Så bra![]()
![]()
Får jeg sjokolade nå ????
Oversender valgfri sjokolade i stor størrelse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra![]()
![]()
Får jeg sjokolade nå ????
Det blir detDa blir det nok godt å ihvertfall kunne gi han noe han vil ha selvom han ikke får alt [emoji4]
En fordel![]()
Druer frister her faktisk mye mer, og jeg har masse paprika i kjøleskapet [emoji16] brb [emoji6]Du klarer ikke å overbevise meg![]()
Jeg har hvertfall langt over 10Aner ikek hvor mange tråder jeg har startet i mai jeg... et par vet jeg da om... burde man telle, i tilfelle man klarer inneggene ved slump?
Men så godt at man må ha det?Sjokolade ER godt, nemlig.
Nå hører du ut som mormor når det kom til ny-kartoflerTror du må komme hit imorgen for da skal jeg bruke både mastik og Okra [emoji23]
Den er god men slimete på en måte, nå stekes med en hvitløk og div krydder samt tomatpuré og da trekker den godt til seg smaker, greier ikke å forklare så altfor godt men den er god! Og jo mindre de er jo bedre er de siden større Okra ofte kan være litt harde, selvom vi koker de i ca 30 min med kjøtt.
Når jeg bodde i Gjøvik fikk vi tak i fersk Okra når det var sesong men her får vi bare tak i frossen, noe som egentlig er like greit bare synd det er vanskelig å finne de små vi vil ha
Greit å sjekke ihvertfall, dumt å skravle nok men ikke ha trådeneAner ikek hvor mange tråder jeg har startet i mai jeg... et par vet jeg da om... burde man telle, i tilfelle man klarer inneggene ved slump?
Men så godt at man må ha det?
Greit å sjekke ihvertfall, dumt å skravle nok men ikke ha trådene
Jippi!!!!Oversender valgfri sjokolade i stor størrelse![]()
Er ikke sulten, bare lyst på sjokolade.Druer frister her faktisk mye mer, og jeg har masse paprika i kjøleskapet [emoji16] brb [emoji6]
Spennende daJobber med etterretning i tollvesenet[emoji4]
Det er bra det går bra [emoji171] Stortærne og? Hvordan er det med balanse?Ja, litt kjedelig.. Menmen. Det går da på et vis![]()
Gjør det, kan gi deg en del tips [emoji4]Nå hører du ut som mormor når det kom til ny-kartofler [emoji14]
Må se om jeg finner de en gang.
Hvitløk høres bra ut
SpennendePå tide å begynne å kalkulerer og skrive ned når jeg skal faste og når jeg skal bryte fasten, litt spesielt siden jeg velger å faste med mekka, og vi begynner i natt [emoji54]
Joa men fins Også andre ting som er så godt at man vil ha. [emoji6]Tja, så godt at man VIL?
Det hadde nok hvert lurt ja [emoji4]Er ikke sulten, bare lyst på sjokolade.
Har egentlig akkurat spist masse.
Angrer liit på at jeg ikke lagde panna cota som jeg vurderte![]()
Et annet forslag.Gjør det, kan gi deg en del tips [emoji4]
Du skulle bodd nærmere så kunne jeg lært deg det og du lært meg å steke kamskjell osv [emoji4]