God morgen alle sammen
Det sludder ute
Snart jobb på meg , så dere får ha en fin dag
Kjedelig med sludd! Håper du får en fin dag på jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle sammen
Det sludder ute
Snart jobb på meg , så dere får ha en fin dag
Det blir nok koselig da [emoji8] Ett stk da å kjøre jaDere får ha god tur [emoji170]
Usikker . Hun er alternativ. Kjøpe noe uro med fjær haha . Oljer . Spesielle krydderHørtes ut som en dag med litt å gjøre ja. Vet du hva gave du skal kjøpe ?
I dag er det jobb igjen. Langvakt fra 13.00 , møte først nemlig . Så kommer vaskehjelpen etterhvert . Ungene leveres til 10. Mulig jeg kjøper gaven til min svigerinne etterpå . Hmm men vanskelig blææ
Bra planen er på plass da jaJa, håper bare lillebror har tenkt å sove mest mulig i bilen. Blir han klagete så får en av oss sitte bake med ham.
Drømmefanger du tenker? [emoji23]Usikker . Hun er alternativ. Kjøpe noe uro med fjær haha . Oljer . Spesielle krydder
13-21.45Når er du ferdig da?
Haha det var drømmefanger ja . Uro HahahaDrømmefanger du tenker? [emoji23]
Mange fine der også da [emoji14]
Hahaha [emoji23][emoji23][emoji23]Haha det var drømmefanger ja . Uro Hahaha
Det var virkelig ikke meningenDe er utrolig vakre[emoji7]
Mannfolket ble litt mistenksom et øyeblikk før jeg leste kortet![emoji23]
Ikke lettHahaha [emoji23][emoji23][emoji23]
finner nok noe. Duftlys evt . RøkelseKrystaller og slikt blir også ett alternativ da.Ikke lettfinner nok noe. Duftlys evt . Røkelse
Litt sliten i hodet. Men går vel sånn sett bra. Lagt meg under dyna (les:dynER) igjen. Håper jeg hodet er bedre senereHei heiLenge siden jeg har hvert i skravletråden... alt bra med dere?
God morgenGod morgen![]()
Uff da, du får ha god bedringLitt sliten i hodet. Men går vel sånn sett bra. Lagt meg under dyna (les:dynER) igjen. Håper jeg hodet er bedre senere
Du da?
I like måte du med god bedring i husUff da, du får ha god bedring
Jeg er hjemme med sykt barn, så får vi nå se om det blir en kosedag eller en slitsom dag [emoji14]
God morgenGod morgen[emoji2] Stikker bare innom for å ønske dere en fin dag[emoji254]
Ja gjør detKrystaller og slikt blir også ett alternativ da.![]()