☆ Uke 19 ☆

Jeg skal bake denne i dag
Vis vedlegget 115730
Synd at den må stå natten over :p
Minsten sliter med å finne søvnen med småskadet finger og uten smokk.. Men han er ganske trøtt, så det går seg nok til snart :)

Ja da må du fortelle meg om hvor god den er! Haha..

Dakkar liten da :( hva har skjedd? Liana klarte å klemme to fingre i en dør igår :( men går bra nå! Heldigvis var det en som sto like ved døra og finn åpna den raskt!
 
Ja da må du fortelle meg om hvor god den er! Haha..

Dakkar liten da :( hva har skjedd? Liana klarte å klemme to fingre i en dør igår :( men går bra nå! Heldigvis var det en som sto like ved døra og finn åpna den raskt!
Ble ikke noe baking... Ble så sent før turbo sovnet, og mannen skriver eksamen, så da skal jeg ikke plage han med kjøkkenmaskin i 20 min :p
Men jeg tror den kaka kan bli bra!
Han var uheldig og klemte fingeren sin i en hylle, eller mellom hylla og knotten som holder hylla på plass. Litt usikkert.. Men det går nok greit. Fingeren ser ikke ut da :p
 
Ble ikke noe baking... Ble så sent før turbo sovnet, og mannen skriver eksamen, så da skal jeg ikke plage han med kjøkkenmaskin i 20 min :p
Men jeg tror den kaka kan bli bra!
Han var uheldig og klemte fingeren sin i en hylle, eller mellom hylla og knotten som holder hylla på plass. Litt usikkert.. Men det går nok greit. Fingeren ser ikke ut da :p

Nei kansje greit å utsette kakebaking da :p må den stekes, eller bare stivnes?

Uff hørtes ikke godt ut :( sprenger sikkert en del å.. så lenge det ser verre ut enn det er, så er det vel greit nok :p
 
Nei kansje greit å utsette kakebaking da :p må den stekes, eller bare stivnes?

Uff hørtes ikke godt ut :( sprenger sikkert en del å.. så lenge det ser verre ut enn det er, så er det vel greit nok :p
Den skal ikke steke, nei :)
Ja, vi må se om vi skal stikke hull på blemma han har fått, eller om den plager han mindre i morgen =)
 
God morgen
Bustehodet sov hele natta uten å våkne, uten smokk!!
Fantastisk, han som har vært så avhengig - så sluttet han plutselig!
ImageUploadedByBV Forum1430801464.317373.jpg
Hva skal dere i dag?
 
God morgen :)
Ungene er levert og var glade etter 4 dager fri.
Jeg har hodepine og skal prøve å gjøre en oppgave i dag. Fikk gjort en igår :)

Ellers ikke store planene. Dere da?:)
 
God morgen :)
Ungene er levert og var glade etter 4 dager fri.
Jeg har hodepine og skal prøve å gjøre en oppgave i dag. Fikk gjort en igår :)

Ellers ikke store planene. Dere da?:)

Uff håper du har blitt kvitt hodepinen! Flink du er som styrer på med oppgaver å det hele :D


Jeg har hatt fri idag, så da har jeg fått gjort litt her hjemme.. masse klær som måtte brettes og noen klesvask som måtte henges opp! Pluss støvsugd og handla :D
 
Så bra :D flink gutt :)
Hvordan er det med fingeren?
Det går helt fint med den. Han bruker hånda som normalt i dag :D
Heldigvis - så slapp jeg å ta hull på blemma :eek:
 
Uff håper du har blitt kvitt hodepinen! Flink du er som styrer på med oppgaver å det hele :D


Jeg har hatt fri idag, så da har jeg fått gjort litt her hjemme.. masse klær som måtte brettes og noen klesvask som måtte henges opp! Pluss støvsugd og handla :D
Flink du er!
Bretta klær selv, men K tok det meste. Deilig :)
Gikk og la meg og da var hodepinen borte :)
Har ikke fått gjort oppgave ennå, blir etter de er lagt :p
Er du i bedre form?
 
Det går helt fint med den. Han bruker hånda som normalt i dag :D
Heldigvis - så slapp jeg å ta hull på blemma :eek:

Ja det var da godt! Kan ikke være enkelt å skylle ta hull på en blemme hos småbarn heller:eek:
 
Flink du er!
Bretta klær selv, men K tok det meste. Deilig :)
Gikk og la meg og da var hodepinen borte :)
Har ikke fått gjort oppgave ennå, blir etter de er lagt :p
Er du i bedre form?

Det var bra at hodepinen har gitt seg :D har du fått noe svart ang røntgen?

Formen er grei, men har småsår hals og nesa tetter seg konstant :p selv med nesespray! Hehe.. halsen var verre i dag tidlig ;)
 
Det var bra at hodepinen har gitt seg :D har du fått noe svart ang røntgen?

Formen er grei, men har småsår hals og nesa tetter seg konstant :p selv med nesespray! Hehe.. halsen var verre i dag tidlig ;)
Ja, de fant ingenting. Legen sa jeg kunne gjøre øvelser i nakken, fordi jeg er litt stiv.. selvom jeg sa at hodepinen kom uavhengig av det.... Hun var fra Polen eller noe, og snakket dårlig svensk og forsto lite Norsk :p Kjipt... får vel bare leve med dette.

Æsj... så kjipt :-( god bedring!
 
Ja, de fant ingenting. Legen sa jeg kunne gjøre øvelser i nakken, fordi jeg er litt stiv.. selvom jeg sa at hodepinen kom uavhengig av det.... Hun var fra Polen eller noe, og snakket dårlig svensk og forsto lite Norsk :p Kjipt... får vel bare leve med dette.

Æsj... så kjipt :-( god bedring!

Så dumt :( men er det ikke noen medisiner du kan prøve heller?
 
Hun nevnte ikke det. Litt rar. Sa det først. Tror jeg skal gå til en annen lege.

Ja det hadde jeg gjort;) kan ikke leve med ekstrem hodepine så ofte som du gjør :( <3
 
God formiddag! :D
Mannen og jeg var på info og middag på jobben hans i går. Det var greit med litt mer informasjon om jobben de gjør og skal gjøre fremover, og hyggelig med et treff med de han jobber med og følget deres :)
Vi er nesten naboer med en kollega av han som skal på reise samtidig, så da er det kjekt for kona hans og meg å vite om hverandre slik at vi kan ta kontakt når vi er alene :)
I dag blir det bare pusling med mappeoppgave.. Jeg føler meg egentlig ferdig, men bør samtidig bruke de to siste ukene effektivt.. Først jobber jeg litt hjemme og venter på klesvask, så går jeg til skolen etterpå :D
Ha en fin dag!
 
Back
Topp