☆ Uke 19 ☆

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen!
Håper alle har sovet godt og får en god start på den nye uka.:)

Her starter jeg med en tre-dagers PEL-eksamen. Skal spise ferdig og slappe av litt før jeg sjekker oppgaven som legges ut kl.09, og så er det bare å gi jernet.
 
Lykke til med eksamen!!! :) Er det en stor oppgave du skal skrive?
Jeg har levert en gruppeoppgave nå, og håper ikke jeg gjorde noe mer feil enn at jeg har skrevet feil dato på forsiden :p
Vi kan vel ikke gå ned i karakter av det :eek: :D
Jeg skal sitte litt til på skolen, ta en kaffe og litt mat før jeg skal på barselbesøk til ei venninne jeg ikke har sett på kjempelenge! Det blir koselig :)
Ha en fin dag!
 
Lykke til med eksamener og oppgaver jenter :)


God dag :)
God natt og opp kl 6:15 for å gjøre meg klar for jobb før stell av unger ;) konfirmasjonen var koselig igår og søsteren min var fornøyd med dagen :D barna koste seg å, men Leoh og sambo dro hjem etter maten sånn at Leoh skulle få sove! Han sovner jo bare i seng, lille raringen :p

Etter jobb så må jeg hjem å printe ut jobbsøknad og få levert den, også må jeg handle :) skulle egentlig vært på kontroll med Leoh idag, men utsatte det istedet :p

Ha en fin dag :)
 
God morgen!
Håper alle har sovet godt og får en god start på den nye uka.:)

Her starter jeg med en tre-dagers PEL-eksamen. Skal spise ferdig og slappe av litt før jeg sjekker oppgaven som legges ut kl.09, og så er det bare å gi jernet.
Lykke til! Vanskelig eller? :)
 
Lykke til med eksamen!!! :) Er det en stor oppgave du skal skrive?
Jeg har levert en gruppeoppgave nå, og håper ikke jeg gjorde noe mer feil enn at jeg har skrevet feil dato på forsiden :p
Vi kan vel ikke gå ned i karakter av det :eek: :D
Jeg skal sitte litt til på skolen, ta en kaffe og litt mat før jeg skal på barselbesøk til ei venninne jeg ikke har sett på kjempelenge! Det blir koselig :)
Ha en fin dag!
Så spennende. Er dette siste oppgave før ferien? :)
Så kos med besøk til baby ♡
 
Lykke til med eksamener og oppgaver jenter :)


God dag :)
God natt og opp kl 6:15 for å gjøre meg klar for jobb før stell av unger ;) konfirmasjonen var koselig igår og søsteren min var fornøyd med dagen :D barna koste seg å, men Leoh og sambo dro hjem etter maten sånn at Leoh skulle få sove! Han sovner jo bare i seng, lille raringen :p

Etter jobb så må jeg hjem å printe ut jobbsøknad og få levert den, også må jeg handle :) skulle egentlig vært på kontroll med Leoh idag, men utsatte det istedet :p

Ha en fin dag :)
Så fin kake du lagde igår :) Skulle svare deg på snap, men gikk i glemmeboka :p
Mye god mat og kaker kan jeg tenke meg? :-D

Lykke til med jobbsøkingen! :-D
Gikk det fint på jobb?
 
Her er det fri i bhg i dag. Så vi kom hjem fra pappa i dag. Regner masse og jeg hentet akkurat Elsa og Anna tøydokker til Mina. De slipper hun ikke ut av synet på en stund :p

Khalid hadde lagd deilig couscous med kylling til oss.
Ellers blir det rolig her i dag og OC i kveld :-D

Hva skal dere? :)
 
Lykke til med eksamen!!! :) Er det en stor oppgave du skal skrive?
Jeg har levert en gruppeoppgave nå, og håper ikke jeg gjorde noe mer feil enn at jeg har skrevet feil dato på forsiden :p
Vi kan vel ikke gå ned i karakter av det :eek: :D
Jeg skal sitte litt til på skolen, ta en kaffe og litt mat før jeg skal på barselbesøk til ei venninne jeg ikke har sett på kjempelenge! Det blir koselig :)
Ha en fin dag!
En feil dato utgjøre heldigvis ikke et stort trekk, nei.:) Så koselig med barselbesøk. Høres ut som en grei mandag.:)

Besvarelsen skal være på 3600ord, fordelt på tre redegjørelsesoppgaver. Har ikke fått vært effektiv i dag. Tenker mye, men har ikke fått skrevet noe særlig.:/
 
Lykke til! Vanskelig eller? :)
Takk for det! :)
Oppgavene er egentlig ikke så vanskelige, men jeg bruker tydeligvis mye tid på å spekulere på hva jeg skal svare og hvordan jeg skal strukturere teksten. Håper jeg får skrevet litt mer i løpet av kvelden.:p

Så godt med en dag fri fra bhg da! Heldig du som får ferdiglaga middag.:)
 
Så spennende. Er dette siste oppgave før ferien? :)
Så kos med besøk til baby ♡
Nei desverre er det ikke ferie riktig enda :)
Den jeg leverte nå skal forsvares ved individuelt fremlegg på 15 minutter..
Og så skal jeg levere to oppgaver til samlet (mappeeksamen), men de er nesten ferdige. De må bare bearbeides bittelitt!
Men etter det må jeg begynne å forberede meg til et masteroppgaveseminar i midten av juni!
 
En feil dato utgjøre heldigvis ikke et stort trekk, nei.:) Så koselig med barselbesøk. Høres ut som en grei mandag.:)

Besvarelsen skal være på 3600ord, fordelt på tre redegjørelsesoppgaver. Har ikke fått vært effektiv i dag. Tenker mye, men har ikke fått skrevet noe særlig.:/
Det kommer, plutselig har du nesten 4000 ord og må korte ned :p
Ikke en kjempestor oppgave, da, men ikke akkurat lang tid å skrive den på :eek: Stress, kan jeg tenke meg. Men jeg er sikker på at du får det til :D
 
Det kommer, plutselig har du nesten 4000 ord og må korte ned :p
Ikke en kjempestor oppgave, da, men ikke akkurat lang tid å skrive den på :eek: Stress, kan jeg tenke meg. Men jeg er sikker på at du får det til :D
Det skal nok gå på et vis, men det er så drygt å vente på at det løsner. Men DA går det unna.:)
 
Det skal nok gå på et vis, men det er så drygt å vente på at det løsner. Men DA går det unna.:)
Ikke sant. Det er veldig deilig når det kommer så langt :)
Masse lykke til!
 
Så fin kake du lagde igår :) Skulle svare deg på snap, men gikk i glemmeboka :p
Mye god mat og kaker kan jeg tenke meg? :-D

Lykke til med jobbsøkingen! :-D
Gikk det fint på jobb?

Hehe takk :) ble fornøyd med kakene denne gang :D og smakte godt å :p
Masse god mat og flere andre kaker jeg gikk å spiste på :D mmmm..

Takk :) en stilling jeg kunne tenke meg, så krysser fingre! :D gikk bra på jobb ja, var ferdig rundt 1 ;) når begynner du i jobben din? :D
 
Her er det fri i bhg i dag. Så vi kom hjem fra pappa i dag. Regner masse og jeg hentet akkurat Elsa og Anna tøydokker til Mina. De slipper hun ikke ut av synet på en stund :p

Khalid hadde lagd deilig couscous med kylling til oss.
Ellers blir det rolig her i dag og OC i kveld :-D

Hva skal dere? :)

Hihi sånne dukker har vi å.. Liana har Anna og Emira har Elsa :) også har Liana olaf bamse :p dem sover hun ofte med:rolleyes:

Flink mann du har som ordner opp med mat :D
Rolig dag her å, men tror jeg må bade Leoh snart :p
 
Hehe takk :) ble fornøyd med kakene denne gang :D og smakte godt å :p
Masse god mat og flere andre kaker jeg gikk å spiste på :D mmmm..

Takk :) en stilling jeg kunne tenke meg, så krysser fingre! :D gikk bra på jobb ja, var ferdig rundt 1 ;) når begynner du i jobben din? :D
Så deilig med masse kaker :-D
Flink er du!
Vet ikke. Sjefen skulle maile/ringe meg i dag, men ikke hørt noe hmm...
 
Hihi sånne dukker har vi å.. Liana har Anna og Emira har Elsa :) også har Liana olaf bamse :p dem sover hun ofte med:rolleyes:

Flink mann du har som ordner opp med mat :D
Rolig dag her å, men tror jeg må bade Leoh snart :p
De er fine :)
Vil ha Olaf til W, men har ikke funnet det. Hvir kjøpte du?
Ja, deilig å slippe lage mat så ofte hehe...
Her har han bada begge i balja, og jeg kledde på de. Så snart er det leggetid... eller om 1 time :p
 
Jeg skal bake denne i dag
ImageUploadedByBV Forum1430762570.143294.jpg
Synd at den må stå natten over :p
Minsten sliter med å finne søvnen med småskadet finger og uten smokk.. Men han er ganske trøtt, så det går seg nok til snart :)
 
Så deilig med masse kaker :-D
Flink er du!
Vet ikke. Sjefen skulle maile/ringe meg i dag, men ikke hørt noe hmm...

Hmmm..da får vi håpe du hører noe imårra :)
 
De er fine :)
Vil ha Olaf til W, men har ikke funnet det. Hvir kjøpte du?
Ja, deilig å slippe lage mat så ofte hehe...
Her har han bada begge i balja, og jeg kledde på de. Så snart er det leggetid... eller om 1 time :p

Jeg kjøpte på Nille i desember :) har sett den i andre lekebutikker å..

Ble ikke noe bading her haha.. orka ikke :p så får ta det imårra :)
 
Back
Topp