Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye til de mindre synes jehAhh mulig då ikke gjennom. Ble et regnsett
Jo takkDe var fine
Gratulerer med nye sko
Ja mulig detMye til de mindre synes jeh
Litt av en oppgang i trening da! Veldig godt gjort [emoji4]Det var heller ikke jeg før for ca et år siden, da trente jeg aldri..
Som regel sånnJa mulig det
Måtte google litt.Jo takk![]()
Ja. Bra med mannen ?Som regel sånn
Jeg syns de er gode . Prøve på ja. Neida ikke dyre. Kjøpte mine på coopobs 499,-Måtte google litt.
De ser dyrere ut en de er
Likte denne fargen veldig god, kanskje jeg også skal kjøpe
Hvilke butikker er det som har dem?
Har litt "rare" føtter og må prøve først
![]()
Ja, ble så stolt [emoji7]Ååh, så flink da![emoji7]
Det er detJa. Bra med mannen ?
Satt i sofaen en kveld i mai i fjor og brått, uventet og helt ut fra det blå slo det meg at jeg ikke gidder å være feit lenger.Litt av en oppgang i trening da! Veldig godt gjort [emoji4]
Det er braDet er det
Klem til deg og [emoji173][emoji173][emoji173]
Klem til deg
Takk. Det var deilig å se igjen lillemor!Velkommen hjem igjen[emoji2]
Håper medisinene funker!
Kanskje jeg skal ta en tur innom på vei hjem fra jobb på fredag, kjører forbi en stor Coop Obs!Jeg syns de er gode . Prøve på ja. Neida ikke dyre. Kjøpte mine på coopobs 499,-
Gjør nok det nå. Nå vet vi hva det er i allefallHåper det ordner seg da!
FantastiskSatt i sofaen en kveld i mai i fjor og brått, uventet og helt ut fra det blå slo det meg at jeg ikke gidder å være feit lenger.
Det er 30 kg siden....
Jeg ogsåSå godt å høre[emoji171] Håper medisinene funker og du får en bedre hverdag nå[emoji4] Så godt med vafler da[emoji4]
Gjør det. Håpe de har den fargen da. Ellers får de iallefall prøvd og sett Ka du synsKanskje jeg skal ta en tur innom på vei hjem fra jobb på fredag, kjører forbi en stor Coop Obs!![]()