Lørdagsgodis nå :)

Hva skal dere? :)
5f2e5d5681d84b947004ab323b831f04
0cfec33ac7feb1f7e9875eee477972e7
 
Hallo :)

Vi skulle sykle til byen idag (jeg på el-sykkelen min :p ) men det regna så fælt så vi tok bilen :) Ble tur på biblioteket og kafé, bare kos!

Skulle egentlig ha et vennepar på middag i kveld, men hun var blitt syk så de måtte avlyse. Og her hadde jeg handla inn ferske reker, gravalaks, sushi, ailoi og focaccia :eek: Heldigvis ville broren min og samboeren komme å spise sammen med oss, så da blir ikke all maten ødelagt! :)

Hva skal dere i kveld?
Så kjipt med regn :-(
Og sykdom. .. godt broren din og hans kjære kunne komme da :)

Vi er i Norge.. Blir til i morgen. Sliten :)
 
Hei.
Vært i Fredrikstad i gamlebyen med søster og broren til K.
Vi har alle kost oss masse.
Nå har vi spist deilig middag og ungene har dusja. Lørdagsgodis nå :)

Hva skal dere? :)
5f2e5d5681d84b947004ab323b831f04
0cfec33ac7feb1f7e9875eee477972e7
Så søt Mina på dissa :D

Hermine plasker i baljen nå, har fått seg vannpistol så pappaen (som bader henne) er søkkvåt :p
 
Mamma pleier å lage den kaka til jul og da alltid med fløte i sjokoladen så toppingen er mer som en trøffelkrem :D

Har begynt å forstå meg litt på kaker har jeg skjønt :D haha :p
 
Hallo :)

Vi skulle sykle til byen idag (jeg på el-sykkelen min :p ) men det regna så fælt så vi tok bilen :) Ble tur på biblioteket og kafé, bare kos!

Skulle egentlig ha et vennepar på middag i kveld, men hun var blitt syk så de måtte avlyse. Og her hadde jeg handla inn ferske reker, gravalaks, sushi, ailoi og focaccia :eek: Heldigvis ville broren min og samboeren komme å spise sammen med oss, så da blir ikke all maten ødelagt! :)

Hva skal dere i kveld?

Så bra at dere fikk selskap alikevel :) så ut som om Hermine kosa seg gløgg ihjel med sushi :D
 
Hei.
Vært i Fredrikstad i gamlebyen med søster og broren til K.
Vi har alle kost oss masse.
Nå har vi spist deilig middag og ungene har dusja. Lørdagsgodis nå :)

Hva skal dere? :)
5f2e5d5681d84b947004ab323b831f04
0cfec33ac7feb1f7e9875eee477972e7

Så koselig :) fine bilder <3 er det bare du og Mina, eller er guttene med å? :)
 
Her sitter jeg med godteri og Gullruten på TV :) ikke noe annet som skjer :p men skal sies at jeg koser meg ;) :)
 
Back
Topp