☆ Skravletråd Mai ☆

Hurra, hadde helt glemt at jeg hadde grønnsaker og dip[emoji2] da ble det det i stede for brownies[emoji16]

I Trondheim har det vært grått og regn i hele dag. Vi trosset det dårlige været og fikk gjort unna hagearbeid hos foreldrene mine i mange timer ila. dagen. Ble belønnet med mammas kjøttkaker og jordbær med fløte. Sistnevnte ga en fin følelse av sol og sommer til tross. ;)

Det gikk bra, fått medisiner mot sopp i munnen. Svar på en del av blodprøvene som ble tatt i går, beskjed om å kjøre på med masse drikke, feite han opp og starte opp igjen med vektkontrollene. Så var de på jobb te fredagen også om jeg skulle føle behovet [emoji14] men nå har han hvert hos lege lørdag, søndag, mandag, blodprøver på sykehuset i går og legen i dag så satser da på at vi slipper å treffe lege igjen fredag[emoji23]

Hva skal du bruke fridagen til da?

Så bra dere for god oppfølging[emoji2] håper tiltakene har effekt!
Jeg har brukt dagen på verandaen i grunn[emoji1] nydelig vær og alle har vært ute. Du da?[emoji4]

Hatt det travelt i dag gitt.

Først kjøre farmor til legen og handla for hu.
Lage middag som var herlig. Pastasalat. [emoji7]

Kjøre minste på speideravslutningen som jeg bare ble igjen på da.

Hjemover med en fornøyd unge som har padla i kano.

Jakten på den forsvunne diamant og kortspill [emoji7]

Minste sover over på eldste sitt rom og koser seg der.

Jeg har meldt meg på svømmeinstruktørkurs og skal bli svømmelærern til minste. Noe som også resulterer i at hu får dobbelt opp med svømmetimer (ene kurset er da gratis for hu) [emoji14] Så det blir spennende :D Speiderdama er også på svømminga og trengte flere folk. Hvorfor ikke? Jeg må jo uansett sitte og vente på hu [emoji7]

Nå har vi besøk av en kompis av mannen og tar oss ei øl hver.

Håper dagen deres har vært fin :)

Så flott at du stiller opp[emoji1] flinka!

Ferdig [emoji1]
Fikk ikke med skrifta i ett bilde da. Er så langt navn [emoji23]
ca5f78764d0a91adc61ed1e16baedd1f.jpg

Back
Topp