Ohh hva skal du gjøre da?Så bra daGleder meg til min tur. Skal på lørdag [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohh hva skal du gjøre da?Så bra daGleder meg til min tur. Skal på lørdag [emoji7]
Ja det er jo faktisk på tide det[emoji324] Hipp hurra [emoji324] Øve oss på 17mai rop
Ser ut som hun er godt i gang [emoji23]Bare å begynne å lese gitt [emoji23]
Du har nok full kontroll du [emoji23] Du kommer nok snart å biter meg i rævaLenge siden du føyk forbi meg!![emoji23][emoji38]
Wow jeg er på top 5 [emoji54] det varer ihvertfall ikke lenge!
Full gass nåMå jeg gire opp da?[emoji23]
Neida. Må ingenting [emoji23][emoji23][emoji23][emoji39]Må jeg gire opp da?[emoji23]
I kveld skal jeg sette meg på pcn og skravle![]()
Haha takkGrattis med det fine tallet ! [emoji1][emoji1][emoji324][emoji324]
Ja. Og godt er detDet var kjapt[emoji4] bra du blir tatt vare på!
Ja. Da er de enda litt små da ja. Men så stas å få besøk av venner [emoji7] minste mi også måtte jeg være med. For skummelt alene3år(4år i okt)![]()
Haha prøver så godt jeg kanDet er du hvertfall nå![]()
TakkLykke til i morgen også[emoji4]
Må jo gå inn for å beholde den nå vel?Har ikke stjålet noe. Liker å tro jeg låner den [emoji56]
Argh. Må lades ! [emoji39] Finne skjøteledning jeg... [emoji23][emoji23][emoji23]
Klippe det kort(ere) og farge detOhh hva skal du gjøre da?
Syns du er flink jegHaha prøver så godt jeg kan![]()
Nærmer seg raskt jaJa det er jo faktisk på tide det![]()
Tviler ikke. Snart er hu på 1plass igjen [emoji14]Ser ut som hun er godt i gang [emoji23]
Du har jo litt å gå på daNærmer seg raskt ja
Tviler ikke. Snart er hu på 1plass igjen [emoji14]
Har dere hatt en bra dag jenter?Her har lille endelig lagt seg, etter en laaang dag med mye sutring. Feberen er borte, så lurer på om det er tenner. Hun lar meg ikke se
Så får bare vente da. Sommeren ser ut til å komme for fullt. Og jeg tenker på at vi burde ha malt ferdig huset....