Jooo, for den blir håpløs å skjære i og spise når sjokoladetoppen blir for tykk - fant jeg utKan ikke bli for mye sjokolade da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jooo, for den blir håpløs å skjære i og spise når sjokoladetoppen blir for tykk - fant jeg utKan ikke bli for mye sjokolade da
Ja, de er fryktelig morsomme
Håper du blir bra ila helgen
Vi har det fint. Er ute med ungene. Sol ♡
Så skal vi til søsteren min etterpå. Blir 14 år i dag :-D
Jooo, for den blir håpløs å skjære i og spise når sjokoladetoppen blir for tykk - fant jeg ut
God ettermiddag!
Jeg er innstallert i Valdres hos min andre arbeidsgiver og skal ha et par nattevakter her før jeg skal hjem igjen på søndag =)
Foreløpig er det tomt i huset og jeg har ingenting spesielt å gjøre før kl 22 i kveld!
Det blir kjekt å få jobbet litt, og fint å komme hjem igjen til gutta om et par dager
NeiHar du prøvd å varme opp en skarp kniv i varmt vann før du skjærer? da blir kakestykkene ofte finere å
Ja, rett og slett litt blandetHøres jo fint ut da litt "ferie" og jobb
Nei
Den vil være like hard når man skal ta en bit løs med skjea da
Ja, rett og slett litt blandet
Mamma pleier å lage den kaka til jul og da alltid med fløte i sjokoladen så toppingen er mer som en trøffelkremJa det er sant..hehe men da er jo dessert gaffel en fin ting eller om man blander inn litt fløte i sjokoladen, så blir den kansje ikke så hard?
Så kjipt med regn :-(Hallo
Vi skulle sykle til byen idag (jeg på el-sykkelen min ) men det regna så fælt så vi tok bilen Ble tur på biblioteket og kafé, bare kos!
Skulle egentlig ha et vennepar på middag i kveld, men hun var blitt syk så de måtte avlyse. Og her hadde jeg handla inn ferske reker, gravalaks, sushi, ailoi og focaccia Heldigvis ville broren min og samboeren komme å spise sammen med oss, så da blir ikke all maten ødelagt!
Hva skal dere i kveld?
Så søt Mina på dissaHei.
Vært i Fredrikstad i gamlebyen med søster og broren til K.
Vi har alle kost oss masse.
Nå har vi spist deilig middag og ungene har dusja. Lørdagsgodis nå
Hva skal dere?
Tusen takk og det er Hermine og :-DSå søt Mina på dissa
Hermine plasker i baljen nå, har fått seg vannpistol så pappaen (som bader henne) er søkkvåt
Mamma pleier å lage den kaka til jul og da alltid med fløte i sjokoladen så toppingen er mer som en trøffelkrem
Hallo
Vi skulle sykle til byen idag (jeg på el-sykkelen min ) men det regna så fælt så vi tok bilen Ble tur på biblioteket og kafé, bare kos!
Skulle egentlig ha et vennepar på middag i kveld, men hun var blitt syk så de måtte avlyse. Og her hadde jeg handla inn ferske reker, gravalaks, sushi, ailoi og focaccia Heldigvis ville broren min og samboeren komme å spise sammen med oss, så da blir ikke all maten ødelagt!
Hva skal dere i kveld?
Hei.
Vært i Fredrikstad i gamlebyen med søster og broren til K.
Vi har alle kost oss masse.
Nå har vi spist deilig middag og ungene har dusja. Lørdagsgodis nå
Hva skal dere?
Takk ♡Så koselig fine bilder <3 er det bare du og Mina, eller er guttene med å?