Det skjer ofte. Arvelig belastet fra to sider
Og trolig pirket oppi der med en finger ;-)
Aha, så kjedelig da[emoji20]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjer ofte. Arvelig belastet fra to sider
Og trolig pirket oppi der med en finger ;-)
Joa men får ta det imorgen, mannen skal bryte fasten hos en venn, koselig det men da reiser jo han og for å ikke bare spise og gå så reiste han nå med store deler av middagen vår, heldigvis lager vi ofte større middager under ramadan siden dette ofte skjer [emoji6]
Det er effektivt som bare juling
Har ikke fått vært innom så mye de siste par dagene, vært opptatt med fineværhatt en fin helg så langt folkens?
![]()
Prøvd å lage hjemmelaget kylling nugget for første gang.
Det bli definitivt ikke siste![]()
Liksom ikke noe vi tenker noe særlig over. Bare stopper og sender i sengAha, så kjedelig da[emoji20]
Hennes definisjon av enkelt er jo ikke helt som vår...Var det enkelt?[emoji4]
Sovet godt?God dag snuppa [emoji4]
Bare meg våken i dette husetFår virkelig testet tålmodighet med ei som maser fra klokken 6 om morgenen! [emoji54]
Men gleder meg til om noen timer for da vekker jeg mannen og går for å sove litt til selv [emoji6]
God morgenGod morgen
Titter innom fra jobb. Rolig her , enn så lenge
Ha en fin dag alle.
Jeg er sistemann ut av senga jeg. Søndag er min dag. Men jeg fikk ikke sove mer etter at snuppa startet dagen så jeg lå litt, og så har jeg tatt en lang og god dusj og nå er jeg straks klar for å lage frokostBare meg våken i dette huset
Jeg er sistemann ut av senga jeg. Søndag er min dag. Men jeg fikk ikke sove mer etter at snuppa startet dagen så jeg lå litt, og så har jeg tatt en lang og god dusj og nå er jeg straks klar for å lage frokostBare meg våken i dette huset
Min lillesøster er gravid så i januar blir jeg forhåpentligvis tante [emoji7] hun ble derimot ikke like glad når hun ringte meg skikkelig sur pga noe papir tull og jeg ønsket henne velkommen i et 9 mnd langt pms [emoji23]
Haha. Jeg ble nesten litt fornærmet over at han kunne tro at JEG brydde meg om noe sånt [emoji23]
Dro å badet jeg
Årets første bad i fjorden
På tide å slutte med å spise etter å ha spist 350 gram paprika?
Får heller hoppe i dusjen tror jeg [emoji4] skulle fått fikset litt hår, farget øyenbryn osv også [emoji54]
Jo takk. Satser på det.God morgen
Håper du får en fin dag på jobb
Jeg googler "puberteten gutt"
Alt jeg finner tilsier at vår eldste er i puberteten..
Jeg er IKKE klar for dette!!