☆ Skravletråd Mai ☆

Sant det. Er liksom forpliktet opp mot noen andre. :)
Gleder meg til lille har lært å sove selv da, så jeg kan begynne å gå på trim igjen! Blir nok noen uker med muskelgråt og vondt før det blir gøy igjen, men :D
Haha. Ja man trekker vel ned laget sitt i verste fall. Er litt kjekt å ha de å forholde seg til da :)

Man får jo litt mer fritid tilbake ja når de er så store igjen. Litt enklere å planlegge ting :)

Vi pleide å få, til tross for at det var "nei takk til reklame"-klistremerke på postkassen fra før vi flyttet hit. Lot det bare stå. Men så fikk vi nytt postbud, og da forsvant reklamen. [emoji14] Like greit, så mye bortkastet papir da!
Skikkelig mye. Spesielt når man hadde bleiebarn. Bleie fyllte jo søppla fra før jo [emoji23]

Dere skravler så mye så nå gir jeg opp med å prøve å se igjen om og hoppet over alt [emoji13]

Vi har hvert ute nesten hele dagen og møtte noen jeg kjenner med barn, snuppa elsket det og storkose seg i mange timer [emoji173]️ er ikke alltid jeg får hvert med noen jeg kjenner som jeg kan være åpne med, savner venninner så slike dager tar jeg godt vare på [emoji4]

Haha. Ja man trekker vel ned laget sitt i verste fall. Er litt kjekt å ha de å forholde seg til da :)

Man får jo litt mer fritid tilbake ja når de er så store igjen. Litt enklere å planlegge ting :)

Ja, eldste er jo 8 så vi var jo kjempefrie egentlig. Har lyst på en til, lurer på å bare smekke på med to tette og få det overstått. :p

Heldig[emoji7] jeg hadde ganske lange, men skjedde noe når jeg gikk gravid[emoji33]
Oh noe! Litt lyst på sånne lashes de ordner på. Men noen av de er så overdrevent mye at man ser ut som Bambi etterpå. Må finne rett person som legger slikt tror jeg [emoji85]

Får se om jeg tør, er sånn 8 år siden sist noen andre enn frisør farget håret mitt [emoji14] Men før det var jo håret noe som virkelig fikk gjennomgå. Huff...
Vil ikke tenke på alt som har vært oppi håret gitt... [emoji85]
Yes! Greit å ta vare på noe for slike anledninger
Du vet du kan be om vask uten å farge[emoji23][emoji23][emoji23]
Ja. Men det er kjedelig da [emoji23][emoji23]

Back
Topp