Mhm er detEr du vond?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm er detEr du vond?
Vi ga opp fletter. For kort hår [emoji23] Lova de hårspray og rufsing heller. Pluss mascara tydligvis... [emoji23][emoji23]
Åja! Man må jo gjøre sitt beste. Tenk så gøy når du kan dra det frem igjenJa, har masse flotte klær i skapet, noe som aldri er brukt engang... Helt tragisk hvor mye penger jeg har kastet bort på selvbedrag. [emoji14] Men må jo bare tenke at nå, dette er den gangen jeg skal få til en varig endring.![]()
Jeg digger sol og varme[emoji1] så deilig når det endelig kryper over 20tallet[emoji2]
Her nyter vi sene helgerNei. Fåt vel få disse søte små mine i seng gitt. Fort gjort å bli sene i helger her [emoji87]
Det gjør jeg egentlig hver gang uansett. [emoji14] Vet aldri hvor hygieniske de andre er gitt.Kan jo være greit så du får sprite henda da[emoji28] men nei, vil ikke vite hvorfor andre er hos legen!
Jeg må komma i gang! Trenger sårt det siste dyttet i baken[emoji85] skjønner ikke hva som stopper meg, for motivasjonen er der og den er god[emoji53]
Takk[emoji4] bedre nå, så håper jeg slipper[emoji4]
Du har ganske tette planer ja. Det har jeg lagt merke til. Supergod er duFørst jobb.
Stresse for å gi ungene middag
Kjøre eldste til bursdag.
Shoppe
Hente eldste
Trekke pusten i 5-10 minutter
Lage bedre middag til oss voksne
Spise
Når skulle jeg ha fått tid til det mener du?
Dersom du ikke har fått det med deg, Musemor er som alltid veldig opptatt
Å det har jeg![]()
Får krysse fingre for i det minste oppholdGah[emoji37] håper den dukker opp i år også da[emoji4]
Jeg elsker når de vasker håret... Tuller ikke. Rett før jeg sovner av den massasjen som foregår. Gleder meg til den i morgen ! [emoji7][emoji7]
Nupp. Bedre lese seoghør på nettsiden deres da [emoji14]Haha, det var jo ikke akkurat siste nytt nei[emoji23]
Rastløs jeg..
Skal tenke på deg ♡ Bittelitt.
Jeg ser den, tror ikke dem bryr seg. For som du sier, det umulig å ikke se.
Jeg vetLucky you!![emoji6]
Men akkurat nå sitter jeg og drikker vinDu har ganske tette planer ja. Det har jeg lagt merke til. Supergod er du
Snø kun i hagen og fjella [emoji274]DET er tragisk! Er jo bestandig fint når årstidene endrer seg, men høsten før det blir ordentlig vinter er jo ikke særlig koselig... Lettvint å være bilist når det ikke snør, men. Skulle vært sånn at snø bare kom litt og litt, og det var mye opphold, og den gamle snøen bare lå ser og var fin, så man slapp å måke så ofte.![]()