>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Dingdingding [emoji23]Igjen har du et poeng[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dingdingding [emoji23]Igjen har du et poeng[emoji28]
Det vet jegJeg derimot liker å ha litt tempo
Ta det med ro, akkurat nå ligger du rundt 200 foran.Jeg kjenner pusten din i nakken[emoji12]
Snø kun i hagen og fjella [emoji274]
Det var kort varsel ja [emoji54]Syns jeg får litt korte varsler en gang i blant.
Fikk beskjed i går at jeg må dra til Trondheim på tirsdag
HerligVeldig godt.
Koser oss med en slik en
![]()
Ja. De er ikke gratis akkurat [emoji85] Om ei venninne kan er jo det supert daJeg pleier ikke la dem vaske til vanlig, gjør det hjemme. Men nå farger/striper jeg jo kun hos frisør, og da må man jo nødvendigvis vaske litt.Er så blakk at jeg ikke vet om jeg kan unne meg å farge hos frisøren da, så lurte litt på om jeg skulle spare noen kroner og få en venninne til å stripe, kanskje kjøpe farge hos frisøren da. Og så bare klippe hos frisøren, evt sette en rask glans for å jevne ut litt.
Skjedd mer enn en gang jeg ler høyt alene på kino med barna.
Senest med the Boss baby. Jeg lo godt der. Og barna spurte hvorfor... Kunne jo ikke svare på det da [emoji23][emoji23]
Håper denne natta blir mye bedre da [emoji4]Åneida.. Skulle jo på jobb [emoji14]
Det gjorde ikke jeg heller før, men nå for tiden har jeg alt for mye energi til å sitte stilleDet vet jeg
Godt vi er forskjellige
Ønsker ikke å være opptatt 90 %av kveldene jeg
Haha, ups!
Det dumme er jo når ting ikke lengre er på moten når man passer det igjen, og det er masse lekre klær i butikkene...
Men akkurat nå sitter jeg og drikker vin![]()
Takk, fortsatt hanske uvant da [emoji6]Så fine da![emoji1]
Ja [emoji23] Man kan drømme [emoji7]Haha, hadde sett litt rart ut da.Men snøfri innkjørsler og veier hadde vært noe.
![]()
Det syns jeg også, men ikke overrasketDet var kort varsel ja [emoji54]
Hahaha jeg også ! [emoji23][emoji23][emoji23] Sett den noen ganger gitt [emoji38]Jeg hold på å dø da jeg så Zootropolis med vesla. Hun forstod jo ikke hvorfor kaninene var "good at multiplying".Og inne på biltilsynet, dovendyrene og aaalt gikk så treigt. Jeg lo og lo
![]()
Ja det er greit å ha [emoji4]Hei hei utrolig varmt og deilig i dag. Guttungen har lekt ute hele dagen * takk og lov for solkrem, solbriller og hatt*
Bra med energiDet gjorde ikke jeg heller før, men nå for tiden har jeg alt for mye energi til å sitte stille
Feil farge for megÅh, et glass iskald hvitvin hadde gjort seg nå!