Man vil ikke skuffe laget sitt [emoji14]
Sant det. Er liksom forpliktet opp mot noen andre.
Gleder meg til lille har lært å sove selv da, så jeg kan begynne å gå på trim igjen! Blir nok noen uker med muskelgråt og vondt før det blir gøy igjen, men
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man vil ikke skuffe laget sitt [emoji14]
Skuld på ossNei. Få unger i seng sa jeg for 20 min siden. Dere snakker meg bort [emoji23][emoji23][emoji23][emoji87]
Åh enig med degÅh, et glass iskald hvitvin hadde gjort seg nå!
Feil farge for meg![]()
Akkurat den er er fantastisk god, men litt dyr....Herlig![]()
Får krysse fingre for i det minste opphold![]()
Ja. Får lite uansett. Har ikke reklame. Lei av at den fyllte hele søppeldunken min
Har også hvit dersom du vil haVar ikke deg jeg snakket om, så![]()
Huff ja da skjønner jeg du/dere virkelig har fullt opp.I dag er det rett og slett for mye for hodet mitt...
Bekymret for hunden som har problemer med trapper, mannen antyder artrose og vi tenker hver for oss i retning av at der kanskje snart ikke er verd å utsette henne for mer.
Det er litt grenser for hva hun skal måtte tåle, 14 år gammel.
Så er mellomste altså forstoppet og igang med kur og etter en telefon avklart at legen er enig i at det ble feil med dosering etter movicol når hun hadde fått movicol junior så vi må gi dobbelt så mange poser. Sånn det står i pakningsvedlegget. Avklart på telefon mens jeg var på handletur med mamma. Og ikke gikk på apoteket og hentet ut 2-3 pakker med medisin til hunden slik planen var. Til over 450 kr pakken. Vi har til ca ut mai i hus allerde.
I mellomtiden renner nesa på yngste konstant. Det begynte den med i går. Dvs når spredningen av bjørk satte igang her vi bor.
Og hunden som ikke får gå trapp alene vil ned når hun er oppe og opp når hun er nede og syter høylytt når hun ikke får det som hun vil.
Og når mannen kom hjem fra jobb og middagen kom på bordet lanserte guttungen "hodepine nivå 6" som vel er den sterkeste migrene han har satt tall på (skal liksom være en skala fra 1-10 men oftest ligger han opp mot 3, dog mener han 2 er "trenger paracet" så han fikk medisin, klarte ikke spise, la seg på senga og har lagt der til han sovnet.
Litt vanskelig å fortså da. Men kanskje sunt, egentlig? Å bare være som man er?
Æsj, så dumt jeg ikke visste om den[emoji85]
Men akkurat nå sitter jeg og drikker vin![]()
Det vet jeg
Godt vi er forskjellige
Ønsker ikke å være opptatt 90 %av kveldene jeg
Dette blir lett skal du se [emoji16]Oi, jeg er visst på 3. plass på listen nå jeg..
Det hadde jeg ikke trodd
Uff ja. Sminke er tommelopp det gitt. Men fytti for noen sykt lanhe øyenvipper hu eldste har [emoji7] Misunnlig
Ja. De er ikke gratis akkurat [emoji85] Om ei venninne kan er jo det supert da![]()
Stort behov for familie tid herSamme her, blir stresset lenge i forveien om jeg vet at det skjer mye. Har stort behov for "nedetid".![]()
Haha ja.. Farger håret kun for å få vasken [emoji23][emoji38][emoji7]
Ååååååå, ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kos deg og nyt vinen[emoji4]