Vann og solkrem og kontanter til is. Så er vi vel innafor
Da er dere langt innafor[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vann og solkrem og kontanter til is. Så er vi vel innafor
Var ikke feil detteVis vedlegget 226165
Hehe NææhSynrs de bildene dine er litt dårlig gjort[emoji12]
Hehe Nææh![]()
Lage daFår jo så lyst på noe[emoji23][emoji23]
Lage da?
Vis vedlegget 226171 Denne må jo være midt i blinken for en dinosaurelsker
Nei tenkte evt på noe annet enkelt og søttVaffler blir det ikke nå. Har brownies i kjøleskapet som lever farlig, men som jeg absolutt ikke burde spise[emoji23][emoji28][emoji85]
ja guttungen ville nok elsket denDen var kul[emoji4]
Nei tenkte evt på noe annet enkelt og søtt
ja guttungen ville nok elsket den
Mhm godt detJa, som brownies[emoji28][emoji85]
Mhm godt det![]()
Takk. Det var deilig å se igjen lillemor!![]()
Det håper vi også.
Det er premien for alle dager med våte unger og skifting og alt som hører med og ikke er så kult[emoji6] høsten og våren er kje der!
Det gikk bra, fått medisiner mot sopp i munnen. Svar på en del av blodprøvene som ble tatt i går, beskjed om å kjøre på med masse drikke, feite han opp og starte opp igjen med vektkontrollene. Så var de på jobb te fredagen også om jeg skulle føle behovet [emoji14] men nå har han hvert hos lege lørdag, søndag, mandag, blodprøver på sykehuset i går og legen i dag så satser da på at vi slipper å treffe lege igjen fredag[emoji23]
Hva skal du bruke fridagen til da?
Hatt det travelt i dag gitt.
Først kjøre farmor til legen og handla for hu.
Lage middag som var herlig. Pastasalat. [emoji7]
Kjøre minste på speideravslutningen som jeg bare ble igjen på da.
Hjemover med en fornøyd unge som har padla i kano.
Jakten på den forsvunne diamant og kortspill [emoji7]
Minste sover over på eldste sitt rom og koser seg der.
Jeg har meldt meg på svømmeinstruktørkurs og skal bli svømmelærern til minste. Noe som også resulterer i at hu får dobbelt opp med svømmetimer (ene kurset er da gratis for hu) [emoji14] Så det blir spennendeSpeiderdama er også på svømminga og trengte flere folk. Hvorfor ikke? Jeg må jo uansett sitte og vente på hu [emoji7]
Nå har vi besøk av en kompis av mannen og tar oss ei øl hver.
Håper dagen deres har vært fin![]()
Nei nå er pausen min over og jeg får fortsette på romme te frøkna. For det skal brukes av ei venninne og datteren hennes i helgen og det ser ut som om noen har hatt krig der[emoji23]