☆ Skravletråd Mai ☆

Ja lurer på de selv . Vil ha noen lette. :) ja Hehe han ville ha scones
Oh hørtes godt ut ja [emoji14] Men om han virkelig vil ha kan han lære selv [emoji38]

Eldste har og de elsker hun :D Burde kjøpt til meg også den gangen, men tenkte ikke over det gitt [emoji23]

Søren! Enda en gang satt jeg her på jobb og venta på foreldre som ikke kom til samtale. Jeg som kom på jobb 1,5 time før jeg egentlig skulle begynne. Bah! #wasteoftime

Vel har stort baderom men drømmer om badekar og har et vaskerom som ingen har brukt men hver ikke hvor dyrt det er å legge inn vann og sluk
Ah. Vi kvitta oss med badekaret for å få vaskemaskinen opp [emoji14] Haha. Hata badekaret vårt. Det tok stor plass og en viss unge.... minste.... kremt.... tetta hele driten ved å stappe dopapir ned i bunnen på badekaret. Kjempegøy. Så det ble raskt ubrukelig det gitt.

Skal jeg ha badekar igjen skal det være ett mye dypere enn vi hadde. Dekka såvidt over navelen nåt det var fullt. Vil helst bli dekka til hals jeg gitt [emoji41]

Piper konstant. Var ikke så ille før. Men nå gir det seg ikke. Usikker på hva som var vanlig gitt [emoji13] Spesielt siden jeg tok opp med legen min. Men hu bare ignorerte det og ga meg ikke noe svar heller
Åh det gjør det ikke konstant her

God morgen alle sammen. Her spises frokost enda. Eller barna. Hvor de sitter ja - nei - jo - nei.... Osv.

Dritkjekt om morgen når mammaen er litt troll [emoji23]
God morgen :) Her våkna lille 5 og mente det var morgen. Grinete som fy fordi hun ikke har sovet nok. Meeen vi er i allefall oppe :)

Da har hestene fått nytt vann anda er slept ut og sol maska til Sephora sitter ennå på * krysse fingrene*

Hva skjer i dag jenter
Så bra! [emoji1] Flere som ikke er glad i masker? Mamma flyr beitet rundt om sommeren og leter etter fluemasker.

Hjemme med lille mens samboer er på jobb.

Åh det gjør det ikke konstant her
Mannen min sier bare tinnitus han så...

Men fryktelig irriterende. For hodet er slitent fra før. Også hører man piping hele tiden. Hørselen min er ikke på topp. Litt tunghørt. Har sikkert med pipinga å gjøre [emoji56]

Skulle bestilt ny time hos legen. Men lite fristende når hu var så dum sist gang jeg var der. Men får vel drite i det og satse på hu gjør det hu skal denne gang da gitt

Back
Topp