>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Æsj da. God bedring!Mhm er det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj da. God bedring!Mhm er det
Tusen takk. Ja. Jeg er en listeperson jeg. Må vite alt på forhånd
Og ryddigheten selv innimellom.
Når vi laga mat hos søstrs mi rydda jeg hele møckings kjøkken og vaska det også. Hu er ikke så ryddig av seg. Jeg ble sprø av å se på det. Rent og pent når jeg gikk [emoji23][emoji23] Venninna hennes kom ned en tur og hu sa jeg kunne besøke hu også.... [emoji38]
Litt sentFinne på noe da[emoji1]
De aller fleste her er også på nettbank. Er så greit detSå få jeg får i kassa gitt
Ta det med ro, du er ikke den eneste som "klager" over det![]()
Uff ja. Sminke er tommelopp det gitt. Men fytti for noen sykt lanhe øyenvipper hu eldste har [emoji7] MisunnligHehe, dem vet hva dem vil[emoji2]
Vi også. Ingen hast. Går ikke utover søvnen såHer nyter vi sene helger
Vrient å snu døgnet igjen ja[emoji4]
TakkÆsj da. God bedring!
Her er meldt regn...Kjenner jeg er litt lei meg av det gitt
Kan ikke huske sist jeg hadde en uke som ikke var travelUff travelt neste uke også gitt
Man vil ikke skuffe laget sitt [emoji14]Rett og slett vanskelig, det der med vektnedgang. Skulle kastet deg med på slankekrigen, var det som gjorde utslaget her. Er for lett til å bare "gi meg lov" til alt mulig ellers. Av en eller annen grunn responderer jeg godt på reglene og poengene i slankekrigen.![]()
Skjer i helgene helst. For da vekker ingen meg [emoji7]
Ikke her hellerVi også. Ingen hast. Går ikke utover søvnen så![]()
Haha ja.. Farger håret kun for å få vasken [emoji23][emoji38][emoji7]Den er deilig den, og er nesten verdt at det er så dyrt[emoji28]
Hadde en time igjen til jeg skulle hente eldste på bursdag, og var fremdeles på sentret
Hva?![emoji33] er det for en lege da?![emoji23]
Allways and forever [emoji8][emoji8]Så omtenksom du er[emoji173]️
Det hørtes litt digg ut gitt [emoji7]Men akkurat nå sitter jeg og drikker vin![]()
Ikke jeg hellerKan ikke huske sist jeg hadde en uke som ikke var travel![]()