Jeg elsker å bade da å hopper uti så fort jeg kanJeg er nok over snittet pysete på temperatur [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg elsker å bade da å hopper uti så fort jeg kanJeg er nok over snittet pysete på temperatur [emoji23]
Snakker dere om temperaturen ute?Jeg er nok over snittet pysete på temperatur [emoji23]
Vel ja og nei, blir kalt tante av svigerfamilien og der er det 4stk (vel en ingen har kontakt med, stygg skilsmisse) og min bror har 2 stk hvor man måtte ha DNA test og de pr idag er under barnevernet og han endelig begynner å få stabilt samvær så føles ut som første, komplisert familie [emoji23]Gratulerer med tantebarn på veier det første tantebarn?
Masse i gave til mannenShoppet noe spennende da ?![]()
Aha. Kult. Stemmer det. En liten gutt som fortalte meg om flash en gang. Jeg skjønte ikke så mye. [emoji23]En superhelt serie
Temperatur i vannetSnakker dere om temperaturen ute?
Syns det var utrolig deilig i dag, men er egentlig veldig pysete.
Tåler ikke varmen så godt
Da skjønner jeg at du syns det var deiligJeg elsker å bade da å hopper uti så fort jeg kan
Mann og barn derimot skal helst ha 30 grader før de baderDa skjønner jeg at du syns det var deilig![]()
Egentlig om temperaturen i vannet. Skal litt til før jeg hopper uti. Men er litt pysete om det blir for varmt ute og [emoji23]Snakker dere om temperaturen ute?
Syns det var utrolig deilig i dag, men er egentlig veldig pysete.
Tåler ikke varmen så godt
Skjønner. Moro å få en "ordentlig" daVel ja og nei, blir kalt tante av svigerfamilien og der er det 4stk (vel en ingen har kontakt med, stygg skilsmisse) og min bror har 2 stk hvor man måtte ha DNA test og de pr idag er under barnevernet og han endelig begynner å få stabilt samvær så føles ut som første, komplisert familie [emoji23]
Moro. Hva får mannen da? Syns alltid det er vanskelig å vite hva man skal kjøpeMasse i gave til mannen
+Nike shorts og tskjorte til kengubarbet
Litt mer likt meg detMann og barn derimot skal helst ha 30 grader før de bader
Eldsten skulle egentlig ikke ha sett den.Aha. Kult. Stemmer det. En liten gutt som fortalte meg om flash en gang. Jeg skjønte ikke så mye. [emoji23]
Det blir det ja [emoji4]Skjønner. Moro å få en "ordentlig" da![]()
RaringerLitt mer likt meg det![]()
350 g var myePå tide å slutte med å spise etter å ha spist 350 gram paprika?
Får heller hoppe i dusjen tror jeg [emoji4] skulle fått fikset litt hår, farget øyenbryn osv også [emoji54]
Da går det nok greittEldsten skulle egentlig ikke ha sett den.
Vi begynte å se den siden han liker den type serie, og vi trodde den hadde 12 års grense.
Barn på 9-11 kan se 12 år på kino sammen med en voksen, han er 10.
Så fant vi ut at den har 15 års grense, men den er ganske snill til å ha den aldersgrensen så vi fortsatte
Tror ikke jeg tør å si altMoro. Hva får mannen da? Syns alltid det er vanskelig å vite hva man skal kjøpe![]()
Er det vi sier om dere og [emoji23]Raringer![]()