Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja,greit nok [emoji14]God morgen sovet godt?
Har begge stående på badet. Men jeg må få sjekka om jeg for dytta de to inn på det kommende vaskerommetJa. Tørketrommelen prøver jeg å bruke minst mulig. Mest pga den er i kjelleren... Vaskemaskinen er på badet oppe og blir brukt en god del mer. Bare i går gikk 4 vasker og en tørketrommel [emoji28]
Som en steinNja,greit nok [emoji14]
Du da?
Så bra. Kjøpe nye tursko/fjellsko og gå til toppen av fjellet bak her. Se på ny trampoline .Da har hestene fått nytt vann anda er slept ut og sol maska til Sephora sitter ennå på * krysse fingrene*
Hva skjer i dag jenter
Hehe,så bra daSom en stein![]()
God morgenGooood morgen!![]()
God morgenGod morgen alle sammen. Her spises frokost enda. Eller barna. Hvor de sitter ja - nei - jo - nei.... Osv.
Dritkjekt om morgen når mammaen er litt troll [emoji23]
Åhh skjønn![]()
Vårt første avkom vokser [emoji14]
Ha en fin dag på jobbGod morgen.
Da har jeg kommet meg på jobb
Effektiv duDa har hestene fått nytt vann anda er slept ut og sol maska til Sephora sitter ennå på * krysse fingrene*
Hva skjer i dag jenter
God morgenGod morgen![]()
Vil ha begge inn på badet jeg [emoji23][emoji23] Stort bad da. Drømmen er vaskerom. Men må bygge ut huset da evnt [emoji85] Så får stå som det erHar begge stående på badet. Men jeg må få sjekka om jeg for dytta de to inn på det kommende vaskerommet
Vil ha dem ut av badet
Åh så fin da [emoji170]![]()
Vårt første avkom vokser [emoji14]
Uff ja. Men begge er gått til skolen nå. Jeg har lagt meg [emoji23][emoji85]God morgenHehe ser det for meg
![]()
Sovet godt ?God morgen![]()
Ahh deilig daUff ja. Men begge er gått til skolen nå. Jeg har lagt meg [emoji23][emoji85]
Jo. Tror det [emoji23] Bare trøtt enda men. Har mulighet for å sove litt til. Hodet er ikke helt med i dag kjenner jeg. Det piper og dundrer [emoji86]Sovet godt ?