☆ Skravletråd Mai ☆

God morgen alle sammen. Har dere sovet godt? :) Jeg har sovet godt, takket være Paralgin Forte. Jeg hadde et veldig tilbakefall i går, så er redd trykket i hodet har økt igjen... Synsforstyrrelser og brekninger er ikke så godt tegn for min del. Men men. I dag skal lille først til barnelegen for oppfølging av refluks, også har jeg time til øyelege på sykehuset senere i dag. Får nevne det der.

Planer for dagen da?
Det går bra her, hjemme med sykt barn så spent på om dagen blir kos eller hard Haha [emoji14]
Ja, i dag har jeg faktisk planer [emoji14] Ikke så ofte om dagen. Lillemor skal til barnelegen, og jeg til øyelegen. Ikke så givende kanskje, men nødvendig. Åh, godt bedring til barnet [emoji171] Vi er akkurat ferdige med en forkjølelse.

Bra planen er på plass da ja :)

Skjønner ikke at de små ikke sover hele tiden i bil. Er jo så gode stoler de har jo [emoji39]

Tvitvi for bilturen :)

Har tenkt på om han ikke liker bilstolen, faktisk. Den er ganske enkel og kan jo tenkes den ikke er så god? Er brio.

Men når han først sover med en gang vi kjører, syns jeg det er håpløst om han våknet etter 30 min når vi enda kjører :p

Uff da, du får ha god bedring :)
Jeg er hjemme med sykt barn, så får vi nå se om det blir en kosedag eller en slitsom dag [emoji14]

Sykedag kan svinge begge veier ja. God bedring i huset. :)

Ja, i dag har jeg faktisk planer [emoji14] Ikke så ofte om dagen. Lillemor skal til barnelegen, og jeg til øyelegen. Ikke så givende kanskje, men nødvendig. Åh, godt bedring til barnet [emoji171] Vi er akkurat ferdige med en forkjølelse.
Greit med planer selv om de kanskje ikke er super spennende bestandig [emoji14] Er det kontroller dere skal på eller?
Takk for det, her venter jeg bare på at formen hans skal bli bra Hehe

Sykedag kan svinge begge veier ja. God bedring i huset. :)
Ja det kan det, men det ser betydelig bedre ut i dag enn de andre dagene. Så hadde håpet at kanskje han var klar for bhg i morra men redd det var litt mye å håpe på Hehe takk for det :)

Greit med planer selv om de kanskje ikke er super spennende bestandig [emoji14] Er det kontroller dere skal på eller?
Takk for det, her venter jeg bare på at formen hans skal bli bra Hehe
Ja, da kommer en seg ut iallefall :) Lille skal på kontroll av refluks, og jeg er sendt til øyelege av nevrologen for å se om det er noen skader på øyet.

Hvor gammel er han?

Ja, da kommer en seg ut iallefall :) Lille skal på kontroll av refluks, og jeg er sendt til øyelege av nevrologen for å se om det er noen skader på øyet.

Hvor gammel er han?

Håper det går bra iforhold til refluksen :) skadet deg siden du skal sjekkes for skader?

Han er 21 mnd :)

Har tenkt på om han ikke liker bilstolen, faktisk. Den er ganske enkel og kan jo tenkes den ikke er så god? Er brio.

Men når han først sover med en gang vi kjører, syns jeg det er håpløst om han våknet etter 30 min når vi enda kjører :p
Det finnes en mulig forklaring. Er ikke han ganske liten? Det kan være han får litt oppstøt enn så lenge. Småtasser krummes på en måte som gjør at umodne lukkemuskler ofte slipper lettere opp mageinnhold i bilstol - altså gulp. Min klikka med stor K i bil de første 9 månedene, fordi hun har refluks.

Håper det går bra iforhold til refluksen :) skadet deg siden du skal sjekkes for skader?

Han er 21 mnd :)
Ja, hun er veldig bra på medisiner :) Men de hadde ønsket å se bedring siden hun er 15 måneder. Får ha is i magen. Jeg har fått påvist høyt trykk i hodet, og tømte spinalvæske forrige uke. Så de vil se om dette er grunnen til at synet blir raskt dårligere :)

Ikke så veldig mye eldre enn mi da!

Ja, hun er veldig bra på medisiner :) Men de hadde ønsket å se bedring siden hun er 15 måneder. Får ha is i magen. Jeg har fått påvist høyt trykk i hodet, og tømte spinalvæske forrige uke. Så de vil se om dette er grunnen til at synet blir raskt dårligere :)

Ikke så veldig mye eldre enn mi da!
Jeg skjønner, men ikke alltid disse barna "følger oppskriften" slik som legene ønsker.. men så lenge hun er bra på medisiner er jo det viktigst for da slipper hun å plages med det.

Åja da skjønner jeg, krysser fingrene for at alt er bra og at du har sluppet unna skader :)

Nei ikke så stor forskjell på de :)

Back
Topp