☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg ler godt med jeg også ja [emoji23][emoji23] Enkelte har tenkt godt på oss voksne i disse tegnefilmene

Jaa, elsker voksenhumoren! Kjempegøy å se alle filmene fra vi var små, alle vitsene som man egentlig ikke tok som barn, men egentlig ikke tenkte over heller. :p

Jeg elsker når de vasker håret... Tuller ikke. Rett før jeg sovner av den massasjen som foregår. Gleder meg til den i morgen ! [emoji7][emoji7]

Jeg pleier ikke la dem vaske til vanlig, gjør det hjemme. Men nå farger/striper jeg jo kun hos frisør, og da må man jo nødvendigvis vaske litt. :D Er så blakk at jeg ikke vet om jeg kan unne meg å farge hos frisøren da, så lurte litt på om jeg skulle spare noen kroner og få en venninne til å stripe, kanskje kjøpe farge hos frisøren da. Og så bare klippe hos frisøren, evt sette en rask glans for å jevne ut litt.

Rett og slett vanskelig, det der med vektnedgang. Skulle kastet deg med på slankekrigen, var det som gjorde utslaget her. Er for lett til å bare "gi meg lov" til alt mulig ellers. Av en eller annen grunn responderer jeg godt på reglene og poengene i slankekrigen. :p

Æsj, så dumt jeg ikke visste om den[emoji85]

Jaa, elsker voksenhumoren! Kjempegøy å se alle filmene fra vi var små, alle vitsene som man egentlig ikke tok som barn, men egentlig ikke tenkte over heller. :p
Skjedd mer enn en gang jeg ler høyt alene på kino med barna.

Senest med the Boss baby. Jeg lo godt der. Og barna spurte hvorfor... Kunne jo ikke svare på det da [emoji23][emoji23]

Åja! Man må jo gjøre sitt beste. Tenk så gøy når du kan dra det frem igjen

Jeg hadde masse gammelt. Tatt vare på for håp om en dag. Så ga jeg opp og kasta alt. Seriøst alt....

Også gikk jeg ned 40 kg og er litt snurt for alt jeg kasta. Er dyrt med klær [emoji23]

Haha, ups!

Det dumme er jo når ting ikke lengre er på moten når man passer det igjen, og det er masse lekre klær i butikkene...

Back
Topp