☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg er nok over snittet pysete på temperatur [emoji23]
Snakker dere om temperaturen ute?
Syns det var utrolig deilig i dag, men er egentlig veldig pysete.
Tåler ikke varmen så godt

Gratulerer med tantebarn på vei :D er det første tantebarn?
Vel ja og nei, blir kalt tante av svigerfamilien og der er det 4stk (vel en ingen har kontakt med, stygg skilsmisse) og min bror har 2 stk hvor man måtte ha DNA test og de pr idag er under barnevernet og han endelig begynner å få stabilt samvær så føles ut som første, komplisert familie [emoji23]

Vel ja og nei, blir kalt tante av svigerfamilien og der er det 4stk (vel en ingen har kontakt med, stygg skilsmisse) og min bror har 2 stk hvor man måtte ha DNA test og de pr idag er under barnevernet og han endelig begynner å få stabilt samvær så føles ut som første, komplisert familie [emoji23]
Skjønner. Moro å få en "ordentlig" da:D

Aha. Kult. Stemmer det. En liten gutt som fortalte meg om flash en gang. Jeg skjønte ikke så mye. [emoji23]
Eldsten skulle egentlig ikke ha sett den.
Vi begynte å se den siden han liker den type serie, og vi trodde den hadde 12 års grense.
Barn på 9-11 kan se 12 år på kino sammen med en voksen, han er 10.
Så fant vi ut at den har 15 års grense, men den er ganske snill til å ha den aldersgrensen så vi fortsatte

På tide å slutte med å spise etter å ha spist 350 gram paprika?
Får heller hoppe i dusjen tror jeg [emoji4] skulle fått fikset litt hår, farget øyenbryn osv også [emoji54]

Eldsten skulle egentlig ikke ha sett den.
Vi begynte å se den siden han liker den type serie, og vi trodde den hadde 12 års grense.
Barn på 9-11 kan se 12 år på kino sammen med en voksen, han er 10.
Så fant vi ut at den har 15 års grense, men den er ganske snill til å ha den aldersgrensen så vi fortsatte
Da går det nok greitt :D

Back
Topp