Nei. Da la jeg meg også. Natta jenter.Sov godt
![]()
Håper du får en deilig natt[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
![]()
Jippi, elsker klesbretting [emoji1][emoji1]
Ja det er sant. Men til vanlig har jeg jo aldri tid [emoji14] Nå skal samboer jobbe litt igjen så får vi se..Gjør jeg også det, men ofte med 2 barn og en leilighet som må ordnes og måltider som må fikses [emoji13]
Ja haha. Surrer hele tiden jeg.Hoho![emoji23][emoji12] fort gjort å surre!
God bedring til deg[emoji4]
Jaa. Får jo vondt bak også, blir jo skikkelig trykk stakars.Uff da[emoji20] så plagsomt!
Hun snorket. Var sikkert et takkStakkars God bedring [emoji8]
Tror det finnes medisiner å få mot sånt altså [emoji23][emoji23][emoji23]
Her og. Vil ikke snakke om det engang..Skjer oftere enn jeg vil innrømme at jeg må kjøre en hurtigvask fordi det ble glemt å henge opp...
NattaaNei. Da la jeg meg også. Natta jenter.Sov godt
![]()
Natta jenter! Skal bare se over dagens pokemon, lese litt harry potter, så er det soving! (Høres ut som jeg er 12 år, hoho [emoji28][emoji28])
Nattaaa. Synes du høres kul ut [emoji6]Natta jenter! Skal bare se over dagens pokemon, lese litt harry potter, så er det soving! (Høres ut som jeg er 12 år, hoho [emoji28][emoji28])
Ja haha. Surrer hele tiden jeg.
Jaa. Får jo vondt bak også, blir jo skikkelig trykk stakars.
Haha det følte nok en på buzzfeed seg også, snakket om egg og han sa noe som at han elsket egg og tok man på øyne ble de som togepi, de andre bare Hæ?Natta jenter! Skal bare se over dagens pokemon, lese litt harry potter, så er det soving! (Høres ut som jeg er 12 år, hoho [emoji28][emoji28])
Håper du får litt tid da [emoji4]Ja det er sant. Men til vanlig har jeg jo aldri tid [emoji14] Nå skal samboer jobbe litt igjen så får vi se..
Joda. Men kunne spart oss en del konflikter også. Tenk en verden uten krig da! [emoji7]
Hihi, viktig å sette seg høye mål[emoji23]