>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Din dag da?Ahh deilig da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Din dag da?Ahh deilig da![]()
Huff håpe det går over daJo. Tror det [emoji23] Bare trøtt enda men. Har mulighet for å sove litt til. Hodet er ikke helt med i dag kjenner jeg. Det piper og dundrer [emoji86]
Joda sovet greit . Skal kjøpe nye tursko/fjellsko i dag. Se etter trampoline. Gå til toppen av fjellet bak her. Lage ukesmeny . Handle . Og fikse med klær, en del å legge på plass. Tror ikke jeg rekker altDin dag da?
TakkHuff håpe det går over da
Oj hørtes ut som en del ja [emoji38] Vet du hvilke sko? Eller bare se og prøve? Lykke til med hele sulamitten [emoji1][emoji1]Joda sovet greit . Skal kjøpe nye tursko/fjellsko i dag. Se etter trampoline. Gå til toppen av fjellet bak her. Lage ukesmeny . Handle . Og fikse med klær, en del å legge på plass. Tror ikke jeg rekker alt
Har migrene selv så skjønnerTakkGjør nok ikke det menmen [emoji87] Vant med det også litt
Laks herI dag blir det fisk iallefall. Har noe sei. Steker det og har tikka masala saus over. Og ris tilspagettigrateng i morgen . Og hmmm ...
Noe ordentlig dritt. Piper dine ører også? [emoji56]Har migrene selv så skjønner
Jo takk Hehe . Og mann maser om baking og . Fader meg, bake selv velOj hørtes ut som en del ja [emoji38] Vet du hvilke sko? Eller bare se og prøve? Lykke til med hele sulamitten [emoji1][emoji1]
Noen ganger jaNoe ordentlig dritt. Piper dine ører også? [emoji56]
Ohh godt detLaks her![]()
Ja den er nydeligÅhh skjønn
Jo sitter med en kaffe i hånda nå før jeg skal ta på meg klær for å dra ned til sentrum.Effektiv du
Ikke noe skjer. Helt nydelig [emoji7]
ÅH så gøy. Stor gård? Jeg er oppvokst på gårdJa den er nydeligsnart vil den få selskap av sin ny flokk medlem som klekker for 1 uke siden ( ennå to uker til)
Tvitvi da. Sikler selv på salomonJo takk Hehe . Og mann maser om baking og . Fader meg, bake selv velmulig jeg utsetter noe til i morgen fri da og . Nei usikker . Men fått anbefalt noe merker. Hatt viking før
Ja lurer på de selv . Vil ha noen lette.Tvitvi da. Sikler selv på salomon
Ja. Kan bake selv gitt [emoji23]
Vel har stort baderom men drømmer om badekar og har et vaskerom som ingen har brukt men hver ikke hvor dyrt det er å legge inn vann og slukVil ha begge inn på badet jeg [emoji23][emoji23] Stort bad da. Drømmen er vaskerom. Men må bygge ut huset da evnt [emoji85] Så får stå som det er
Piper konstant. Var ikke så ille før. Men nå gir det seg ikke. Usikker på hva som var vanlig gitt [emoji13] Spesielt siden jeg tok opp med legen min. Men hu bare ignorerte det og ga meg ikke noe svar hellerNoen ganger ja
Elsker det.Ohh godt det