☆ Uke 19 ☆

Jeg skal bake denne i dag
Vis vedlegget 115730
Synd at den må stå natten over :p
Minsten sliter med å finne søvnen med småskadet finger og uten smokk.. Men han er ganske trøtt, så det går seg nok til snart :)
Hah! Ut fra bildet å dømme, fant jeg den samme oppskrifta oå mandag. Tenkte å lage den til 17.mai.:) Har du baka den? Ble den god?
 
Hvordan går det med alle sammen?
Jeg er supertrøtt i dag... kjipt.... ungene er levert og jeg ser på tv :)
Planene deres idag?
 
Hah! Ut fra bildet å dømme, fant jeg den samme oppskrifta oå mandag. Tenkte å lage den til 17.mai.:) Har du baka den? Ble den god?
Baker nuh :p Så jeg kan svare deg i ettermiddag :D
Det ante meg at det var lite sjokolade i oppskriften, så jeg skulle egentlig bruke 100 gram istedet for 50... Men mens jeg stod og ventet på at piskingen skulle bli ferdig hadde jeg visst spist opp hvertfall 40 gram :eek:
Så det ble ca 60 og så litt lite ut. Men det skal bare være et tynt lag da. Det er bare at jeg elsker sjokolade :p
 
Hvordan går det med alle sammen?
Jeg er supertrøtt i dag... kjipt.... ungene er levert og jeg ser på tv :)
Planene deres idag?
Går fint her. Jeg hadde en skikkelig treg dag i går, og er litt sliten i dag også...
Men jeg sitter hvertfall hjemme og skal gjøre meg helt ferdig med mappeoppgavene i det ene emnet, slik at jeg slipper å tenke mer på den :D
Ellers skal ungene og jeg bort på middag i dag, slik at mannen får skrevet litt på hjemmeeksamen!
 
Baker nuh :p Så jeg kan svare deg i ettermiddag :D
Det ante meg at det var lite sjokolade i oppskriften, så jeg skulle egentlig bruke 100 gram istedet for 50... Men mens jeg stod og ventet på at piskingen skulle bli ferdig hadde jeg visst spist opp hvertfall 40 gram :eek:
Så det ble ca 60 og så litt lite ut. Men det skal bare være et tynt lag da. Det er bare at jeg elsker sjokolade :p
Blir spennende å høre om hele kaka blir spist opp før den rekker å stivne da.;)
Hehe..Smaking må til! Sånn er det bare.:) Jeg lurer på om kaka kan bli for søt, så jeg venter spent på tilbakemeldingen.
 
Blir spennende å høre om hele kaka blir spist opp før den rekker å stivne da.;)
Hehe..Smaking må til! Sånn er det bare.:) Jeg lurer på om kaka kan bli for søt, så jeg venter spent på tilbakemeldingen.
Det var ca 3 dl sukker, så det er jo endel... Jeg brukte dronningsjokolade (mannen hadde handlet), men liker skikkelig mørk sjokkis best. Så jeg tror kanskje at jeg skal prøve det neste gang, og lage av minst 100 gram pluss delfiafettet. Men først må den stivne, og smakes på :D Jeg likte forslaget med å ha bær på, da blir den litt syrligere..
 
Det var ca 3 dl sukker, så det er jo endel... Jeg brukte dronningsjokolade (mannen hadde handlet), men liker skikkelig mørk sjokkis best. Så jeg tror kanskje at jeg skal prøve det neste gang, og lage av minst 100 gram pluss delfiafettet. Men først må den stivne, og smakes på :D Jeg likte forslaget med å ha bær på, da blir den litt syrligere..
Jeg vil også gå for mørk sjokolade OG bær.:) Tror den blir litt lettere da, i tillegg til at den ser friskere og mer innbydende ut til 17.mai.
Genialt at den lan lages dager i forkant av servering. Kjekt alternativ hvis man har det travelt på selve dagen.:)
 
Jeg vil også gå for mørk sjokolade OG bær.:) Tror den blir litt lettere da, i tillegg til at den ser friskere og mer innbydende ut til 17.mai.
Genialt at den lan lages dager i forkant av servering. Kjekt alternativ hvis man har det travelt på selve dagen.:)
Veldig kjekt, alt man kan gjøre på forhånd! Jeg har også tenkt på denne eller en annen med mandelbunn og sjokoladekrem til 17. mai og konfirmasjon om noen uker!
 
Baker nuh :p Så jeg kan svare deg i ettermiddag :D
Det ante meg at det var lite sjokolade i oppskriften, så jeg skulle egentlig bruke 100 gram istedet for 50... Men mens jeg stod og ventet på at piskingen skulle bli ferdig hadde jeg visst spist opp hvertfall 40 gram :eek:
Så det ble ca 60 og så litt lite ut. Men det skal bare være et tynt lag da. Det er bare at jeg elsker sjokolade :p
Den kaka blir ekstremt mektig med tykt lag sjokolade på toppen så det er kanskje like greit? :p ;)
 
Hallais!

Jeg leser litt innimellom men har sjeldent tid eller energi til å svare ;)

Det tar på med 100% jobb og turbulent med nattesøvn :p

Er på beina fra 06 og til 20 ca hver dag, skjer så mye på ettermiddagene også. På jobb er det særdeles lite stillesitting så blir ganske matt. Verker i kroppen hver kveld, men på en god måte! Utfordrende og veldig lærerikt på jobben iallfall :D
 
Hei hei :)

Hvordan smakte kaken FruH? (Om du har smakt den enda)

Koselig med tur til pappa da, Lennypenny :D kos deg masse <3

Skjønner godt du er sliten om dagene Marian87! Høres hverfall veldig slitsomt ut :p


Dagene flyr her for tiden! Enda fortere enn før:p idag ble jentene hentet av mamma, og kost seg hos dem :) må si Leoh trives godt i rollen "alenebarn" :p haha.. han har blitt så utspekulert i det siste! Merker godt at han har blitt en liten gutt :D ellers er det ikke stort som skjer.. litt jobbing 2-3 dager i uka, småforkjøla og trøtt haha :D imårra har jeg fri, så da må jeg ta igjen litt husarbeid her merker jeg :)
 
Hei hei :)

Hvordan smakte kaken FruH? (Om du har smakt den enda)

Koselig med tur til pappa da, Lennypenny :D kos deg masse <3

Skjønner godt du er sliten om dagene Marian87! Høres hverfall veldig slitsomt ut :p


Dagene flyr her for tiden! Enda fortere enn før:p idag ble jentene hentet av mamma, og kost seg hos dem :) må si Leoh trives godt i rollen "alenebarn" :p haha.. han har blitt så utspekulert i det siste! Merker godt at han har blitt en liten gutt :D ellers er det ikke stort som skjer.. litt jobbing 2-3 dager i uka, småforkjøla og trøtt haha :D imårra har jeg fri, så da må jeg ta igjen litt husarbeid her merker jeg :)
Noen luringer de små :-D
Mina er super-utspekulert. Haha. Lille slangen :-D :-D
Kjipt å Være syk. Går det bedre med deg? Gikk det greit på jobb?
 
Hei hei :)

Hvordan smakte kaken FruH? (Om du har smakt den enda)

Koselig med tur til pappa da, Lennypenny :D kos deg masse <3

Skjønner godt du er sliten om dagene Marian87! Høres hverfall veldig slitsomt ut :p


Dagene flyr her for tiden! Enda fortere enn før:p idag ble jentene hentet av mamma, og kost seg hos dem :) må si Leoh trives godt i rollen "alenebarn" :p haha.. han har blitt så utspekulert i det siste! Merker godt at han har blitt en liten gutt :D ellers er det ikke stort som skjer.. litt jobbing 2-3 dager i uka, småforkjøla og trøtt haha :D imårra har jeg fri, så da må jeg ta igjen litt husarbeid her merker jeg :)
Kaka ble bra :D
Godkjent av alle som fikk smake også, utenom T! Men han er SÆR på kaker :p
 
Baker nuh :p Så jeg kan svare deg i ettermiddag :D
Det ante meg at det var lite sjokolade i oppskriften, så jeg skulle egentlig bruke 100 gram istedet for 50... Men mens jeg stod og ventet på at piskingen skulle bli ferdig hadde jeg visst spist opp hvertfall 40 gram :eek:
Så det ble ca 60 og så litt lite ut. Men det skal bare være et tynt lag da. Det er bare at jeg elsker sjokolade :p

Hahahha, leeeer så jeg dævver:D "Whoops, hvor blei sjokoladen av?":p
 
Noen luringer de små :-D
Mina er super-utspekulert. Haha. Lille slangen :-D :-D
Kjipt å Være syk. Går det bedre med deg? Gikk det greit på jobb?

Hehe ja dem er noen fine luringer :D jeg syns alderen til Liana er så morsom :) både gjør og sier så mye rart for tiden haha..

Går bra nå :D kun nesa igjen :p må jo snyte meg sikkert 100 ganger om dagen! Haha men ellers er formen bra:D så var ikke voldsomme greiene :p

Går det bra med dere? :)
 
Kaka ble bra :D
Godkjent av alle som fikk smake også, utenom T! Men han er SÆR på kaker :p

Skulle ønske jeg å kunne smake :D elsker blandingen av kokos og sjokolade :D men Emira er ikke glad i det, så hun hadde nok ikke likt den hun heller :p
 
Ja, slik er det med sjokolade og meg :p
Det var greit at det ikke ble mer sjokkis på kaka da, det ble mer enn nok :)

Kan ikke bli for mye sjokolade da :p
 
Hehe ja dem er noen fine luringer :D jeg syns alderen til Liana er så morsom :) både gjør og sier så mye rart for tiden haha..

Går bra nå :D kun nesa igjen :p må jo snyte meg sikkert 100 ganger om dagen! Haha men ellers er formen bra:D så var ikke voldsomme greiene :p

Går det bra med dere? :)
Ja, de er fryktelig morsomme :)

Håper du blir bra ila helgen :)

Vi har det fint. Er ute med ungene. Sol ♡
Så skal vi til søsteren min etterpå. Blir 14 år i dag :-D
 
Back
Topp