God morgen
Ekstremt varmt allerede å jeg må på shopping![]()
God morgen[emoji2] her må vi og på shopping i finværet[emoji85] men satser på å bli ferdig fort og komme oss ut i sola[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
Søtpotet pureen beit litt, jaHaha, ble maten hot?![emoji23]
Rart han da ikke har lært noeSånn.
Tre unger og en mor smurt med solkrem fra topp til tå
Mannen sover enda men han et desverre
1) mann
2) oppvokst med en mor som føyser bort slikt, hun er ikke så flink med solkrem og det går jo så bra så, liksom
Så han kommer til å bli knall solbrent igjen! Han har så lite hår på hodet at han blir solbrent i hodebunnen. Og ansiktet. Hver gang det er sol. Så siden han skal tilbringe tre fire timer på fotballbanen i dag blir han en kokt tomat.
Tenk. Vi er over 15000 innlegg ! Vi har vært gode [emoji123][emoji324][emoji324]
LYST PÅ SJOKOLADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Nesten så jeg lurer på om tanta er på vei)
Joa..Jippi, vi klarte det med god margin[emoji1][emoji122]
Ja [emoji54] huff gruer meg alleredeGuri, så stor han har blitt![emoji7] nå fyker han snart rundt som en propell!
Spennende da![]()
Takk [emoji4]Lykke til med fasten[emoji2]
Det burde egentlig vi får til...
Kansje vi kunne tatt det her også kommer du og Ronja fra hver dere kant![]()
Høres bra ut, om hun er med på det da [emoji16]
Huff stakkars kb, ikke nok at han må ha dren men så lav prioritert også men greit iforhold til bading i sommer daHan står på 3 mnd prioritet så innen august
Blir nok bedre da om du skal på et kjøpesenter [emoji4]God morgen
Hvilken idiot mente det var en god ide å putte lakris (BLÆ!!!) inn i guds gave til kvinnen, sjokolade!!!!!!!!!!!!!!
Sara tenker ikke langt nok.
Avisa har jeg som eavis og varsel på appen nå om ny avis. Inn og se, åpnet ikke avisa men leser artikkelen som lå elektronisk der. Gråvær i morgen sto det. Gråvær???
Sjekket yr. Sjekker storm
Vi skal få 24 grader i morgen. Sol. Gråvær???
Jeg leser artikkelen
Ehh
Ja. Dette er lørdagsavisa!!!
Og det er nå for tredje lørdag på rad "en dag sommer". Søndag blir det gråvær. Så jada. Gråvær i morgen. I lørdagsavisa
Hadde vi ikke 8000 sist mnd så er jo en mye dobling utrolig bra [emoji4]Joa..
Men tror ikke vi vil klare 20.000 med dette tempoet som er her inne nå om dagen![]()
Høres bra ut, så hver dag etter Kl 18 eller etter ramadan passer perfekt [emoji6]Klart det![emoji1][emoji173]️ ikke tvil på det!
Sender blomster til folk jeg bryr meg om som trenger det og som jeg klarer å spore opp adressen til..
Du vet ikke antall barn![]()
Ikke i det hele tatt slitsom lyd der nei...Yes![emoji106] og mikke som ikke har irriterende stemme i det hele tatt[emoji28]
Det er jo ekstra stas[emoji2]