☆ Skravletråd Mai ☆

Joa men får ta det imorgen, mannen skal bryte fasten hos en venn, koselig det men da reiser jo han og for å ikke bare spise og gå så reiste han nå med store deler av middagen vår, heldigvis lager vi ofte større middager under ramadan siden dette ofte skjer [emoji6]

Koselig at han deler middag med en venn[emoji2]

Var det enkelt?[emoji4]
Hennes definisjon av enkelt er jo ikke helt som vår...

Men det skal i teorien ikke være så vanskelig det nei.

Men hva serverte Musemor til, tro. Der tenker jeg kreativiteten var større enn hos meg...

Bare meg våken i dette huset
Jeg er sistemann ut av senga jeg. Søndag er min dag. Men jeg fikk ikke sove mer etter at snuppa startet dagen så jeg lå litt, og så har jeg tatt en lang og god dusj og nå er jeg straks klar for å lage frokost :-)

Jeg er sistemann ut av senga jeg. Søndag er min dag. Men jeg fikk ikke sove mer etter at snuppa startet dagen så jeg lå litt, og så har jeg tatt en lang og god dusj og nå er jeg straks klar for å lage frokost :-)

Min lillesøster er gravid så i januar blir jeg forhåpentligvis tante [emoji7] hun ble derimot ikke like glad når hun ringte meg skikkelig sur pga noe papir tull og jeg ønsket henne velkommen i et 9 mnd langt pms [emoji23]

Haha[emoji23] håper det blir bedre enn fryktet[emoji12]
Gratulerer som kommende tante![emoji173]️

På tide å slutte med å spise etter å ha spist 350 gram paprika?
Får heller hoppe i dusjen tror jeg [emoji4] skulle fått fikset litt hår, farget øyenbryn osv også [emoji54]

Du får innvilge deg en egenpleiedag[emoji1]

I dag slår muligens gubben fra seg tanken om flere barn. Han får 2 ekstra i formiddag:P

Back
Topp