>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Var litt kjipt gitt. Trøtt og sliten of en mann som helst ville hatt middag akkurat da. Selv om jeg sjelden vet når han er hjemme [emoji23]Uff da![emoji23] hørtes kjipt ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var litt kjipt gitt. Trøtt og sliten of en mann som helst ville hatt middag akkurat da. Selv om jeg sjelden vet når han er hjemme [emoji23]Uff da![emoji23] hørtes kjipt ut!
Du har troa du skjønner jeg![]()
Haha. Vi prøver hvertfall. Ønsker meg veldig fødselsplakaten jeg [emoji7][emoji7]Du har jo en hundrededel sjanse per premieeller litt høyere på de med krav da [emoji23]
Min favoritthobby![]()
Det er ei stund siden det gitt [emoji87]Jeg vet[emoji13] ikke hatt en dag helt fri siden april 2016[emoji23]
2000 wooohooo![]()
Jaa, men nå har det vært stille inni der en stundKom 8 veldig raskt før hun ble 10 mnd, nå er hun snart 15 måneder så kommer vel fler snart! Stakkars, det må være rart å få tenner
![]()
Tar du kampen?![]()
Ja. Ikke noe poeng å ligge vondt. Helst best på stranda. Men da er barn med og jeg sitter med haukeblikk og følger med de [emoji23]Det er viktig[emoji1] man må ligge komfortabelt!
Ja. Var ikke så med jeg heller da gitt.
Dere får bruke fantasien [emoji10]Nei, nei...da får vi bare leve i uvissheten da[emoji23]
Så braHar alltid trua[emoji1]
Viktig å presse inn Bv-pauser[emoji1]
Ja. Tamara kan være stolt av oss [emoji7]Det er strålende jobbet[emoji1]
Oj! Så mangeHer kom det 6 også gikk det 5 mnd før det kom noen flere og nå har det kommet 3[emoji4] Hvis det gjør halvparten så vondt som den ene visdomstanna mi så skjønner jeg dem veldig godt[emoji85]
Bare å begynne å lese gitt [emoji23]
Jeg og. Og veske. Og lekematte. [emoji23]Haha. Vi prøver hvertfall. Ønsker meg veldig fødselsplakaten jeg [emoji7][emoji7]
Haha ja. Kom så godt i gang gitt [emoji56]Det er du denne måneden!![emoji6][emoji12]
Hvem kan vel mislike det?Min også[emoji1][emoji23]
De første dagene i ny måned pleier å være heftige[emoji23]