☆ Skravletråd Mai ☆

Dere skravler så mye så nå gir jeg opp med å prøve å se igjen om og hoppet over alt [emoji13]

Vi har hvert ute nesten hele dagen og møtte noen jeg kjenner med barn, snuppa elsket det og storkose seg i mange timer [emoji173]️ er ikke alltid jeg får hvert med noen jeg kjenner som jeg kan være åpne med, savner venninner så slike dager tar jeg godt vare på [emoji4]
Så koselig da :)
Bare hopp over, og hopp inn i skravlingen nå :)

Skikkelig mye. Spesielt når man hadde bleiebarn. Bleie fyllte jo søppla fra før jo [emoji23]

Må jo sortere da. :p Reklame skal i papiravfall, bleiene skal heldigvis i matavfallet, der har vi jo bestandig plass. Vanlig rest er bestandig full. :p

Vi også. :)
Så at Rive-Rolf var kommet på viaplay, så tror det blir den neste gang. Mannen har ikke sett den. Elsker å se gode filmer sammen med folk, og særlig når de ikke har sett før. :)
Rive Rolf er også gøy ja [emoji23] Her en dag satte jeg på den der Rapunzel filmen. Jeg ler meg skakk av hesten der... [emoji23][emoji23] jeg var alene hjemme også haha

Dere skravler så mye så nå gir jeg opp med å prøve å se igjen om og hoppet over alt [emoji13]

Vi har hvert ute nesten hele dagen og møtte noen jeg kjenner med barn, snuppa elsket det og storkose seg i mange timer [emoji173]️ er ikke alltid jeg får hvert med noen jeg kjenner som jeg kan være åpne med, savner venninner så slike dager tar jeg godt vare på [emoji4]

Godt når man får være med slike, og det attpåtil klaffer med ungene :)

Hohoi, jeg kom til slutten av tråden! Hadde bare sånn 10 sider å gå igjennom da jeg kom innom, og mens jeg begynte å svare kom det 10 sider til. :p Dere er imponerende, altså!

Imponerende at du kom igjennom og ril slutten og synes jeg[emoji2] så fort jeg begynner å nærme meg er det annet som skjer og da jeg kikker igjen så er det nye sider og komme igjennom[emoji23] men gøy med liv da[emoji1]

Rive Rolf er også gøy ja [emoji23] Her en dag satte jeg på den der Rapunzel filmen. Jeg ler meg skakk av hesten der... [emoji23][emoji23] jeg var alene hjemme også haha

Og så Flynn og den nesa :D

Så bra

Det gjør det[emoji4] og tia med dem nå går så fort, så gullverdt den lille tia man har med dem. Og jeg skal ikke klage, hatt en sovebaby fram til ho begynte i bhg og vi måtte opp tidlig[emoji4]
Slik var det her også. De sov til både 9 og 10 om morgen. Innimellom 11 også...
Så begynte arbeid og opp kl 6. Ødela hele sovinga det [emoji85]

Imponerende at du kom igjennom og ril slutten og synes jeg[emoji2] så fort jeg begynner å nærme meg er det annet som skjer og da jeg kikker igjen så er det nye sider og komme igjennom[emoji23] men gøy med liv da[emoji1]

Herregud, er allerede halvannen time siden jeg satte meg ned! Spiser jo inn på netflix-tida mi :p Klarer ikke gjøre dette OG følge med på serie :p

Fred?

Du vet den hunden? Som ikke får gå trapp? Som syter fordi hun vil ned? Eller. Fordi hun vil opp om hun er nede men da vekker syteingen ungene så hun er oppe....
Æsj da. [emoji87][emoji87] Frustrerende da

Hohoi, jeg kom til slutten av tråden! Hadde bare sånn 10 sider å gå igjennom da jeg kom innom, og mens jeg begynte å svare kom det 10 sider til. [emoji14] Dere er imponerende, altså!
Her logga den meg av plutselig dumme appen.... Nesten panikk ! [emoji86] Kom meg inn kjapt heldigvis :D

Kjenner det summer i kroppen, er sliten nå.
I dag ble det en snartur på et senter, måtte skaffe en bursdagsgave (ble topp og lipsyl), og bytte en gave lillebror hadde fått.
Så var det barseltreff hos ei (klarte selvsagt å kløne meg til å velte en kopp kaffe, som spredte seg ut over et imponerende areal). Så måtte jeg tilbake til byen for å fylle bensin, og lille bare hyyylte sånn i baksetet at jeg måtte stoppe og amme og trøste. Han var helt hysterisk og vill i øynene og gråt og gråt, så ble jo sittende en stund. Men med en gang vi kjørte videre, var det pån igjen. Klarte å prate ham ned mens jeg fyllte bensin, men med en gang jeg satte meg inn i bilen igjen var det mer grining. Fikk så vondt av ham, men jeg måtte jo bare kjøre hjem. Han gråt 20 min i strekk, mens jeg sattt og pratet og ropte og sang til ham. :( Sovnet til slutt, de siste 10 min.

Ikke noe særlig når ungen ikke er glad i å kjøre bil! :(
Ånei :o Hørtes ut som en litt slitsom dag ja. Slappe av nå da håper jeg.

Veldig kjedelig med babyer som ikke liker bil. Hver biltur blir ett lite mareritt da. Vår minste var lik. Hu er mye bedre nå heldigvis kan jeg trøste med. Forhåpentligvis går det over og bilturer blir bedre etterhvert ♡

Kjenner det summer i kroppen, er sliten nå.
I dag ble det en snartur på et senter, måtte skaffe en bursdagsgave (ble topp og lipsyl), og bytte en gave lillebror hadde fått.
Så var det barseltreff hos ei (klarte selvsagt å kløne meg til å velte en kopp kaffe, som spredte seg ut over et imponerende areal). Så måtte jeg tilbake til byen for å fylle bensin, og lille bare hyyylte sånn i baksetet at jeg måtte stoppe og amme og trøste. Han var helt hysterisk og vill i øynene og gråt og gråt, så ble jo sittende en stund. Men med en gang vi kjørte videre, var det pån igjen. Klarte å prate ham ned mens jeg fyllte bensin, men med en gang jeg satte meg inn i bilen igjen var det mer grining. Fikk så vondt av ham, men jeg måtte jo bare kjøre hjem. Han gråt 20 min i strekk, mens jeg sattt og pratet og ropte og sang til ham. :( Sovnet til slutt, de siste 10 min.

Ikke noe særlig når ungen ikke er glad i å kjøre bil! :(

Lov å være sliten da[emoji177]
Stakar liten[emoji53] ikke noe godt for han eller mammaen det da. Er det alltid slik da dere kjører bil?

Oi, det var lang soving!![emoji1]
Hehe, ja.. Var seint i seng, kanskje rundt 1. Var oppe en gang tidlig, rundt 5 tror jeg, ammet, og så sovnet vi igjen. Neste gang han ville ha mat ble vi i sengen og sløvet frem til vi sto opp :)

Back
Topp