☆ Skravletråd Mai ☆

Joda sovet greit . Skal kjøpe nye tursko/fjellsko i dag. Se etter trampoline. Gå til toppen av fjellet bak her. Lage ukesmeny . Handle . Og fikse med klær, en del å legge på plass. Tror ikke jeg rekker alt

I dag blir det fisk iallefall. Har noe sei. Steker det og har tikka masala saus over. Og ris til :) spagettigrateng i morgen . Og hmmm ...

Joda sovet greit . Skal kjøpe nye tursko/fjellsko i dag. Se etter trampoline. Gå til toppen av fjellet bak her. Lage ukesmeny . Handle . Og fikse med klær, en del å legge på plass. Tror ikke jeg rekker alt
Oj hørtes ut som en del ja [emoji38] Vet du hvilke sko? Eller bare se og prøve? Lykke til med hele sulamitten [emoji1][emoji1]

Oj hørtes ut som en del ja [emoji38] Vet du hvilke sko? Eller bare se og prøve? Lykke til med hele sulamitten [emoji1][emoji1]
Jo takk Hehe . Og mann maser om baking og . Fader meg, bake selv vel ;) mulig jeg utsetter noe til i morgen fri da og . Nei usikker . Men fått anbefalt noe merker. Hatt viking før

Jo takk Hehe . Og mann maser om baking og . Fader meg, bake selv vel ;) mulig jeg utsetter noe til i morgen fri da og . Nei usikker . Men fått anbefalt noe merker. Hatt viking før
Tvitvi da. Sikler selv på salomon :)

Ja. Kan bake selv gitt [emoji23]

Vil ha begge inn på badet jeg [emoji23][emoji23] Stort bad da. Drømmen er vaskerom. Men må bygge ut huset da evnt [emoji85] Så får stå som det er
Vel har stort baderom men drømmer om badekar og har et vaskerom som ingen har brukt men hver ikke hvor dyrt det er å legge inn vann og sluk

Noen ganger ja
Piper konstant. Var ikke så ille før. Men nå gir det seg ikke. Usikker på hva som var vanlig gitt [emoji13] Spesielt siden jeg tok opp med legen min. Men hu bare ignorerte det og ga meg ikke noe svar heller

Back
Topp