☆ Skravletråd Mai ☆

Da er jeg tilbake.
Bare en liten tur i dusjen så får jeg skravlet litt før leggetid.

Hvorfor er forresten alle så mer sexy enn meg på trening?
8b8b77a48ab0d45cc91ab2b75b43f435.jpg
Du så jo bra ut du !

Altså. Hvem orker sminke seg for å gå ut å trene da? Svette som renner ned i øya og slikt. Usj neitakk [emoji14]

Ja. Bestilte hu allerede for 2 mnd siden. Bare for å være sikker hihi

Kjempegreit. Man vet hvertfall at håret er ordentlig da :D

Jeg bestilte time før jeg visste at jeg skulle i konfirmasjon jeg[emoji23] og fikk egentlig tullet dårlig tid for å rekke begge deler, men har så super snill frisør så fikk komme før og få ha i farga mens innimellom andre kunder[emoji7][emoji120][emoji56]

Jeg bestilte time før jeg visste at jeg skulle i konfirmasjon jeg[emoji23] og fikk egentlig tullet dårlig tid for å rekke begge deler, men har så super snill frisør så fikk komme før og få ha i farga mens innimellom andre kunder[emoji7][emoji120][emoji56]
Å så grei da [emoji7] Så bra de kan ta hensyn [emoji170]

Må det

Kjøkkenbordet ryddes jevnlig altså. Det bare dekkes igjen like fort. Det brukes ikke som bord men oppbevaring av...vel. Frukt, smoothieposer, handleposer, brødristeren, brødboksen og... Vet ikke. Saftflasker, panteflasker og vet ikke hva.
Har plass andre steder mer gjemt til alt det der jeg [emoji54]

I alle all PLEIDE de det, de har liksom ikke vært så aktivie i det siste synes jeg

Ikke som før nei[emoji6] men i forhold til aktiviteten totalt i en måned så er de første dagene (og siste) alltid best[emoji2]

Back
Topp