Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei haha [emoji23]Bestemte små unger vet du. Nytter ikke å diskutere heller når de har bestemt seg [emoji85]
Så kjipt altsåSøren! Enda en gang satt jeg her på jobb og venta på foreldre som ikke kom til samtale. Jeg som kom på jobb 1,5 time før jeg egentlig skulle begynne. Bah! #wasteoftime
Nope fri i dagGod moegen kengu. Jobb i dag?
Håper du da får en fin fridagNope fri i dag
Sov godtTror jeg legger meg nedpå litt nå. Ses senere![]()
Takk, mye å gjøre så bør vel stå oppHåper du da får en fin fridag![]()
God morgen[emoji4] ja det er aaalt for tidlig også[emoji29]
Jepp, ble en veldig fin helg
Der da?
God morgen.
Da har jeg kommet meg på jobb
God morgen alle sammen. Her spises frokost enda. Eller barna. Hvor de sitter ja - nei - jo - nei.... Osv.
Dritkjekt om morgen når mammaen er litt troll [emoji23]
Alltid velkommen til å stikke innomhar no godt til kaffe også [emoji38][emoji38]
Hehe ikke sant. Kan ta bakingen med guttungen i ettermiddag kanskje. Ja hørt mye positivt pm deOh hørtes godt ut ja [emoji14] Men om han virkelig vil ha kan han lære selv [emoji38]
Eldste har og de elsker hunBurde kjøpt til meg også den gangen, men tenkte ikke over det gitt [emoji23]
Hihi pk . Her liker vi begge deleMen jeg er ikke stor på hvit fisk da... [emoji87] Har prøvd å lage. Og mulig jeg suger i å lage det. Men jeg likte ikke torsk og slikt hvertfall. Begge barna elska den da [emoji23]
Sovet godt ?God morgen [emoji1]
Ja godt det. Lager du ukesmeny ?Høres godt ut!
Nattaaa. Synes du høres kul ut [emoji6]
Bra der?God morgen syn![]()
Har det helt fint med lidelsen min[emoji23]
Ellers takk[emoji12]