>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Shoppe? [emoji56]Jo sitter med en kaffe i hånda nå før jeg skal ta på meg klær for å dra ned til sentrum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Shoppe? [emoji56]Jo sitter med en kaffe i hånda nå før jeg skal ta på meg klær for å dra ned til sentrum.
Nei vi har 25 dekar. Men stor love og stall så skal ha ender og høner. Men vi skal klekke endene våre slik at de har "hjemme følelsen"ÅH så gøy. Stor gård? Jeg er oppvokst på gård
Oh hørtes godt ut ja [emoji14] Men om han virkelig vil ha kan han lære selv [emoji38]Ja lurer på de selv . Vil ha noen lette.ja Hehe han ville ha scones
Ah. Vi kvitta oss med badekaret for å få vaskemaskinen opp [emoji14] Haha. Hata badekaret vårt. Det tok stor plass og en viss unge.... minste.... kremt.... tetta hele driten ved å stappe dopapir ned i bunnen på badekaret. Kjempegøy. Så det ble raskt ubrukelig det gitt.Vel har stort baderom men drømmer om badekar og har et vaskerom som ingen har brukt men hver ikke hvor dyrt det er å legge inn vann og sluk
Jaa, gjør nok detHåper du får litt tid da [emoji4]
Så fryktelig respektløst [emoji13][emoji13]Søren! Enda en gang satt jeg her på jobb og venta på foreldre som ikke kom til samtale. Jeg som kom på jobb 1,5 time før jeg egentlig skulle begynne. Bah! #wasteoftime
Åh det gjør det ikke konstant herPiper konstant. Var ikke så ille før. Men nå gir det seg ikke. Usikker på hva som var vanlig gitt [emoji13] Spesielt siden jeg tok opp med legen min. Men hu bare ignorerte det og ga meg ikke noe svar heller
Kjenner til det.. Vi utsetter uteboden [emoji85]Ja, har utsatt den der kjellerboden i over ett år..haha! Så det var jammen på tide![]()
Vi og.Elsker det.![]()
God morgenGooood morgen!![]()
God morgenGod morgen.
Da har jeg kommet meg på jobb
Haha. BraDere er ikke alene [emoji87]
Koselig hihiNei vi har 25 dekar. Men stor love og stall så skal ha ender og høner. Men vi skal klekke endene våre slik at de har "hjemme følelsen"![]()
Haha! Vi er flinke til å utsette ting.. Men det blir bare enda mere stress npr det først skal tas fatt på [emoji14]Kjenner til det.. Vi utsetter uteboden [emoji85]
God morgenGod morgen alle sammen. Her spises frokost enda. Eller barna. Hvor de sitter ja - nei - jo - nei.... Osv.
Dritkjekt om morgen når mammaen er litt troll [emoji23]
NeeeiUff a mei ikke gøy og noe behagelig![]()
Takk det sammeGod nattalle folkHa en fin uke
![]()
Så bra! [emoji1] Flere som ikke er glad i masker? Mamma flyr beitet rundt om sommeren og leter etter fluemasker.Da har hestene fått nytt vann anda er slept ut og sol maska til Sephora sitter ennå på * krysse fingrene*
Hva skjer i dag jenter
Mannen min sier bare tinnitus han så...Åh det gjør det ikke konstant her