☆ Skravletråd Mai ☆

Ja, har masse flotte klær i skapet, noe som aldri er brukt engang... Helt tragisk hvor mye penger jeg har kastet bort på selvbedrag. [emoji14] Men må jo bare tenke at nå, dette er den gangen jeg skal få til en varig endring. :)
Åja! Man må jo gjøre sitt beste. Tenk så gøy når du kan dra det frem igjen

Jeg hadde masse gammelt. Tatt vare på for håp om en dag. Så ga jeg opp og kasta alt. Seriøst alt....

Også gikk jeg ned 40 kg og er litt snurt for alt jeg kasta. Er dyrt med klær [emoji23]

Jeg må komma i gang! Trenger sårt det siste dyttet i baken[emoji85] skjønner ikke hva som stopper meg, for motivasjonen er der og den er god[emoji53]

Rett og slett vanskelig, det der med vektnedgang. Skulle kastet deg med på slankekrigen, var det som gjorde utslaget her. Er for lett til å bare "gi meg lov" til alt mulig ellers. Av en eller annen grunn responderer jeg godt på reglene og poengene i slankekrigen. :p

Først jobb.
Stresse for å gi ungene middag
Kjøre eldste til bursdag.
Shoppe
Hente eldste
Trekke pusten i 5-10 minutter
Lage bedre middag til oss voksne
Spise

Når skulle jeg ha fått tid til det mener du?

Dersom du ikke har fått det med deg, Musemor er som alltid veldig opptatt
Du har ganske tette planer ja. Det har jeg lagt merke til. Supergod er du

Jeg elsker når de vasker håret... Tuller ikke. Rett før jeg sovner av den massasjen som foregår. Gleder meg til den i morgen ! [emoji7][emoji7]

Den er deilig den, og er nesten verdt at det er så dyrt[emoji28]

DET er tragisk! Er jo bestandig fint når årstidene endrer seg, men høsten før det blir ordentlig vinter er jo ikke særlig koselig... Lettvint å være bilist når det ikke snør, men. Skulle vært sånn at snø bare kom litt og litt, og det var mye opphold, og den gamle snøen bare lå ser og var fin, så man slapp å måke så ofte. :p
Snø kun i hagen og fjella [emoji274]

Back
Topp