☆ Skravletråd Mai ☆

Nei nå er pausen min over og jeg får fortsette på romme te frøkna. For det skal brukes av ei venninne og datteren hennes i helgen og det ser ut som om noen har hatt krig der[emoji23]

Skal man klare det er det dummeste man kan gjøre å starte en slankekur.
Det man må gjøre er å ha en livsstilsendring.
Tar man en slanke kur er det alt for lett å falle tilbake på gamle vaner når målet er nådd og da kommer vekten tilbake med venner.
Man må fortsette med endringene også etter målet er nådd, dog ikke nødvendigvis like strengt..

Tror aldri jeg kommer til å slutte med treningen, elsker den.
Syns også kroppen får mye mer energi av det kostholdet jeg har nå.
De gangene jeg av praktiske grunner spiser "dårlig" en dag eller 2 blir jeg tung i kroppen med en gang og mye av energien forsvinner. Er ikke så veldig fristende

Aldri hatt behov for noe slankekur selv altså. Aldri bikket overvektig ift bmi (.. Annet enn om du skal regne med gravidvekten :p), og derfor ikke tenkt på - slanking-.. Men begynner komme meg dit etterhvert, ser jeg.
Neei, jeg begynte å jogge en periode. Hver kveld. Fordi jeg vet det er bra for kroppen, ikke som slanking. Gikk lei, fordi jeg hater jogging. Prøvde det to ganger (perioder), men synes det er skikkelig kjedelig. Å gå/løpe frem og tilbake er ikke noe interessant. Skulle hatt noe variasjoner og turalternativ, men.. Ikke så mye å velge i.. Eller. Sikkert en del som jeg bare ikke vet om.
Apper som.. Trimpoeng, hjelper litt. Men måtte jo kjøre et stykke for å komme til hvert startpunkt. Så, skulle gjerne hatt noe ala "få poeng pr km, vinn flotte premier! 1 lodd pr mil!". Det hadde drevet meg. Bør dog kanskje uansett prøve på nytt nå som depresjonen er borte. Mye den som dro meg ned hver gang jeg prøvde noe.

Men. Ja. Altså, uansett.. Jeg synes det er veldig flott at du for din del har såpass nytte av det. At du merker positive effekter, som du ønsker holde på. Det er jo et supert.. Hva skal jeg kalle det.. En god motivasjon, kanskje...? Til å opprettholde en viss form for trening og kosthold..!

Snaaart i mål for å være innenfor for å vinne neutralpakken i alle fall [emoji28]

Hatt det travelt i dag gitt.

Først kjøre farmor til legen og handla for hu.
Lage middag som var herlig. Pastasalat. [emoji7]

Kjøre minste på speideravslutningen som jeg bare ble igjen på da.

Hjemover med en fornøyd unge som har padla i kano.

Jakten på den forsvunne diamant og kortspill [emoji7]

Minste sover over på eldste sitt rom og koser seg der.

Jeg har meldt meg på svømmeinstruktørkurs og skal bli svømmelærern til minste. Noe som også resulterer i at hu får dobbelt opp med svømmetimer (ene kurset er da gratis for hu) [emoji14] Så det blir spennende :D Speiderdama er også på svømminga og trengte flere folk. Hvorfor ikke? Jeg må jo uansett sitte og vente på hu [emoji7]

Nå har vi besøk av en kompis av mannen og tar oss ei øl hver.

Håper dagen deres har vært fin :)
Du har hatt en innholdsrik dag i alle fall! Jeg har gjort absolutt INGENTING. Begynner bli litt lei av veggen på soverommet nå [emoji28]

Aldri hatt behov for noe slankekur selv altså. Aldri bikket overvektig ift bmi (.. Annet enn om du skal regne med gravidvekten :p), og derfor ikke tenkt på - slanking-.. Men begynner komme meg dit etterhvert, ser jeg.
Neei, jeg begynte å jogge en periode. Hver kveld. Fordi jeg vet det er bra for kroppen, ikke som slanking. Gikk lei, fordi jeg hater jogging. Prøvde det to ganger (perioder), men synes det er skikkelig kjedelig. Å gå/løpe frem og tilbake er ikke noe interessant. Skulle hatt noe variasjoner og turalternativ, men.. Ikke så mye å velge i.. Eller. Sikkert en del som jeg bare ikke vet om.
Apper som.. Trimpoeng, hjelper litt. Men måtte jo kjøre et stykke for å komme til hvert startpunkt. Så, skulle gjerne hatt noe ala "få poeng pr km, vinn flotte premier! 1 lodd pr mil!". Det hadde drevet meg. Bør dog kanskje uansett prøve på nytt nå som depresjonen er borte. Mye den som dro meg ned hver gang jeg prøvde noe.

Men. Ja. Altså, uansett.. Jeg synes det er veldig flott at du for din del har såpass nytte av det. At du merker positive effekter, som du ønsker holde på. Det er jo et supert.. Hva skal jeg kalle det.. En god motivasjon, kanskje...? Til å opprettholde en viss form for trening og kosthold..!
Du skal ikke regne BMI når du er gravid.
Jeg har vel en BMI på rundt 26 nå som er 1 over det som regnes som normal, den var på 36,5 når jeg startet som er "Fedme II", og det var fryktelig ille

Back
Topp