☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg pleier ikke la dem vaske til vanlig, gjør det hjemme. Men nå farger/striper jeg jo kun hos frisør, og da må man jo nødvendigvis vaske litt. :D Er så blakk at jeg ikke vet om jeg kan unne meg å farge hos frisøren da, så lurte litt på om jeg skulle spare noen kroner og få en venninne til å stripe, kanskje kjøpe farge hos frisøren da. Og så bare klippe hos frisøren, evt sette en rask glans for å jevne ut litt.
Ja. De er ikke gratis akkurat [emoji85] Om ei venninne kan er jo det supert da :D

Skjedd mer enn en gang jeg ler høyt alene på kino med barna.

Senest med the Boss baby. Jeg lo godt der. Og barna spurte hvorfor... Kunne jo ikke svare på det da [emoji23][emoji23]

Jeg hold på å dø da jeg så Zootropolis med vesla. Hun forstod jo ikke hvorfor kaninene var "good at multiplying". :D Og inne på biltilsynet, dovendyrene og aaalt gikk så treigt. Jeg lo og lo :D

Jeg hold på å dø da jeg så Zootropolis med vesla. Hun forstod jo ikke hvorfor kaninene var "good at multiplying". :D Og inne på biltilsynet, dovendyrene og aaalt gikk så treigt. Jeg lo og lo :D
Hahaha jeg også ! [emoji23][emoji23][emoji23] Sett den noen ganger gitt [emoji38]

Hei hei utrolig varmt og deilig i dag. Guttungen har lekt ute hele dagen * takk og lov for solkrem, solbriller og hatt*
Ja det er greit å ha [emoji4]
Lillegutt her har for det meste sittet i vogna da, men vi andre har hatt god solfaktor og hvert i sola i hele dag [emoji16]

Nei. Få unger i seng sa jeg for 20 min siden. Dere snakker meg bort [emoji23][emoji23][emoji23][emoji87]

Back
Topp